Mitä koneeseen ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by JSmith
Eiii pois, vaan sinnittelis sanotaan tunnin vielä treenin jälkeen. Polttelis siinä rasvoja sen tunteroisen ja sitten vasta pirtelö naamaan. Body-for-lifessähän tätä harrastetaan.

Ajattelitko kasvaa tällä systeemillä lainkaan?? :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossahan kysyttiinkin että millä palais rasva parhaiten :lol2:

Mä kyllä hörppään drinkkiä melkein heti salin jälkeen, rasvanpoltosta huolimatta. Salille voin mennä tyhjinkin vatsoin jos vain verensokeri ei ole niin alhaalla että huimaa. Jotenkin kun aloittaa treenin niin sitä nälkää ei enää huomaa.

Niin joo, ja kyllä ne BFL-ohjelman noudattajat kasvaa tuollakin tsydeemillä, suurella osalla se menee kyllä aloittajan kasvun piikkiin. Alussa kun tulee lihasta vaikka söisi pelkkää nuudelia, ja monella on läskiä mistä ottaa rakennusainetta.

ootteko poijjaat huomannu et tulee vähän laidasta laitaan näitä juttuja (kerrankin). Yleensä kun tulee 20 replyy ja jokaisessa vaan annetaan enemmän perusteluja, mut pää piirre on sama. Hyvä näin, saadaan tännekin jotain mitä joku voi kokeilla eikä vain todeta. (siis mimmone safka enne treeniä)

Kaikki ennen treeniä paastoavat ja proteiini-pojat kerääntykää mun lipun alle ja hiilaritankkaajat tuolle toiselle kukkulalle... Sota alkaa. Ei perkele miks kaikki isoimmat jätkät on tuolla toisella kukkulla?

Hmm mulla on kaapissa pussi Vitargoa, jos näyttää siltä et mun leiri on häviämässä ni alkaa kiukkunen vitargo-tankkaaminen ennen treenejä :)

Onnellinen se joka pystyy syömään jatkuvasti ja pysymään silti jossain kunnossa rasvaprosentin suhteen. Itse joudun kuitenkin luottamaan treeneissä noihin hermoston välittäjäaineisiin korkean verensokerin sijaan.

Samoin onnellinen se joka voi tankata hiilaria ilman treeniä ilman että veren sokeri tipahtaa jonkin ajan kuluttua jopa lähtötasoa alemmaksi. Näitä onnellisia on väestössä kai noin 20-30%

Mä paljastan nyt teille ravintotietouden kaikkien aikojen tarkimmin varjellun salaisuuden. Tämän paljasti minulle kerran bulgarialainen-stasi-kgb-kaksoisagentti , nyt mä jatkan perinnettä ja paljastan sen teille....

riisi _ ja _ jauhelihakastike.
TOI-MII! :p

Mutta tosissaan, aina oon syöny ihan normaalisti ennen treeniä ja hyvin on puhti riittäny. Sanotaan, että mä olen syöny 3 tuntia ennen reeniä...sitten mä syön seuraavan kerran tunti ennen reeniä. Sanotaan, että mä oon syöny 2 tuntia ennen reeniä...sitten mä syön just ennen salille lähtöä. Ei se ole sen kummempaa. Ei tarvi opiskellä mikrobiologiaa painoharjoittelua varten. Syö hyvin ja treenaa lujaa! Ja lepää. Senkun muistais vielä, niin siitä ei seuraa, kuin hyvää. :)

ite vetäsen kunnon aterian noin 3 tuntia ennen treeniä. Sitte tuntia ennen syön pari banaania+vettä. Toimii!!

Jotain 2,5 - 3 tuntia ennen salia kunnon ruoka ja puoli tuntia ennen salia ruisleipä tai pari, ehkä lasillinen kaakaota ja sitten menoksi. Hyvin jaksaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom