Mistä viikonlopputyötä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Eli koulut alkaa ja banjot soi.

Anyway, pitäis löytää viikonlopuksi hommia. Mielummin viel joku vakiduuni ni vois laskelmoidakkin vähän. Oon miettiny portsarin hommia, mut niihin tarvii sen kurssin enkä tiedä nyt miten hyvin siellä riittää duunia. Sitten on kans miettiny näin promohommia mis mennää jonnekki messuille esittelee erinäisiä tuotteita.

Onko muita ehdotuksia ? tai avustusta noihin mun ideoihin ? Varmaan aika monella sama homma edes, ku ei noi tuet mitään ihmeellisiä uo. Auttakaas miuta.

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asutko pk-seudulla? Varastotöitä on aina tarjolla. Palkka ja duunin mielenkiintoisuus ei varmaan päätä huimaa, mutta onpahan säännöllistä työtä. Tosiaan toi harde20:n ehdottama varamiepalvelu on aika hyvä. Useampi kaverini on siellä duunissa ja kaikilla on kai duunia riittänyt. Siinä on etuna myös vaihtelu.

Katsopas www.narikka.com (vähän päivitykset näemmä myöhässä, mutta yhteystiedot löytyy...)

Pikkujoulukausi iskee päälle, ja yritystilaisuuksiin tarvitaan narikkaan fiksuja tekijöitä. Ei tosin ole kovin säännöllistä. Ja minulla ei ole mitään tekemistä ko. firman kanssa.

Niin jos pk-seudusta on kyse, niin ainakin kun siellä vaikutin vielä muutama vuosi takaperin muuttokeikkoja riitti. Kyllä niitä viikonloppuisin ja ilta-aikaankin tehtiin, mutta tietty painottuvat arkipäiville. Tuntui että jossain vaiheessa oli vähän pulaa tekijöistä, perään soiteltiin sellaisinakin päivinä kun olin ilmoittanut etten pääse venymään.

Osa muuttofirmoista suosii poliisi/palomies-sektoria, mutta tuskin se mikään edellytys on, sieltä nyt vaan on kohtalaisen helppo rekrytoida porukkaa sivutöihin. Ja homma oli hyvin pitkälti muuttolaatikoiden kuskausta nokkakärryillä, että ei se niin raskasta ole miltä kuulostaa. Joskus tosin sai kantaa jotain kaappeja selkä märkänä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom