Mistä summasta lopettaisit punttireenit KOKONAAN ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu
Olen näköjään lopettanut kesän ajaksi ihan ilmaiseksi, joten pistetään hinnaksi spedemäiset kahteksan markkaa.
Jos sitä ens viikolla vois jo ihan varovasti taas vilkuilla levytangon suuntaan..

riippuu paljon päivästä, joskus tuntuu siltä että voisi lopettaa yhdestä röökipokesta, toisaalta usein se on niin että viikonloppuna tulee oltua selvinpäin ainoastaan sen yhden jutun takia; reenit :thumbs:

En ihan pikkusummalla, sikäli kun rahalla en saisi mitään vastinetta mikä paikkaisi treenaamisen jättämisestä aiheutuvan aukon.

Kyl se tonni-pari riittäis ku sen verran vähä aikaa kummiki tullut harrastettuu ni ei kunnol oo päässy lajin sisälle

Enpäs sanokkaan tohon mitään. Edit.

Itse en lopettaisi pienestä summasta, mutta rahalla saa mitä vain, ja jokaisella asialla on hinta. Ihan jokaisella.

Olisiko mielenkiintoisempi kysymys, että punttaisitko ja et ikinä kokisi rakkautta, vai ilman punttaamista ja kokisit? Ei raha ole kaikki kaikessa.

Joo kyllä aika isoihin summiin sais mennä, sitten vaan menis ja ettis jonkun toisen harrastuksen joku hakkauslaji olis varmaan kakkosen sitten:)
Jos saisi asuntovelan kuitattua niin en epäröisi:)

Pistipä taas tuossa silmään, että vastaukseen tuntuu vaikuttavan myös se, että joillain ihmisillä ei ole minkäänlaista käsitystä rahan arvosta. Muutama alaikäinen vastaaja tuossa jo ehtikin huudella että ehkä miljoona voisi riittää. Epäilemättä...

Se raha summa olisi niin sairaan iso, että menisin sekaisin siitä. Ja kun ajattelee saan treenaamisesta vielä pitkään iloa irti, voisin melkein sanoa koko elämäni, niin ei ole syytä luopua siitä. Ei se raha onnelliseksi tee, ainakaan minua, ellei tulevaisuudessa saa ostettua jotain Layne Nörtön geenejä. :D

*
Olisiko mielenkiintoisempi kysymys, että punttaisitko ja et ikinä kokisi rakkautta, vai ilman punttaamista ja kokisit? Ei raha ole kaikki kaikessa.

Tuossa tilanteessa päätös olisi vieläkin helpompi. :)

Itse siis luopuisin jo 1000€ puntin tekemisestä, koska lajitreeni korvaa aika hyvin tuon raudan takomisen.

Eipä sitä rahaa nyt ihan hirveästi tarvitsisi antaa, mutta toisaalta ihan tyhjästä en viitsi luopua hyvästä harrastuksesta. On toki elämässä paljonkin tärkeämpää sisältöä, että kun hinnasta sovitaan niin voin lopettaa. :)

Termis sanoi:
Olisiko mielenkiintoisempi kysymys, että punttaisitko ja et ikinä kokisi rakkautta, vai ilman punttaamista ja kokisit?
Nyt heitti Termis pahan. Tämähän riippuu siitä, että kuinka hyväksi kehittyisin 25 vuoden hakkaamisella päätä seinään. Jos 25 vuodessa ei sais aikaan kun laihan keskitysleiriltä kadonneen jampan, niin sitten voisi tuo raukkaus olla jo vähän parempi vaihtoehto. Vaikea kysymys, mutta mielipiteet varmaan muuttuu ajan kanssa, ehkä.

Nyt heitti Termis pahan. Tämähän riippuu siitä, että kuinka hyväksi kehittyisin 25 vuoden hakkaamisella päätä seinään. Jos 25 vuodessa ei sais aikaan kun laihan keskitysleiriltä kadonneen jampan, niin sitten voisi tuo raukkaus olla jo vähän parempi vaihtoehto. Vaikea kysymys, mutta mielipiteet varmaan muuttuu ajan kanssa, ehkä.

Kyllä ne muuttuu:) Ei mikään ole ikuista:D

Hah, just kelasin pari päivää sitten tätä samaa asiaa. Ja tulin siihen tuloksee että tuskin mistään hinnasta, ei se raha nyt niin tärkeetä oo, kun salilla kuitenkin saa sitä jotain mitä ei rahalla saa :)

Tämä itelläkin pyöri mielessä, mutta parista millistä voisin kovertaa puiset tms. painot ja nostella niitä:D Näitä kuumehourailuja, jatkakaa

Kai sitä jostain hyvin suuresta summasta voisi salihommat lopettaa kokonaan. Harrastaisin sitten jotain muuta, missä lihakset edes vähän kasvaisi/pysyisi.

Jos kuusinumeroinen luku olisi niin en miettisi hetkeäkään.
Sama. Vaikka henki ja elämä tää touhu nyt onkin..:D Niin kyllä ne muutkin lajit tuottaa melkolailla samankaltaista mielihyvää.

Lukkopainia, nyrkkeilyä, uintia jne. ilman et hirveemmin tarttis miettii rahan päälle ni en kyl miettis hetkeekää. Muuttasin vaikka Intiaan sit.

hmm... aika paha... koska jos lopettaisin, vaihtaisin varmaan johonkin toiseen lajiin, ja mikä todennäköistä, siinäkin lajissa on salitreeni, ainaskin pienenä osana...
mutta jos pitäisi loppuelämä pysyä pois salilta, sanoisin että 1 milj. riittäis :D

mä olen halpa.tasaraha,kaks tonnia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom