Mitä bändejä ootte nähny livenä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oboe
  • Aloitettu Aloitettu
Parit orkesterit on livenä todistettu; Manowar, Iron Maiden sekä Iced Earth. Pitää katella jos kesällä kiertelis festareita, wanted: Judas Priest, Slayer, Morbid Angel, Obituary..

Hatebreed

armand sanoi:
Missä näit Hatebreedin? Hatebreed on ehdottomasti bändi, jonka haluaisin nähdä!

Jenkeissä Ozzfesteilla kesällä 2002!

Sinne olen taas kesällä suuntaamassa...

Tuleepa nähtyä Slipknottikin 2 x kesään (Metallican lämppärinä ja sit tuolls Ozzeilla)! :D

Percele sanoi:
Nykäsen Masa :david:

Nyt kannattais varmaan kaikkien käydä Matin keikoilla kun mies on vielä "kunnossa"... :worship: ;)

nsa sanoi:
Jenkeissä Ozzfesteilla kesällä 2002!

Sinne olen taas kesällä suuntaamassa...

Tuleepa nähtyä Slipknottikin 2 x kesään (Metallican lämppärinä ja sit tuolls Ozzeilla)! :D
Voi, kun itsekin pääsisi :( Ozzfest olisi kyllä aivan tajuttoman kova!!!

1. Napalm Death ilosaaressa.
2. Motörhead, Dio ja Manowar jäähallissa.
3. Niskalaukaus, Viikate, Kotiteollisuus, Cmx yms..

Aika vähän on tullu keikoilla käytyä. Kun on rahaa ei ole aikaa ja toisinpäin.

Ozzfest

Elcaco sanoi:
Voi, kun itsekin pääsisi :( Ozzfest olisi kyllä aivan tajuttoman kova!!!

On se kova festari joo, mutta ehkä törkein rahastus johon oon elämässäni törmänny... :)

Jos haluat ns. kenttäliput joudut pulittaa sellaiset 150 - 170euroa!

Hyvät istumapaikat (jotka meillä oli / on) kustantaa sellaset 70euroo, mut vaikka se vähän suolainen hinta on niin kyllä sen maksaa niin monesta hiton kovasta bändistä!

Tänä vuonna se ei nyt _niin_ hyvä ole kuin esim. vuonna 2002 jolloin siellä oli System Of A Down ja Rob Zombie mut kyllä silti rahoilleen katteen saa! :D

Ja sitten kaikki oheistavara siellä: tuoppi kusivesi-Budweiseriä 11$, nachot + salsa muistaakseni 6$ ja hodari 8$...

Pullo vettä 4$ ja jäätee (0.5litranen) 6$! :)

Eli kyllä tulee hintava festari päivä loppupeleissä...

nsa sanoi:
On se kova festari joo, mutta ehkä törkein rahastus johon oon elämässäni törmänny... :)

Hyvät istumapaikat (jotka meillä oli / on) kustantaa sellaset 70euroo, mut vaikka se vähän suolainen hinta on niin kyllä sen maksaa niin monesta hiton kovasta bändistä!

Tänä vuonna se ei nyt _niin_ hyvä ole kuin esim. vuonna 2002 jolloin siellä oli System Of A Down ja Rob Zombie mut kyllä silti rahoilleen katteen saa! :D

Ja sitten kaikki oheistavara siellä: tuoppi kusivesi-Budweiseriä 11$, nachot + salsa muistaakseni 6$ ja hodari 8$...

Uskon tuon. Onhan siellä rouva Osbourne heiluttamassa tahtipuikkoa :) Pakkohan tohon on alistua, jos haluaa niitä bändejä nähdä. Järjestäen paras esiintyjälista vuodesta toiseen. (Mitä olen metalli-uutisia seurannut)

nsa sanoi:

Ozzfest kävi kai viime vuonna Englannissa. Sinne vois mennä jos olisi rahaa enemmän. Pitää käydä joskus isompana katsomassa kyseinen festari!

armand sanoi:
Ozzfest kävi kai viime vuonna Englannissa. Sinne vois mennä jos olisi rahaa enemmän. Pitää käydä joskus isompana katsomassa kyseinen festari!

Joo mutta nää Eurooppa Ozzfestit ei oo läheskään samalla kokoonpanoilla kun toi Jenkkie kiertue... Johtuen varmasti siitä, että suurin osa niistä bändeistä on kuiteskin Jenkeistä, joten niitten roudaaminen ympäri sitä maata tulee _hieman_ halvemmaksi kuin niitten tuominen Eurooppaan! :D

Tosin tänä vuonnahan ei ole Eurooppa kiertuetta tiedossa... Kuuntelin ozzfest.comista tän vuoden lehdistötilaisuuden ja Sharon ilmoitti että ku viime vuonnahan se kiertue meni vähän reisille sairastelujen ym. vuoksi (joutuivat perumaan ja siirtämään monta konserttia esim. Helsinki) joten tänä vuonna eivät vitti lähtee edes yrittämään... :(

Back
Ylös Bottom