Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

armand sanoi:Missä näit Hatebreedin? Hatebreed on ehdottomasti bändi, jonka haluaisin nähdä!
Percele sanoi:Nykäsen Masa![]()
;)Voi, kun itsekin pääsisi :( Ozzfest olisi kyllä aivan tajuttoman kova!!!nsa sanoi:Jenkeissä Ozzfesteilla kesällä 2002!
Sinne olen taas kesällä suuntaamassa...
Tuleepa nähtyä Slipknottikin 2 x kesään (Metallican lämppärinä ja sit tuolls Ozzeilla)! :D
Elcaco sanoi:Voi, kun itsekin pääsisi :( Ozzfest olisi kyllä aivan tajuttoman kova!!!

Uskon tuon. Onhan siellä rouva Osbourne heiluttamassa tahtipuikkoansa sanoi:On se kova festari joo, mutta ehkä törkein rahastus johon oon elämässäni törmänny...
Jos haluat ns. kenttäliput joudut pulittaa sellaiset 150 - 170euroa!
Hyvät istumapaikat (jotka meillä oli / on) kustantaa sellaset 70euroo, mut vaikka se vähän suolainen hinta on niin kyllä sen maksaa niin monesta hiton kovasta bändistä!
Tänä vuonna se ei nyt _niin_ hyvä ole kuin esim. vuonna 2002 jolloin siellä oli System Of A Down ja Rob Zombie mut kyllä silti rahoilleen katteen saa! :D
Ja sitten kaikki oheistavara siellä: tuoppi kusivesi-Budweiseriä 11$, nachot + salsa muistaakseni 6$ ja hodari 8$...
Pullo vettä 4$ ja jäätee (0.5litranen) 6$!
Eli kyllä tulee hintava festari päivä loppupeleissä...
Pakkohan tohon on alistua, jos haluaa niitä bändejä nähdä. Järjestäen paras esiintyjälista vuodesta toiseen. (Mitä olen metalli-uutisia seurannut)nsa sanoi:On se kova festari joo, mutta ehkä törkein rahastus johon oon elämässäni törmänny...
Jos haluat ns. kenttäliput joudut pulittaa sellaiset 150 - 170euroa!
Hyvät istumapaikat (jotka meillä oli / on) kustantaa sellaset 70euroo, mut vaikka se vähän suolainen hinta on niin kyllä sen maksaa niin monesta hiton kovasta bändistä!
Tänä vuonna se ei nyt _niin_ hyvä ole kuin esim. vuonna 2002 jolloin siellä oli System Of A Down ja Rob Zombie mut kyllä silti rahoilleen katteen saa! :D
Ja sitten kaikki oheistavara siellä: tuoppi kusivesi-Budweiseriä 11$, nachot + salsa muistaakseni 6$ ja hodari 8$...
Pullo vettä 4$ ja jäätee (0.5litranen) 6$!
Eli kyllä tulee hintava festari päivä loppupeleissä...
Kraftwerk n sanoi:Määränpäänä kesällä Ilosaari, jonne saapuu Englannin ylpeys Cradel of Filth
:5:
armand sanoi:Ozzfest kävi kai viime vuonna Englannissa. Sinne vois mennä jos olisi rahaa enemmän. Pitää käydä joskus isompana katsomassa kyseinen festari!