mitä ihmettä....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eepee
  • Aloitettu Aloitettu
kuka mahtoi katsoa Iiro Seppäsen uutta mitä ihmettä- sarjaa? Siinä oli joku voimamies esiintymässä, nimeä en muista. Oli aika järkäleen kokonen ja sano et penkki oli vajaat 300 kg, ku iiro sitä siltä kysy. No se näytti voimiaan, veteli jaguaaria jossa oli 8 henkee sisällä yhdellä sormella ja riiputti sormella 200 kg painosta pyörää....no okei ois pitän jättää siihen, mut sit piti lopuks pistää tiiliä pään päälle ja iiro sieltä trukin päältä pudottaa äijän päälle keilapallon.....haloo!

Yleensä on kiva katsoa kun joku esittelee kovia voimiaan, mut toi meni överiks!

:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kattosin sivusilmällä, ja koko touhu oli vähä.. :rolleyes: hohhoijaa.. Miksköhän tosta sai samalla sellasen vaikutelman että Iiro näyttäs olevan iha käsi äijä..

Viimeksi muokattu:
eepee sanoi:
kuka mahtoi katsoa Iiro Seppäsen uutta mitä ihmettä- sarjaa? Siinä oli joku voimamies esiintymässä, nimeä en muista. Oli aika järkäleen kokonen ja sano et penkki oli vajaat 300 kg, ku iiro sitä siltä kysy. No se näytti voimiaan, veteli jaguaaria jossa oli 8 henkee sisällä yhdellä sormella ja riiputti sormella 200 kg painosta pyörää....no okei ois pitän jättää siihen, mut sit piti lopuks pistää tiiliä pään päälle ja iiro sieltä trukin päältä pudottaa äijän päälle keilapallon.....haloo!

Yleensä on kiva katsoa kun joku esittelee kovia voimiaan, mut toi meni överiks!

:wall:

Solis ollu paljon kuulimpi jos niitä kattotiiliä ei olis ollu siinä välissä :thumbs:

Se oli jotain Kummeli-parodiaa se keilapallo osio! Nauroin ja paljon.

"Noniin! Moi kaikki ja oon Seppäsen Iiro, eli Ipe vaan. Tää on keilapallo ja nyt George on tossa kolme metriä mun alapuolella ja mä pudotan tän pallon sen päähän! :eek: Eikä tässä vielä kaikki! Georgella on 5, siis viisi kerrosta tiililevyjä päänsä päällä ja vieläpä pala metallista aaltokattoa alimpana, jotta tempuista selvittäisiin ilman haavereita äärimmäisen vaarallisilta halkeavilta tiilenpalasilta. Noniin George! Are you ready! I'm going to drop my ball(s) now! Are you ready??! Ok, here we go. Yleisö mukaan! *Perussuomalainen yleisö riehaantuu villiksi* ja sitten *Klops* :eek: :eek: :eek: :worship:

Saisinpa joskus pudottaa sen keilapallon 3 metrin korkeudesta Iiron päähän. Ilman mitään fukin aaltokattoa tai tiilejä siinä välissä. :whip:

Wildemar sanoi:
Se oli jotain Kummeli-parodiaa se keilapallo osio! Nauroin ja paljon.

"Noniin! Moi kaikki ja oon Seppäsen Iiro, eli Ipe vaan. Tää on keilapallo ja nyt George on tossa kolme metriä mun alapuolella ja mä pudotan tän pallon sen päähän! :eek: Eikä tässä vielä kaikki! Georgella on 5, siis viisi kerrosta tiililevyjä päänsä päällä ja vieläpä pala metallista aaltokattoa alimpana, jotta tempuista selvittäisiin ilman haavereita äärimmäisen vaarallisilta halkeavilta tiilenpalasilta. Noniin George! Are you ready! I'm going to drop my ball(s) now! Are you ready??! Ok, here we go. Yleisö mukaan! *Perussuomalainen yleisö riehaantuu villiksi* ja sitten *Klops* :eek: :eek: :eek: :worship:
Jep, ja kaveri selvisi ilman aivovaurioita... Miksikähän?

niin kyllä sen auton vedon ja prätkän noston vielä ymmärtää, mut mitä helvetin järkeä on pudottaa keilapallo päähän....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom