mistä tilaatte pelinne?

Eli mistä paikoista yleensä tilaatte pelit? Kattelin vähän eri tredejä, ja päätin rekisteröityä play.com:iin kun siellä näyttää olevan suhteellisen halpaa verrattuna esim. suomeen. No, kun yritin tilata xbox 360 peliä niin pukkaa virhettä, että voisi lähettää vaan UK:on ymsyms. Eli eikö tuolta pysty lähettämään suomeen ollenkaan? Mitä oon kattonut, niin aika monet kuitenkin tilaillu tuolta. Eli mikä ongelma on? oonko vaan tyhmä ku saapas kun en tajua?:wtf:

E:näköjään olen tyhmä kun saapas, en tajunnut et tuolla ylhäällä voi muutta ton punta merkin euroiksi ja näin ollen sitten toimii. No, mutta muuten varmaan ihan hyvä tredi jos löytää uusia paikkoja ostaa peliä.:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko valinnut eurot rahayksiköksi? Muistaakseni jos oli punnat käytössä niin ei pysty tilaamaan ulkomaille.

Suomesta:
VPD ja Puolenkuun Pelit
Ulkomailta:
Play.com

Tosin, tietokoneelle tulee aika paljon ostettua Steamin, Gamersgaten, Impulsen yms. latauspalvelujen kautta.

Amazon.co.uk, play.com, videogameplus.ca

Minkäslaiset toimitusajat tuolta videogameplus.ca:sta on? Kannattaako tilata normaalilla toimituksella vai DHL:llä? Toimituskuluilla ei niinkään väliä, mutta olen vähän kärsimätön odottamaan pitkiä aikoja. :)

Minkäslaiset toimitusajat tuolta videogameplus.ca:sta on? Kannattaako tilata normaalilla toimituksella vai DHL:llä? Toimituskuluilla ei niinkään väliä, mutta olen vähän kärsimätön odottamaan pitkiä aikoja. :)
Kerran tilasin. Sega Rally PS3:lle taisi olla, postikuluineen 17 euroa. Tuli muistaakseni noin 3ssa päivässä.

Joo kyllä tuo VG+ on osoittautunu ainakin ittelle parhaaksi paikaksi, halpa, nopea ja luotettava. Eikä tarvii miettiä jääkö tulliin vai ei.

Se joka löytää minulle sivuston, mistä saan Castlevania - Symphony Of The Night:n PAL versiona PS1:lle, niin kymmenen..tai, ei, sanotaan kaksikymmentä pistettä ja papukaijamerkki. Niinkun moni varmaan tietääkin että on melkoisen harvinainen tuo näinä päivinä. Ebaystakin koittanut aina tasaisin väliajoin katsella, mutta eipä löydy PALlina. Pitääpä tarkastaa nämä linkit tästä threadista (lienee turha toivo).

Se joka löytää minulle sivuston, mistä saan Castlevania - Symphony Of The Night:n PAL versiona PS1:lle, niin kymmenen..tai, ei, sanotaan kaksikymmentä pistettä ja papukaijamerkki. Niinkun moni varmaan tietääkin että on melkoisen harvinainen tuo näinä päivinä. Ebaystakin koittanut aina tasaisin väliajoin katsella, mutta eipä löydy PALlina. Pitääpä tarkastaa nämä linkit tästä threadista (lienee turha toivo).

Pienen etsinnän jälkeen löytyi ainakin tällanen

Hintakin on suolainen :wtf:

Edit: löytyyhän noita lisää, esim. tämä joka kohta päättyy

Tässäkin vielä yksi, jos saat neuvoteltua lähettämään Suomeen.

Voi olla, että oot ite jo kahlannut noi läpi, mutta löytypäs ainakin. :D

Ooh, kiitoksia kiitoksia! Ihan vasta oon ebayn maailmaan tutustunu, niin voipi olla siitä kiinni ettei oikein löytyny.. mutta siis däng juu!!

Ooh, kiitoksia kiitoksia! Ihan vasta oon ebayn maailmaan tutustunu, niin voipi olla siitä kiinni ettei oikein löytyny.. mutta siis däng juu!!

No eipä mitään... Jännä ettet searchilla sitten löytänyt kuitenkaan. Toivottavasti kelpaa jokin niistä :)

Siis meinaat jotain imutettavaa peliä xboxille? Juu, sehän hauska kuulla. Kun pyysin juuri peliä PS1:lle (tai oikeastaan omistan PS2 mutta silti). Että tuolle alustalle kun löydät kymppiin niin oikein hyvä.

Vissiin siksi en löytäny, kun yritin etsiä ebay.comista, enkä Australian ebaysta. En oikein älynnyt että näitä on kaksi(?) eri osoitetta..*muutenkin vähän ymmällään näistä vielä*

Siis meinaat jotain imutettavaa peliä xboxille? Juu, sehän hauska kuulla. Kun pyysin juuri peliä PS1:lle (tai oikeastaan omistan PS2 mutta silti). Että tuolle alustalle kun löydät kymppiin niin oikein hyvä.

Vissiin siksi en löytäny, kun yritin etsiä ebay.comista, enkä Australian ebaysta. En oikein älynnyt että näitä on kaksi(?) eri osoitetta..*muutenkin vähän ymmällään näistä vielä*
No lähinnä sitä tarkotin että jos meinaa 120 euroa maksaa + postit jostain pleikka pelistä niin samantien kun laittaa muutaman kympin lisää niin saa xbox 360 ja siihen sitten imuttaa tuon pelin livestä. Näin.

Ymmärrän, vähän hoonosti ehkä ilmaisit asiasi tuossa aikasemmin. Vaan olihan siinä euroissa viidenkympin kieppeillä kaksikin, että eipä ole ihmeellinen hinta tästä. En tosiaan mitään tajuttomia hintoja ole valmis maksamaan.

Edit: Hauskaa, kuinka 61-vuotiaatkin voivat olla kiinnostuneita konsolipeleistä :D

Mikä tosta pelistä tekee noin kalliin? Ja minkä takia sen on harvinainen ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom