Mitä aerobista harjoittelua huonokuntoiselle läskille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävely on suositeltavaa hyväkuntoisillekin.

Yhtälö on helppo. Etsit itsellesi sopivimman ja miellyttävimmän tavan hengitellä. Teet sitä mukavuusalueella mahdollisimman paljon. Hengittely on hyvä termi, pitää vain liikuttaa itseään ja hengitellä.
Juoksu ja hölkkä ei sovi kaikille. Soutulaite ja muut ergot voi olla puuduttavan tylsää ja tappaa motivaation. Toki voi vaihdella ergoja viiden tai kymmenen minuutin välein, esim. bike - ski - row
Helpoin ja matalimman kynnyksen tapa hengitellä on kävelylenkki. Ovesta vain ulos. Reipas kävelylenkki, tai sauvakävelylenkki vielä vähän enemmän nostaa sykkeet ylös. Hyväkuntoisellakin nousee sykkeet reippaalla kävelyllä ja sauvakävelyllä.

Kalorien laskemisen ja muut hässäkät unohdat alkuun. Otat nuo mukaan kun homma lähtee etenemään, eli huomaat liikkuvasi säännöllisesti.

Oikeastaan tämä teksti sopii kaikille, ei pelkästään vastaukseksi avauspostiin

Itse läskinä sikana voin pyöräillä ja tehdä salilla hiihtokonetta ilman ongelmia. Tosin fillari on erikoisvahvistettu sopivin komponentein.

Minä olen sitä mieltä, että kannattaa tehdä lihavana sellaista treeniä mikä on mielekästä. Ensisijaisen tärkeää on tehdä salista / urheilusta ensiksi itsellensä rutiini jonka jälkeen alkaa vasta hiomaan treeniä esim. tehokkaammaksi

Suositut

Back
Ylös Bottom