Mitä asioita voisi tehdä kuumeessa?

Ikä
35
Tuli tässä kuumeisessa olossa mietittyä mitä tekisi. Ensin nukuin onnellisesti puoli kahteentoista, sitten sain pedattua sänkyn sekä muut normaalit aamutoimet. Eli mikään 39 asteen kuume ei ole :)

Mutta nyt on pari tuntia mennyt koneen näyttöä katsellen, ihmetellen mitä tekisin seuraavaksi. Jos olisi pahempi kuume voisi vain nukkua ja samalla katsoa jotain dvd:tä/sarjaa sängystä peiton alla. Mutta nyt on tälläinen alle 38 asteen kuume. Mitä sitä tekisi? Muuta kuin jotain dvd:tä, mitkä muuten kaiken lisäksi olen kerennyt katsomaan niin hyvin ettei enää jaksa. Ulkona voisi pyörähtää vähän haukkaamassa raitista ilmaa, muttei montaa minuuttia.

Mitä te muut teette kuumeessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä aihe olisi ehkä voinut laittaa "Tyhmien kysymyksien kerhoon" :) Itse kuumeessa teen sen minkä jaksan. Esim. katon töllöä, elokuvia, kuuntelen musiikkia, luen lehtiä, nukun, surffaan netissä, hakkaan hanskaa ym kivaa.....

Hakkaat
HERKKU2.JPG

Kuumeessa tulee aina katsottua Rockyt, Rambot ja Arskan leffat läpi. :hyvä:
Sitten jotain tietokonepelejä pelaan mitä on tehnyt mieli pelata aikasemmin, mutta joihin ei aika sit riitä normaalisti. Kirjoja tulee kans kahlattua läpi, mutta jos on paljon yli 39 kuumetta niin ei oikein jaksa keskittyä lukemiseen..

Toivottavasti on läppäri, irkkailet sängyssä ja surffaat. Runkkaa, silleen oikeen tunteella, valmistaudut hyvin ja hoidat homman hitaasti, kovassa kuumeessa fiiliksetkin ovat varmaan aika epätodelliset ja luulet aamulla saaneesi oikeaa naista!
:lol2:

Joo kato, keksit sellasen uuden fantasian, vedät viinaa sillain et oot pienissä ja viettelet ittees tunteella viisi tuntia.:)

Ite tulee pelailtua XBOX:ia yleensä aikas helvetisti. Jos rahaa löytyy tarpeeks, niin käyn ostaan jonkun uuden pelin kun kerran aikaa löytyy sellaseen turhuuteen kerrankin. Kirjat on kans aikas jees.

Mä en pysty tekemään kuumeessa oikeestaan mitään muuta, kuin makaamaan kurjana. Enintään pystyy lyhyitä aikoja kerrallaan lukemaan tai katteleen telsua, mutta liian rasittavia nekin hommat ovat.

Noh, onneksi ei ole kuumetta kovin usein. Aikuisiällä olen ollut kuumeessa eka 1994, sit 1999 ja viimesin kerta oli 2004. :D

Töitä voi tehdä.

Yrittäjän sairasloma = aamukahvin kanssa riittävästi buranaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom