Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuluttaako nuo webastot paljonkin jotain bensaa ja toimiiko se siis ajon aikanakin vai miten tuo homma pelaa? :wtf: Ja mistä asti se kaukosäädin toimii, jos esim. kerrostalon parkkipaikka sattuu olemaan vähän kauempana, kuin juuri siinä oman ikkunan lähettyvillä?
Mun eberin kaukkari (TP5) ei oikein pidä betoniseinistä. Ikkunan ääressä kantama on aivan hyvä vaikka auto olisi jossain nurkan takanakin ja avomaastossa kantama on tosiaan hyvänlainen. On käynyt mielessä että pitäisikö asentaa vakioantennin tilalle GSM-antenni (autoon siis), jolla pitäisi saavuttaa parempi kantavuus.
Muuten eberi on toiminut oikein hyvin. Kaksi vuotta takana eikä vikoja. Ostin oman 5kW lämppärini Saksan Ebaystä. Maksoi kaukkarin ja vakioasennussarjan kanssa 750e. Suomessa on nykyään jos jonkunlaista harmaatuojatrokariakin, mutta jokainen päättää itse ostaako laitteen Suomesta jälleenmyyjän kautta, harmaatuojan kautta vai ostaako itse Saksasta (halvin tapa).
~250e.Paljonko tuli asennukselle hintaa?
Valtuutettu. Hyvää työtä ja palvelua.Aika edullinen asennus. Valtuutettu? Missä? Kuka?
-k
edit: niin ja mistä saisi selvitettyä oman Eberin mallin helpoiten?
Juuri jokin aika sitten heittelin Webaston tai Eberin asennuksesta tarjousta n. kymmeneen eri paikkaan. Peräti kahdesta firmasta on tullut tarjous, vittuako ne muut edes pitävät sivuillaan yhteydenottolomaketta tai sähköpostiosoitetta jos kyselyihin ei kerran kiinnosta vastata? Onneksi noista tulleista tarjouksista toinen oli selkeästi niin hyvä, että siihen voi tarttua, varsinkin kun paikka (Uudenmaan Autovarustelu) on netistä löytyneiden juttujen mukaankin asiansa osaava. Eihän tässä talvi vielä lähellä ole, mutta samahan se on laitattaa ajoissa kun ko. laitteen joka tapauksessa haluan.
Minkäs hintaista oli töineen?