Mistä vaaka?

Tietäiskö kukaan mistä löytys suht edullinen digi-vaaka ravinnon punnitsemiseen? Kohta pari viikkoa takana dieettiä mutu-tyylillä, eli ravinto muuttunut dieetin edellyttämään malliin ja ruoan/ruoka-aineiden annostelu tapahtunut silmämääräisesti. Nyt pitäs ostaa siis vaaka että sais hieman tarkemmin laskettua ton kalorimäärän. Myös kokemukset eri malleista kiinnostaa eli pistäkääpä niitäkin mikäli löytyy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ostin pari-kolme vuotta sitten digivaakan Kodin Anttilasta. Merkki Soehnle, mittaa gramman tarkkuudella. En muista hintaa, mutta tosi hyvä vaaka on ollut.

NetAnttilassa on joku vaaka, katso sieltä...

www.netanttila.com

MarkusH sanoi:
Mulla on ollut tommonen Philipsin ruokavaaka. punnitsee myös gramman tarkkuudella 5 kiloon asti. Maksoi joku 50 euroa, mutta on ollut kyllä hyvä. Ostin itse citymarketista joskus viime keväänä.

Onks sulla siinä se nesteen punnitus ominaisuus ja sitten se nollaustoiminto, jolla voi poistaa pakkauksen painon???

Mulla on sellanen ja toimii helvetillisen hyvin...

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.. eli Gigantista digivaaka. Philipsi on toiminut vuoden päivät mainiosti ja on tyylikäs. :)

MarkusH sanoi:
Joo, just se samainen vaaka. On tosiaan helkutin hyvä. Pitäähän taaraus-toiminto olla. se on tosiaan ihan ehdoton.

Joo.. joulupukki toi sellasen ja sit samalla 10 vuoden takuulla olevan henkilöva´an.. Siis Suomeks sanottuna emäntä osti...

Huomattavasti tarkemmin saapi punnailtua kaikki rojut..

ps. Leelucky.. tää on varma ostos

Ikeasta ostin tuollaisen metallisen keittiövaa'an, hinta oli muistaakseni 29e, näyttää gramman tarkkuudella 3 kiloon asti. Nollaustoiminto on mukana

Joo tämmönen löyty NetAnttilasta.

Elektroninen Salter-talousvaaka punnitsee aina kahteen kiloon asti. 0-1 kiloon asti 1 gramman tarkkuudella ja 1-2 kiloon asti 2 gramman tarkkuudella. Selkeä LCD-näyttö, jossa helppolukuiset tummat numerot vaalealla pohjalla. Punnituksen voi suorittaa suoraan vaa'an päällä tai kulhossa, sillä vaaka vähentää tarvittaessa kulhon painon pois. Vaa'assa taarausmahdollisuus. Mukana paristot. Vaaka ABS-muovia. 10 vuoden takuu.

Varmaan ihan kelpo peli. Hintaa on 39,90e

-edit- mikäköhän toi taarausmahdollisuus on?

Taaraus=ensin pistetään astia puntariin. Nyt nollataan mittari, ja sitten vasta safka siihen.

Eli ei tarvitse sotkea puntaria vaikka protskujauholla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom