Mistä tilata kuvia/julisteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zuhi
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon on tullut otettua kuvia järkkärillä mutta ei ole tullut juurikaan teetettyä paperiversioita niistä. Ajattelin nyt tilata parhaimmista kuvista paperiversiot albumiin ja kenties muutaman julisteenkin. Mistä noita kannattaisi tilata? Etenkin julisteiden kannalta ajattelin että mistä saisi edullisesti suht hyvälaatuisia.

Zazzle

Nopea toimitus ja erittäin hyvälaatuinen juliste halvimmallakin paperivaihtoehdolla. Muistaakseni n. 28 euroa posteineen maksoi 36" x 24" juliste.

Suomessa mm. Verkkokauppa.com printtaa noita myös, mutta ei ole omakohtaista kokemusta niistä.

Mistä nykyään kannattaa hommata kuvatulosteet? Muutamat postikortit tilasin hiljattain ifolorilta, sieltä tuli vuosia sitten aina hommattua ja olin tyytyväinen laatuun, mutta tällä kertaa tuli sen verran paljon eri näköisiä kuin ruudulla että taisi olla viimeinen kerta. Fotonettiä jossain kehuttiin?

Pitääkö julisteita tilata kaliforniasta asti?

Huh, mä oon kanssa tilannut ifolorilta jo useamman vuoden kuvakortteja ja kuvakirjoja ja julistekoossakin. Tänäkin vuonna oli laatu ihan samaa kuin aikaisemmin (pääsääntöisesti järkkärillä otettuja kuvia, jokunen känny fotokin). En huomannut laadussa eroa aikaisempiin. Kuvat ja kirjat tulivat siis tuossa viime perjantaina. Ehkä ne oli vain epäonnistuneet vai?

Back
Ylös Bottom