Mistä talvirenkaat halvalla (PKS)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WTA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

WTA

Banned
Ikä
42
Eli mistä sais kaikista halvimmalla talvirenkaat, mielellään nastat? Ei haittaa vaikka ois uusiorenkaat tms. kunhan vaan ovat halvat.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
WTA sanoi:
Eli mistä sais kaikista halvimmalla talvirenkaat, mielellään nastat? Ei haittaa vaikka ois uusiorenkaat tms. kunhan vaan ovat halvat.

Itse en kyllä lähtisi ostamaan talvirenkaita tuolla periaatteella. Talviajo kun vaatii renkailta paljon enemmän kuin kesäajo. Kesärenkaina jotkut halvat paskat vielä menee, mutta talvirenkaissa kannattaisi panostaa ennemmin laatuun kuin halpaan hintaan...

edit: laadukkaita renkaitakin saa yllättävän edullisesti, kun viitsii nähdän sen vaivan, että soittaa useampaan liikkeeseen ja kysyy tarjousta. Samalla tavalla selviää myös halvimmat renkaat.

Minkäs kokoiset renkaat tarvis olla? Meikäläisellä on joutilaana syksyllä 2004 ostetut talvirenkaat joilla kerettiin ajella n. 2kk. En nyt itekään muista merkkiä ja kokoa... Renkaat sijaitsee Porvoossa. Laita privaa jos kiinnostaa ja ilmottele minkä kokoiset tarvis olla...

training_day sanoi:
Itse en kyllä lähtisi ostamaan talvirenkaita tuolla periaatteella. Talviajo kun vaatii renkailta paljon enemmän kuin kesäajo. Kesärenkaina jotkut halvat paskat vielä menee, mutta talvirenkaissa kannattaisi panostaa ennemmin laatuun kuin halpaan hintaan...
No juu mutta kun autonakaan ei ole mikään ykköspeli ja ajokin mitä tulee ajettua on vain kaupungilla pyörimistä ja kun täällä noita teitäkin suolataan niin pirusti, että ne on lähes aina sulina, niin en ajatellut hirveästi panostaa noihin renkaisiin. Vauhti kaupungissa ei kuitenkaan ole sitä luokkaa, että henki lähtisi jos sattuu tössähtämään. Lähinnä vaan sen vuoksi hankkisin kun kerran pakko on olla talvirenkaat alla ja siksi että pääsisi ylämäkeen liikkeelle. En ole lähdössä rallia ajamaan ja vähemmän tulee ajeltua kovempia nopeuksiakin.

Edit: niin ja koko oli 14" muilla mitoilla ei niin väliä (pitää tietenkin mahtua 626 Mazdan alle).

Viime talvena olin itse saman ongelman edessä ja silloin halvimmaksi osoittautui kyselykierroksen jälkeen Tikkurilan rengas. Tekno-rengas on toinen, josta voi saada melko kohtuuhinnalla.

Pinnoitettuihin älä sotkeennu missään nimessä, haukkaat vaan paskaa etkä edes säästä mitään kun ne huonolla tuurilla leviävät alta aikayksikön.

no-body sanoi:
Pinnoitettuihin älä sotkeennu missään nimessä, haukkaat vaan paskaa etkä edes säästä mitään kun ne huonolla tuurilla leviävät alta aikayksikön.

Äläs nyt, kyllä niissä on yleensä ihan jees pito ja kestävätkin. Miinusta tulee vyön löysyydestä koska rengas on "käytetty" ja sen vuoksi pyörät vetelee vähän joka suuntaan ja kanttailu ei oikein onnistu.

WTA sanoi:

Osta kepöstä käytetyt talvikiekot. Itse en ole koskaan ostanut uusia, aina olen vedellyt talvet harrastekotteroiden mukana tulleilla jämäkumeilla. Aina olen tiellä pysynyt, jos en ole kauheeta Monzaa vedellyt.

edelbrock sanoi:
Äläs nyt, kyllä niissä on yleensä ihan jees pito ja kestävätkin. Miinusta tulee vyön löysyydestä koska rengas on "käytetty" ja sen vuoksi pyörät vetelee vähän joka suuntaan ja kanttailu ei oikein onnistu.

Kaveri osti vaimonsa autoon pinnoitetut renkaat ja kolme niistä jouduttiin vaihtamaan siksi, että pinnoitteesta irtosi paloja. Eli kyllä ne ainakin aika paskat oli.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom