Mitä Etelä-Koreasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Art2
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Niin eli siis äiti on lähdössä E-Koreaan kyseli minulta, että mitä pitäisi tuoda mutta enhän minä tiedä joten kysyn teiltä.

Onko elektroniikka laadukasta ja samalla halpaa ja toimiiko ne täällä. Onko mitään muuta järkeevä tuotavaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän siellä monenlaista krääsää on tarjolla, mutta omasta mielestäni ei oikein mitään ostamisen arvoista. Elektroniikkaa on tarjolla paljon ja laatu ei ole sen parempaa tai huonompaa kuin täällä. Mutta tuskinpa kannattaa tuottaa mitään sen kummempaa. Itse tilaisen korealaista kossua, maistuu hyvällä ja sen yrtit parantavat terveyttä.

Art2 sanoi:
Niin eli siis äiti on lähdössä E-Koreaan kyseli minulta, että mitä pitäisi tuoda mutta enhän minä tiedä joten kysyn teiltä.
Onko elektroniikka laadukasta ja samalla halpaa ja toimiiko ne täällä. Onko mitään muuta järkeevä tuotavaa?
Jos kiinnostaa leffat ja on jotain suursuosikkeja, niin pyydä tuomaan joku leffa siistissä kotelossa. On meinaan miljoona kertaa siistimmin pakattuja nuo Korea-versiot elokuvista.

NHB sanoi:
Kyllähän siellä monenlaista krääsää on tarjolla, mutta omasta mielestäni ei oikein mitään ostamisen arvoista. Elektroniikkaa on tarjolla paljon ja laatu ei ole sen parempaa tai huonompaa kuin täällä. Mutta tuskinpa kannattaa tuottaa mitään sen kummempaa. Itse tilaisen korealaista kossua, maistuu hyvällä ja sen yrtit parantavat terveyttä.

Mahdatko tarkoittaa soldier nimista viinaa(miten lie kirjoitetaan mutta lausutaan kuin sotilas enkun kielella)? Muistaakseni vahan kossua laimeampaa mutta ihan jees makuista.

Suosittelisin jotain Korealaisia tai Aasialaistyylisia maalauksia, kankaalle tai muuten. Nayttaa komealta huoneen seinalla, eika oo joka pojalla:) Toreilla myydaan myos kaikenlaista salaa kohtuuhintaan joten kannattaa sanoa mutsilles etta kattelee vahan jotain erikoista matkamuistoa, eletroniikkaa sita saa Suomestakin ja melko samaan hintaan.

Sisko tuli just takaisin Koreasta opiskeltuaan siellä kuus kuukautta. Elektroniikka on samanhintaista kuin Suomessa, lukuunottamatta paikallisia halpismerkkejä (esim. mp3-soittimet). Kuitenkin Sonyt, Ipodit etc., on ihan samanhintaisia kuin Suomessa. Sisko toi lähinnä korealaista taidetta tuomisinaan, on siistin näköisiä. Sit tietenkin vaatteita löytyy halvemmalla kuin Suomesta, mikäli löytää sopivia kokoja.

Thonglong sanoi:
Suosittelisin jotain Korealaisia tai Aasialaistyylisia maalauksia, kankaalle tai muuten. Nayttaa komealta huoneen seinalla, eika oo joka pojalla:) Toreilla myydaan myos kaikenlaista salaa kohtuuhintaan joten kannattaa sanoa mutsilles etta kattelee vahan jotain erikoista matkamuistoa, eletroniikkaa sita saa Suomestakin ja melko samaan hintaan.

Ok jos tuo elektronikka on saman hintaista niin sitten pitää käskeä tuomaan vaikka taulu tai jotain muuta koristetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom