Mistä voi ostaa MP3-biisejä?

En jaksa ladata netistä/p2p:stä mp3-biisejä, kun niitä on vaikea löytää (tai sit en vaan osaa) ja laatu on välillä mitä sattuu.

Nettikaupoista (mm. cdon.com) olen joskus ostanut biisejä hintaan 1€/kpl. Mielestäni erittäin käypä hinta ja olen ehdottomasti valmis maksamaan biisistä euron sen tunnin etsimisen ja lataamisen sijaan.

Ongelma on se, että esim. cdonista harvoin löydän sitä tiettyä biisiä, jota haen. Musamakuni on dance/trance/electric ym. vähän erikoisempia remixejä, eli ei ihan mainstreampoppia.

Mistä kaupasta löytäisin hieman harvinaisempia biisejä?
Esim tällä hetkellä haussa ovat mm.
Arizona - Halo
Diane Arkenstone - Skin 2 skin
Dj Maurice remix - Mr vain
Ayumi hamasaki – M (above & beyond remix)
Jinny - Feel The Rhythm (U.S.U.R.A. Club Mix)
ja lista jatkuu

Nuo nettikaupat mitkä myyvät mp3-biisejä ovat mielestäni aika heikkoja. Niistä löytyy vain sen hetken radiohitit ja ei muuta :( Tässä ehkä syy, miksi ihmiset eivät käytä niitä niin paljon vaan tyytyvät etsimään biisejä laittomasti.

Nuo nettikaupat mitkä myyvät mp3-biisejä ovat mielestäni aika heikkoja. Niistä löytyy vain sen hetken radiohitit ja ei muuta :( Tässä ehkä syy, miksi ihmiset eivät käytä niitä niin paljon vaan tyytyvät etsimään biisejä laittomasti.

Tjaah...en nyt ihan ole tosta samaa mieltä. Otetaan esimerkiksi NRJ:n musakauppa, jonka voisi kuvitella olevan kaiken pahan alku ja juuri. Kaupasta löytyy kuitenkin vaikkapa kasaribändi Ratt:in Out Of The Cellar -levy sekä Sex Pistolsin Never Mind The Bollocks, joita mä en ainakaan laske tämän hetken radiohiteiksi.

Miten tuo itunes käytännössä toimii? Pitääkö asentaa joku softa koneelle ja sitä kautta niitä ostaa vai nettisivujen kautta?

Miten tuo itunes käytännössä toimii? Pitääkö asentaa joku softa koneelle ja sitä kautta niitä ostaa vai nettisivujen kautta?

Niin, miten maksut? Kätevintä ois, jos sais tallennettua rahaa kauppaan ja sit tilailla sitä mukaa ku jotain biisejä haluaa. Tosin ite en oo kyllä irtobiisien ystävä, mut joitain levyiltä löytymättömiä biisejä vois aina silloin tällöin tilata.

Luottokortilla tai iTunes Gift Cardeilla. Muistaakseni myös voidaan tehdä limiittejä per kuukausi hankintoihin.

iTunes asennetaan koneelle ja musiikin ostaminen, hallinta ja soittaminen tapahtuvat iTunesin kautta.

Paljon lisätietoa iTunesista ja iTunes Storesta:
http://www.apple.com/fi/itunes/

Tein tilin iTunesille ja ostin pari kappaletta. Nopeaa ja helppoa on joo, mutta vielä vähän vierastan kaikkea Appleen liittyvää kun on kuitenkin Windows käytössä.

En vielä ole perillä noista formaateista. iTunesista ladatut kappaleet on ilmeisesti ACC-muodossa. Quicktime toistaa näitä.
En oo vielä kokeillu, mutta kai mun pitää jotenkin muuntaa toi MP3 tai WMA-tiedostoksi, jotta voin siirtää sen MP3-soittimeen (ei siis Applen)? Miten tämä onnistuu?

wtf mitä neuvoja. mp3 on mp3 ja m4a on kopiosuojattu aac. jos mp3-soittimesi ei osaa soittaa m4a-tiedostoja niin no can do ja ainut neuvo on hankkia joku convertointiohjelma ja huonontaa entisestään biisin äänenlaatua.

mp3-soitin ei ole välttämättä ipod..

e: rupes vituttamaan sun puolesta paskat ja harhaanjohtavat ohjeet edellisellä sivulla..

Miten helvetissä tämä nyt menee. Ostin Teräsbetonia Hs:n musiikkilataamosta. Tuli koneella ja soi kuin enkeli, mutta iTunes ei pysty lisäämään tuota omaan kirjastoonsa. Rupee rutiseen kopiointisuojauksesta? Eikö tätä saa ipodiin mitenkään?

Oon lukenut nyt vähän aiheesta ja kuten yllä todettiin, iTunesista ostettua biisejä ei voi toistaa ilman Applen soitinta.
Luin jostain, että tämän voisi kiertää niin, että polttaa biisit CD:lle, sitten kopioi ne takaisin iTunesin kirjastoon MP3:na.
Osaako joku sanoa, huononeeko tuossa formaatin muutoksessa ja polttamisessa CD:lle tiedoston laatu?

Back
Ylös Bottom