Mistä webasto halvalla?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuluttaako nuo webastot paljonkin jotain bensaa ja toimiiko se siis ajon aikanakin vai miten tuo homma pelaa? :wtf: Ja mistä asti se kaukosäädin toimii, jos esim. kerrostalon parkkipaikka sattuu olemaan vähän kauempana, kuin juuri siinä oman ikkunan lähettyvillä?

Ainakin Eberit kuluttavat mallista riipppuen n. 0,5-0,7l tunnissa. Puolen tunnin käyttö kustantaa siis pahimmillaan n. 0,5e. Kaukosäädin toimii radioaalloilla satoja metrejä, teoriassa jopa yli kilometrin avoimessa maastossa.

Oma Eberi odottaa vielä pari viikkoa asennusta. Tuoreita käyttökokemuksia luvassa siis lähempänä Joulua.

Kuluttaako nuo webastot paljonkin jotain bensaa ja toimiiko se siis ajon aikanakin vai miten tuo homma pelaa? :wtf: Ja mistä asti se kaukosäädin toimii, jos esim. kerrostalon parkkipaikka sattuu olemaan vähän kauempana, kuin juuri siinä oman ikkunan lähettyvillä?

7 dl tunti thermo top C 5,2 kw ja pienemmät vähemmän kuten ruokalusikka jo kertoi. Kaukosäädin toimii helposti parin sadan metrin päästä "nurkan taakse". Eli ei tarvi olla juuri ikkunan edessä. Siis tuo radioaalto versio. Ite yövyn hotelleissa aika paljon eikä ole koskaan ollu vaikeuksia saada huoneen ikkunan kohdalta webastoa päälle.

Mun eberin kaukkari (TP5) ei oikein pidä betoniseinistä. Ikkunan ääressä kantama on aivan hyvä vaikka auto olisi jossain nurkan takanakin ja avomaastossa kantama on tosiaan hyvänlainen. On käynyt mielessä että pitäisikö asentaa vakioantennin tilalle GSM-antenni (autoon siis), jolla pitäisi saavuttaa parempi kantavuus.

Muuten eberi on toiminut oikein hyvin. Kaksi vuotta takana eikä vikoja. Ostin oman 5kW lämppärini Saksan Ebaystä. Maksoi kaukkarin ja vakioasennussarjan kanssa 750e. Suomessa on nykyään jos jonkunlaista harmaatuojatrokariakin, mutta jokainen päättää itse ostaako laitteen Suomesta jälleenmyyjän kautta, harmaatuojan kautta vai ostaako itse Saksasta (halvin tapa).

Mun eberin kaukkari (TP5) ei oikein pidä betoniseinistä. Ikkunan ääressä kantama on aivan hyvä vaikka auto olisi jossain nurkan takanakin ja avomaastossa kantama on tosiaan hyvänlainen. On käynyt mielessä että pitäisikö asentaa vakioantennin tilalle GSM-antenni (autoon siis), jolla pitäisi saavuttaa parempi kantavuus.

Muuten eberi on toiminut oikein hyvin. Kaksi vuotta takana eikä vikoja. Ostin oman 5kW lämppärini Saksan Ebaystä. Maksoi kaukkarin ja vakioasennussarjan kanssa 750e. Suomessa on nykyään jos jonkunlaista harmaatuojatrokariakin, mutta jokainen päättää itse ostaako laitteen Suomesta jälleenmyyjän kautta, harmaatuojan kautta vai ostaako itse Saksasta (halvin tapa).

Paljonko tuli asennukselle hintaa?

Zone-sarja -42%
Nostetaas tätä kun alkaa tämän ketjun tiedot olemaan vanhentuneita.

Eli Eber/Webasto olisi tarkoitus hankkia kun ei ole tällä hetkellä tolppapaikkaa autolle. Auto on Mazda 6 MPS. Inchcapen "tarjous" webastosta oli lievästi suolainen 3200 asennettuna. Eeperi.comista Eberin lämmitin kaukosäädöllä 1100€ + rele automaatti-ilmastoinnille 85€. Tulee aikamoinen hintaero tuohon, nyt vain pitäisi löytää pätevä putiikki jossa teettäisi tuon asennuksen. Osaako kukaan suositella asennuspaikkaa pääkaupunkiseudulta Helsingin keskustan läheisyydestä (mielellään valtuutettu) joka asentaisi noita itseostettuja vehkeitä. Asennusten hintojakin olisi mukava kuulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eberin ohjainyksikkö lakkoilee. Huollosta sanoivat että hintaa tulisi osalle 320€+työt. Helppohan tuo on itse vaihtaa mutta hinta tuntuu kovalta, varsinkin kun on lisäksi lohko ja sisäpistoke. Saako noita jostain netin kautta ulkomailta hieman halvemmalla, vai onko hintaluokka about sama?

edit: niin ja mistä saisi selvitettyä oman Eberin mallin helpoiten?

edit: niin ja mistä saisi selvitettyä oman Eberin mallin helpoiten?

Takuulapussa on lämmittimen malli eli esim D5WS ja sen lisäksi on Version number (Ausführungsnummer) sekä Factory number (Fabriknummer). Version number on 6 numeroa pitkä ja sen numeron avulla etsivät osat ainakin niitä asentavissa liikkeissä. Jos takuulappua ei ole niin lämmittimessä on n. 6X3cm tarra josta löytyy vastaavat tiedot.

Itse suunnittelin webaston ostoa tuossa kesällä. Vaihtoehtona oli hankkia lämmitin käytettynä saksasta. Olinkin myyjään yhteydessä ja vaikutti ihan fiksulta kaverilta, nettisivut tosin ovat viime vuosituhannelta..

Osoite: www.autoheizungen.de , ja sieltä vasemmalta standheizungen + fernbedinungen ni löytyy lista varastotilanteesta.

Mulla on autossa Eberi asennettuna uudesta asti. Oli 5 vuotta edellisellä omistajalla käyttämättä kun ei osannu sitä käyttää.
Itse ostin auton pari vuotta sitten ja aluks ei meinannu lähteä eberi käyntiin kun oli niin vanhaa bensaa letkuissa mut kun käytteli vaan niin kauan et rupes saamaan uutta bensaa niin hyvin on toiminut pari vuotta.
Tulee lähinnä käytettyä Eberiä sillon kun ei ole sähkötolppaa lähellä tai pitää saada nopeasti auto lämpiäksi. Kaukosäädinkin tohon olis mut ei oo tullu siihen perehdyttyä.
Tossa on vielä lisäks lohkolämmitin, sisätilanpuhallin ja akkulaturi. Tarpeeks talvivarusteita vanhassa rutkussa! :)
Autona Opel Vectra 2.0 -99

Juuri jokin aika sitten heittelin Webaston tai Eberin asennuksesta tarjousta n. kymmeneen eri paikkaan. Peräti kahdesta firmasta on tullut tarjous, vittuako ne muut edes pitävät sivuillaan yhteydenottolomaketta tai sähköpostiosoitetta jos kyselyihin ei kerran kiinnosta vastata? Onneksi noista tulleista tarjouksista toinen oli selkeästi niin hyvä, että siihen voi tarttua, varsinkin kun paikka (Uudenmaan Autovarustelu) on netistä löytyneiden juttujen mukaankin asiansa osaava. Eihän tässä talvi vielä lähellä ole, mutta samahan se on laitattaa ajoissa kun ko. laitteen joka tapauksessa haluan.

Juuri jokin aika sitten heittelin Webaston tai Eberin asennuksesta tarjousta n. kymmeneen eri paikkaan. Peräti kahdesta firmasta on tullut tarjous, vittuako ne muut edes pitävät sivuillaan yhteydenottolomaketta tai sähköpostiosoitetta jos kyselyihin ei kerran kiinnosta vastata? Onneksi noista tulleista tarjouksista toinen oli selkeästi niin hyvä, että siihen voi tarttua, varsinkin kun paikka (Uudenmaan Autovarustelu) on netistä löytyneiden juttujen mukaankin asiansa osaava. Eihän tässä talvi vielä lähellä ole, mutta samahan se on laitattaa ajoissa kun ko. laitteen joka tapauksessa haluan.

Minkäs hintaista oli töineen?

Minkäs hintaista oli töineen?

Kellolla vajaa 1400, kakella vähän enemmän mallista riippuen. Pitää jossain välissä käydä noita kakevaihtoehtoja läpi ja päättää, minkä otan niin voi jossain välissä kesää varailla aikaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom