Mitä juomaa tekis mieli?

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on taas näitä tosi hyödyllisiä/fiksuja treadeja. :thumbs:
Ajattelitko aina kirjoittaa tänne kun jotain juomaa tekee mieli? Tuossakin on minuutti väliä postijen välillä.

Pinppiähän se tekis mieli :rolleyes:

Ihmettelijä on kyllä aika sälli. Musta tuntuu, että sulla on ongelma, dude! Ehkä liikaa aikaa kenties?

:rock: :hyper: :rock: :hyper: :rock: :hyper: :rock: :hyper: :rock:

Taas näitä ihmettelijän älykkäitä juttuja, jos haluaa lukea lisää, niin hommatkaa VIPIT!:hyper:
Mulla tekee pikkuhiljaa mieli lyödä sinua!No ei vaineskaan, mutta vois nyt pikkusen miettiä(jos siihen pystyy), että mitä tänne postittaa?

Mäki haluun mukaan tähän historialliseen Ihmettelijän threadiin ennenku se menee lukkoon :hyper: :kippis1: :hyper:

Minäkin hyppään tähän bandwagoniin mukaan. Ihanan raikas ja välitön meininki. :kippis1:

Jahans, taisimpas keritä mukaan.
ontopik. kaffea mieleni tekevi.

Ehin:D

no mieli tekevi kaiken näköisiä juomia. lähinnä alkoholia sisältäviä. jostain syystä hirveä himo ollut vadelma limonaatiin jo monta viikkoa. se on niin sairaan hyvää......... vois juoda monta litraa...... mutta kun en juo!! hirveää sokerilitkua. pois se minusta..

Oluttahan se aina mieli tekee. Olen koittanut vähentää juontia :D

Juissi päärynämehua :kuola:

Vois kuvitella, että 15 vuotta nuorempi laittas jollekkin suomi24 foorumille tommosen kysymyksen. Noh, tulipahan tämmönenkin nähtyä.... Ja vielä ennen kun menee lukkoon :D

Pepsiä

Kelkkaa/lonkeroooo! Oon ollu taas monta viikkoo ilman minkäänlaista ryyppinkiä ja nyt tekis "vähän" mieli... :hyper: No viikonloppuna lähen lahteen vähän maisteleen...:urjo:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom