Mitä laitteita sinun saliltasi löytyisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olbe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika askeettisilla linjoilla olen kuten huomata saattaa.

Kuntopyörä
Nyrkkeilysäkki
Sopiva määrä voimanostotankoja
" Z-tankoja ja lyhyempiä suoria tankoja
Helvetisti tavallisia ja "pehmustettuja" levypainoja
Käsipainoja 10 - 40 kg 2,5 kg:n välein
Käsipainoja 40 - 70 kg 5 kg:n välein
Kyykkyhäkki
jalkaprässi
Maastavetopaikka
"irrallinen" Tasapenkki
"irrallinen" Vinopenkki
Penkkipunnerruspenkki
Vinopenkki
Ylä- ja ristitaljat
Leuanvetotanko
Dippiteline
Vatsarutistuskone
Vatsapenkki
Voimapyörä

Spinning-pyörä tai oikeestaan ei sittenkään vaan HYPPYNARU fillarihan mulla jo on joten turha siihen olisi investoida. Polkis sitten pihalla tai olis polkematta, toi naru kyllä riittää alkulämmön ottamiseen.

*Suora tanko 20kg
*(Mutkatanko)
*Levypainoja 220kg 2*50kg, 2*25kg, 2*20kg, 2*10kg ja 2*5kg
*Lukot 2,5kg
*Kyykkyteline (tukeva)
Puusta askartelisin kahden metallikehikon päälle eripaksuisia "levyjä". Voisi sitten käyttää kyykätessä turvana kun laittaisi kehikot molemmille puolille kyykkypaikkaa (=alkeellinen versio pover-rackista).
*Penkki (miel. turvaraudoilla)
*Säädettävä penkki)
*(Säädettävät käsipainot)
*Leuanvetotanko
*Erivahvuisia jumppakuminauhoja (=Etolata iso läjä kuminauhoja joita voisi sitten yhdistellä (makso jotain alle 1e/kpl)
*Vatsalauta (tämänkin voisi tehdä itse puusta)
*(Ylä-/alatalja)
*Kahva jonka saa yhdistettyä levytankoon niin että voi tehdä T-soutua (tämänkin voisi tettää)
EDIT:
*Dippi teline (kai tämänkin voisi teettää/tehdä itse)
*Dippivyö

Tohon ei oikeasti menis ihan hirveesti rahaa (suurín menoerä olisi painot ja kunnon kyykkyteline) ja kyllä tolla määrällä jo sais kunnon treenin aikaiseksi.

Sali olisi autotallissa, kellarissa tai vanhassa navetassa (Rocky- henkinen :whip: )

en noista laitteitten nimistä niin tiedä mut kyllä mun unelmasalilta pitäis löytyä muutakin kuin penkki, talja ja jalkaprässi mitkä tällä hetkellä tosta salilta löytyy. joku mulkku vei käsipainotkin ettei oikein voi enää niilläkin treenata. mun unelmasalilla ois myös paljon diilereitä jotka hommais mulle halvalla synteettistä kasvuhormonia ja testosteronia.

power-rack
reverse hyper
belt squat kone
ristikkäistalja
glute-ham
ylä/alatalja
rintatuettu soutu
kuntopalloja 3-45 kg
tasapainopallo
dyn-air tyyny
hyppynaru
thai-säkki
compex ems-laite
kiekkoja n. 500kg
käsipainot 1-60 kg
kettinkisarja
vetokumisarja
Ivanko Ironbootsit

n. 15 erilaista tankoa
n. 20 erilaista talja rautaa
n. 10 erilaista otteenvahvistajaa

Allas ja poreamme.

100 metrin rata voimarekeä/farmarikävelyä/sprinttejä/kuntopallon heittoja varten.
ylämäki sprinttejä varten.

Louie Simmons valmentajana, ei välttämättä laite mutta aika kone kuitenkin :worship:

Perusjutut ja joitakin koneita vaihtelun vuoksi. Lisäksi:

-ketjuja, kahleita ja ruoskia
-hengensalpaavan kauniita alastomia naisia, jotka iloiten tarjoaa palveluitaan, orgiameininki
-baaritiski
-uima-allas, jossa suurin osa laitteista
-siirtäjä(niinkuin star trekissä, eli ei tarvi kävellä salille, senkun materialisoituu salille)
-sali, sauna ja lumikone yhdistettynä eli lämpötila n. 80 astetta lumisateessa uima-altaassa treenatessa(vaatii aluksi pientä hengitystekniikan hiomista, koska esim. kyykyn alasennossa pää on vedenpinnan alapuolella)

Sali sijaitsisi ilmalaivassa, joka olisi näköalojen takia maanantaisin Kheopsin pyramidien päällä, tiistaisin Etelänavalla, keskiviikoisin Niagaran putoksen yllä jne.

Torstaisin mutapainia ja perjantaisin vaahtobileet. Kuvittele itsesi vääntämässä kovaa sarjaa, ja yllättäen sali alkaa täyttyä vaahdosta :)

Nyrkkeilysäkkejä, erikokoisia ja -tyyppisiä
Painimolski

Leokon uutuudenkarheita tankoja riittävästi, niitä mustia (ovat komeempia)
Riittävästi nostopaikkoja joilla kärsii tiputella suorilta käsiltä kaikki se rauta joka sinne nousee
Power-rack
Levypainoja riittävästi, kumitettuja
Leuanvetotanko
Tornado Ball www.paulchekseminars.com/products_specific.cfm?product=255
Kuntopalloja, erikokoisia. Swiss Ball
Kettinkiä tai vetokumeja (kettingit komeempia)
Louie Simmons/Dave Tate neuvomassa ja huutamassa "Nosta paska!"

tv shopista abtronic, ja vielä kaksin kappalein 129ekee :lol2:
anttilasta 2kg käsipaino (1 riittää)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom