Mitä ja paljonko??

Eli ongelma on seuraava: treenaan salilla 4-5 kertaa viikossa ja siihen lisäksi ohjaan bodypump, spinning ja kahvakuula tunteja 3h/vko. Tavoitteena on hankkia lihasta perkeleesti. Pituus 170cm ja paino 60kg. Naaras olen. Mitä ja paljonko mun pitää syödä???? Tällä hetkellä syön aivan takuulla liian vähän, ehkä noin 1500-1800 kcal päivässä. Jutan bikini challenge dieettiä oon kokeillu, mutta en jaksa sen aikana kyllä kovinkaan kummosia treenejä vetää.. Palkkarina salitreenin jälkeen hera tai soija. Niin ja treenaan Bullin muscle challenge-ohjelmalla. Arvostan, jos joku viittis jeesata! Tuntuu että menee autuaasti "hukkaan" mun treenit, ainakin tavoitteiden osalta.

Eli ongelma on seuraava: treenaan salilla 4-5 kertaa viikossa ja siihen lisäksi ohjaan bodypump, spinning ja kahvakuula tunteja 3h/vko. Tavoitteena on hankkia lihasta perkeleesti. Pituus 170cm ja paino 60kg. Naaras olen. Mitä ja paljonko mun pitää syödä???? Tällä hetkellä syön aivan takuulla liian vähän, ehkä noin 1500-1800 kcal päivässä. Jutan bikini challenge dieettiä oon kokeillu, mutta en jaksa sen aikana kyllä kovinkaan kummosia treenejä vetää.. Palkkarina salitreenin jälkeen hera tai soija. Niin ja treenaan Bullin muscle challenge-ohjelmalla. Arvostan, jos joku viittis jeesata! Tuntuu että menee autuaasti "hukkaan" mun treenit, ainakin tavoitteiden osalta.

Lue vaikka tästä
Maksimaaliseen lihaskasvuun tähtäävän harjoittelun ja ravinnon nyrkkisäännöt | Lihastohtori

No oliskoha vaikka gallona punasta maitoa päivässä? Eikö olisi helpointa vain laskea kalorit ja sitä mukaan lisätä ruokaa jos uupuu.

Eli ongelma on seuraava: treenaan salilla 4-5 kertaa viikossa ja siihen lisäksi ohjaan bodypump, spinning ja kahvakuula tunteja 3h/vko. Tavoitteena on hankkia lihasta perkeleesti. Pituus 170cm ja paino 60kg. Naaras olen. Mitä ja paljonko mun pitää syödä???? Tällä hetkellä syön aivan takuulla liian vähän, ehkä noin 1500-1800 kcal päivässä.
Noilla treenimäärillä joudut "valitettavasti" lähes tuplaamaan energiansaantisi. Olemme saman kokoisia niin pystyn suurinpiirtein arvioimaan, että tarvitset n 3000 kcal jos haluat lihasta saada. Oletuksena, ettet tee fyysistä työtä tai ole kovin arki-aktiivinen. Mut kokeilemalla selviää.

Back
Ylös Bottom