Mitä eroa Nokian Xpress music kännyillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Tässä pohditaan Nokian XpressMusic kännykän ostoa.

Malleja on kolme. Mitä eroa näillä oikein on, kun ei oikein vertailemalla oikein tajua..

Kyseessä siis on mallit 5320, 5310 ja 5220.

Näyttävät about samalta ja niissä on about samat ominaisuudetkin. Hintaero lienee selkein ero..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mee osotteeseen nokia.fi ja valitset tuotteet. Sieltä voit sitten laittaa sillä +-merkillä kyseiset puhelimet vertailuun ja katella eroja.

Olen jo sen tehnyt, mutta mitään kummempaa eroa en löydä kuin akun kesto ja se joku tajuusjuttu.

Sanottasko näin.

Jos haluaa kännykän, jossa on mp3-soitin ja 3mm av-liitäntä niin sopiiko noista kännyistä kaikki?

Onko noista joku semmoinen, joka ei ole 3G-känny?

mihin tämä mahtava puhelimien vertailuun tarkoitettu sivu on unohdettu:
puhelinvertailu.com

5320 on monipuolisempi ja paremmin laajennettavissa oleva käyttöjärjestelmä.

Tekeekö 3G-tuella mitään?

Jos pitää kysyä, niin ei. :) Haluatko surffailla puhelimella tai käyttää sitä modeemina?

5320 on vähän "edistyksellisempi" kuin nuo kaksi muuta. 5310 on ollut pitkään euroopan myydyin malli, eli nähtävästi ok eikä lastentauteja enää pitäisi olla. 5220 on tuoreempi malli, mutta en osaa sanoa onko paljon muuta eroa 5310:n kuin kuoret. Viiskolmekympin melkein itse ottaisin.

Känny menee mun äitille ja se ei tarvitse mitään muuta kuin mp3-soittimen. Hinta on erittäin oleellinen tekijä, joten uskoisin, että päätyy tuohon uudempaan malliin, jonka hinta on 100e vähemmän kuin tuon 5310:n.

Kiitos vastauksista :) Helpottaa valinnassa.

Suurin erohan noissa on se, että tuo 5320 on S60 puhelin eli älypuhelin kun nuo kaksi muuta on perinteisempiä puhelimia (S40). 5310 taas noista se pienin ja kuten sanottukkin niin about 10 miljoonaa kipaletta myyty joten ei ihan kökkö luuri ole. Taidan itsekin tutkia tuon 5220:n kun se on tuoreempi tuttavuus. 5310:n materiaaleista olen itse tykännyt ja 5220 on mahdollisesti myös käsissä pyörinyt.

edit: mitä nuo 5310 ja 5220 hinnat on ollut? jaha löytyikin jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom