Mistä sopivia vaatteita?

Itäkeskuksessa on joku kauppa, joka mainostaa myyvänsä vaatteita ISOILLE miehille. Jos asut pääkaupunkiseudulla, tuo voisi olla ainakin vilkaisun arvoinen. En tiedä tarkal-
leen mitä tarkoitetaan isolla ja minkä tyylisiä vaatteita myyvätkään, itse en ole niin iso :P Liike sijaitsee muistaakseni lähellä Ikivireää, Piazan (?) liukuportaat vaan ylös.

Sori jos meni mainostamiseksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä nyt ei auta kuin Helsingissä asuvia, mutta...

-Itäkeskuksessa se Mr.Big ei myy kun lihaville ja tosi pitkille äijille sopivia vaatteita. Että jos ne suorat tummat housut olim mullekki pahimmassa bulkki kunnossa liian isot vyötäröstä niin.... Myyvät siinä kyllä halvalla kavennuksia yms.
Jos haluu jotain vähän arkisempaa kuin tummat suorat housut niin siinä Itäkeskuksessa on bulevardilla Playlife niminen liike. Myy Bronxia yms sopivaa housua ja paitaa. Liikkeen vastaavalla on joku karpaasi ilmeisesti kotona kun osaa aina auttaa oikean koon etsimisees tosi hyvin.

-Kluuvissa on 2uncles liike jos löytää isommillekkin miehille tarkoitettuja vaatteita, Gasp, Uncle Sams, Better Bodies yms.
Samassa kerroksessa on muute joku nuorille vaatteita myyviä liike. Niissä vaan yleensä vähintään kissankokosin kijaimin joku "JOU" teksti ja kun minäkin olen jo 25v. ni ei oikeen kehtaa käyttää.

-Sörnäisistä löytyy Uncle Samsin myymälä Braahen kadulta. Sieltäki on joskus jotain tarttunut mukaan. Löytyy varmasti tarpeeksi isoja vaatteita.

Loput sitten on ihan vaan löytyny kun tullut vastaan. Nuorten liikkeistä on löytynyt kaikkein parhaiten. Esim Foorumista löytyy parikin sellasta mistä olen ostanut joskus. Mic Macin myymälä ja Street Wear.

Noi tuli mieleen, jos keksitte jotain muuta ni laittakaa ihmeessä tänne ylös. Ei noita paikkoja niin liikaa ole.

P.S Sori mainostuksesta jo valmiiksi :D
 
mulle on toistaseks riittäny ihan L koko vaatteista :nolo:
kaippa joskus tarvii isompien poikien vaatteita...sitä päivää odotellessa... :rolleyes:
 
niin ja tampereella on kans 2unclesin kauppa, ja kauppa-aukiolta (Wolfin läheisyydestä :rock: ) löytyy kauppa nimeltä Turnin' Point josta löytyy isoja kokoja..siitä en tosin tiedä että kuinka JOU ne on
 
Rukoilija sanoi:
niin ja tampereella on kans 2unclesin kauppa, ja kauppa-aukiolta (Wolfin läheisyydestä :rock: ) löytyy kauppa nimeltä Turnin' Point josta löytyy isoja kokoja..siitä en tosin tiedä että kuinka JOU ne on

Turnin' Pointin vaatteet ovat pitempiä kuin leveämpiä. Esimerkiksi T-paita on polviin asti, mutta silti ottaa selästä kiinni.
 
kahlaajalintu sanoi:
Samassa kerroksessa on muute joku nuorille vaatteita myyviä liike. Niissä vaan yleensä vähintään kissankokosin kijaimin joku "JOU" teksti ja kun minäkin olen jo 25v. ni ei oikeen kehtaa käyttää.

Se on nimeltään Syndicate. Ja sieltä löytyy niitä jouttomiakin paitoja, mm. sitä minun aiemmin tässä threadissa mainostamaa eckoa. Pitää vaan käyttää vähän enemmän aikaa maltillisen paidan löytämiseen. Se hyvä puoli noissa paidoissa on että ovat pirun laadukkaita.
 
Pääasiallisena vaatettajana toimii army-liikkeet. Aina löytyy sopivan kokoisia kuteita.

Tässä päivänä muutamana alkoi mietityttämään tuo mahan koko. Menin ostamaan housuja paikasta X. Tuskailin kun oikeaa kokoa ei löydy, mutta sitten tuli vastaan XXXXL-koko ja sopi naftisti 180cm pituiselle pätkälle niin ettei lahkeisiin tarvitse koskea. Kertookohan tuo jotain suomalaisista persjalkaisista miehistä yleensä vai vain mun masusta? :rolleyes:
 
Laardi sanoi:
Pääasiallisena vaatettajana toimii army-liikkeet. Aina löytyy sopivan kokoisia kuteita.
Olisi mukava löytää myös menevämpiä kuteita kuin armeijan peltipaitaa.

Olen myös huomannut eroja eri maiden vaatekokoissa. Suomessa on suhteessa aika isot koot, uskon että näin on myös esim. Hollannissa tai USAssa. (?)
Meneppä ostamaan vaatteita Etelä-Euroopasta, tyyli on viimeisen päälle, mutta koot loppuu mediumiin. Samaten Englannissa varsinkin hiat on tosi tiukat. Ovatkin sellaista kynäniska kansaa... :)
 
No tereve!
Itse olen jonkin verran vaatteita ostellut juuri tuolta MrBig:stä, ovat mielestäni laadukkaita ja kestäviä, mutta "hieman" tyyriinpuoleisia. ( esim. verkkahousut n.90e )
Sieltä saa pitkät, lihavat ja muuten vaan isot miehet varmasti sopivia vaatteita, tosta trendikkyydestä en sitten tiedä, mutta itse lähes pelkkää mustaa käyttävänä en ole asiaa oikeestaan huomioinu.
Jos sieltä esim. housut ostaa saa yleensä lyhennyksen samaan hintaan, ja yleensä jopa saman päivän aikana. :thumbs:
 
gnut sanoi:
Dressmanin housut on ainakin ihan paskoja. Tehty miehille, joilla on iso maha ja pieni perse. Eli siis semmoisille, jotka eivät ole koskaan harrastaneet mitään liikuntaa. Jos löydän sieltä perseeseen sopivan housumallin, niin vyötärölle jää ainakin 20cm ylimääräistä.

Ja bonuksena ne on useimmiten höystetty jollakin polyesterin/muovin sukuisella tekokuidulla eli ko. asusteissa hikoilee aivan v**usti jo paikallaan istumalla kun kangas ei hengitä yhtään. :down: En ymmärrä miten olen yleensäkään koskaan eksynyt tuonne uuden vuosituhannen Seppälään.


kahlaajalintu sanoi:
-Kluuvissa on 2uncles liike jos löytää isommillekkin miehille tarkoitettuja vaatteita, Gasp, Uncle Sams, Better Bodies yms.

Tämä oli hyvä vinkki, mä luulin että kyseinen putiikki löytyy vaan mustamakkaramaasta. Täytyy käydä tsekkaamassa.

Niin ja muutama viimeisin ostospaikka: JC, Forumissa (löytyy isoja farkkuja kun kysyy myyjältä ja valittelee isoa persetta ja reisiä) ja keskustan Aleksi 13 yläkerrassa löytyy Blend-merkkisiä kauluspaitoja, joissa XXL ja XXXL ovat oikeasti isoja (tosin joka mallia isoja kokoja löytyy yleensä vain 1 kpl, sikäli kun kukaan ei ole sitä vielä ehtinyt ostaa). Malliltaan siis vähän sellaista rennompaa Jack & Jones tyylistä kamaa, isompia kokoja vaan.
 
Itiksessä Playlife-niminen liike. Ostin tänään kahdet Bronx Clothing -merkkiset housut. Helvetin hyvin istuu, tosi laadukkaat, helvetin hienot ja maksoikin vaan jotain 80 €/pari.
 
Tomi sanoi:
Itiksessä Playlife-niminen liike. Ostin tänään kahdet Bronx Clothing -merkkiset housut. Helvetin hyvin istuu, tosi laadukkaat, helvetin hienot ja maksoikin vaan jotain 80 ?/pari.

Onko nuo juuri niitä lökäpöksy housuja? :jahas:
 
:offtopic: , mutta tässä saa yksi jos toinenkin juosta kaupoissa penkomassa ja etsimässä vaatteita äijälleen, useimmiten vain todetakseen että ei löydy ei. ..ja tämä senkun itkee "pienuuttaan" ja haaveilee jumalattoman kokoiseksi järkeleeksi kasvamisesta..
 
KäveleväRuumis sanoi:
Juuri niitä. Tässä ihmettelinkin, että miten ihmeessä Tomi löysi Bronx-vaatemerkin? :eek:
Tehkää enemmän jalkoja. Ei ne mun päällä miltään lökäpöksyiltä ainakaan näytä. :jahas:
 
Yksi vinkki mitä kaveri kertoi, oli lomareissun suuntaaminen Thaimaata kohden. Kuulemma saa 50 eurolla teetettyä puvun juuri omien mittojen mukaan, eikä eläminen ko. maassa muutenkaan ole kuulemma kovin kallista, jos nyt vähän osaa itse etsiä.
Itselle onneksi(?) menee perusläski-kokoluokan vaatteet, ainakin toistaiseksi - ja itseni tuntien vielä pitkään :)
 
pukuja kokeillessa kannattaa huomioida muuten myös se mahan koko, eli siinä koossa tarkoittava B, C, tai D... B = laiha, D = cartman.

ei ole mahdottomuus kaventaa isoja paitoja mahan kohdalta, mutta kannattaa harjoitella jollakin vähemmän arvokkaalla vaatteella. niin.. jokaisen sukulaisista löytyy joku joka tiukentaa paitoja ilomielin. (mummot ym).
 
joo, sama vika täällä, ei meinaa sitten millään löytyä sopivia vaatteita. Ja minä kun en ole mitään shoppailija-tyyppiä, niin jos ei yleensä siitä ensimmäisestä kaupasta löydy sopivia vaatteita niin saa luvan olla....katellaan uudestaan sitten, ku taas mielenkiintoa löytyy ja kävellään siihen asti entisissä kuteissa. Itselläni on lähinnä housujen löytäminen ongelmana...kaikki kiristää reisistä....vyötäröltä sopiva, samoin perseen kohdalta, mutta ne reidet...ei juma...
Vaikuttanekko sitten se noihin jalkojen kokoon, että pelasin 7 jääkiekkoa paikallisessa seurassa ja sielläpä ei junnu aikoina muuta tehty ku jalkoja harjoitettiin....portaita ylös-alas 20kg levykiekko sylissä yms...ja sen jälkeen onkin tullut sitten rullaluisteltua jotain 6 kesää...
Nyttemmin on myös hartioista ruvennu paidat kiristymään, kun on intin jälkeen taas leveyttä kertynyt takaisin hartioihin...
plaah...pitää varmaan ruveta suoraan tehtaalta tilaamaan erikoiskokoisina...eikä maksa ku 10*kaupan hinta =)
 
kahlaajalintu sanoi:
-Kluuvissa on 2uncles liike jos löytää isommillekkin miehille tarkoitettuja vaatteita, Gasp, Uncle Sams, Better Bodies yms.
:D

Missä siellä tuo liike sijaitsee ??
 
Eiköhän räätäliltä saa ihan mittojen mukaan tehtyjä vaatteita. Jos on suhteita niin jopa halvempaa kuin merkkiliikkeistä.

:D
 
Back
Ylös Bottom