Mistä saa istuvia farkkuja isoreitiselle

Myös Peter Wileniuksellakaan ei näytä olevan mitään ongelmaa farkkujen kanssa. Kaveri käyttää ihan normaaleita farkkuja, eikä mitään hirveitä Gazoksen farkkuja. Eli ihan alkuun suosittelen teitä dieettaamaan.

Kysäseppä Wileniukselta, että mistä hän sitten on ostanut farkut (kauppa, merkki ja malli). Pitää vissii ahkerammin kiertää kauppoja, kun monesti on liian pienet, vaikka pyydän sellasta mallia, joissa on reisissä tilaa. Joo toki farkut rupee istumaan, kun kuorii vaikka 15 kiloa pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää vissii ahkerammin kiertää kauppoja, kun monesti on liian pienet, vaikka pyydän sellasta mallia, joissa on reisissä tilaa.

Kuinka jäätävät reidet sulla oikein on? Koitappas ottaa ensikerralla omaa kokoasi tavallisesti isommat. Vaikka se olisikin vyötäröltä vähän iso, saa sen vyöllä huomaamattomasti peitettyä. Sama juttu lahkeiden suhteen, ne liian isot lahkeetkin saa peitettyä. Tuosta päästäänkin lopputulokseen että istuvat farkut löytyi.

Kuinka jäätävät reidet sulla oikein on? Koitappas ottaa ensikerralla omaa kokoasi tavallisesti isommat. Vaikka se olisikin vyötäröltä vähän iso, saa sen vyöllä huomaamattomasti peitettyä. Sama juttu lahkeiden suhteen, ne liian isot lahkeetkin saa peitettyä. Tuosta päästäänkin lopputulokseen että istuvat farkut löytyi.

Ai sä meinaat, että mä olen aivan idiootti, kun menen farkkuostoksille? Mä otan heti ensimmäiseksi myyjän puhutteluun ja kerron toiveeni. Sitten lähdetään perkaamaan kauppaa ja monta kertaa oon saanu lähteä ilman farkkuja. Ehkä mä käyn sitten vaan väärissä kaupoissa.

Jos ne on vyötäröltä liian isot, niin ne ei ole enää istuvat. Ei kai tässä nyt ole tarkoitus harrastaa mitään munan mittausta, vaan etsiä oikeasti istuvia farkkuja.

Kyllä noille 66cm koiville löytyy vielä suht helposti toki farkkuja. Tiedän koska itsekin olen vastaavissa mitoissa oleva kynäniska. Nää ei ole bodypiireissä kovin isot kintut, etenkään offilla. Laita tuohon vaikka 10 senttiä lisää niin varmasti alkaa olla haasteita löytää istuvia pöksyjä :)

Kyllä noille 66cm koiville löytyy vielä suht helposti toki farkkuja. Tiedän koska itsekin olen vastaavissa mitoissa oleva kynäniska. Nää ei ole bodypiireissä kovin isot kintut, etenkään offilla. Laita tuohon vaikka 10 senttiä lisää niin varmasti alkaa olla haasteita löytää istuvia pöksyjä :)

Niin no eiköhän tuokin haaste sitten näköjään ole tulevaisuudessa edessä. Mutta yleensä suurimmat itkijät ovat niitä, ketkä ovat käyneet jo viikon salilla, ja sitten itketään että reidet ovat muka kasvaneet ihan liian isoiksi kaikkiin farkkuihin.

Pitää huomioidan myös se, että ei pelkästään reisistä ole tiukkaa vaan myös perseestä. Vaikka ei mitkään superreidet olisikaan niin kyllä ne "työntölihaksetkin" ovat isommat kuin jollain treenattamalla kaverilla ja monesti se tiukkuuden tuntu voi johtua myös siitä. Mä en kyllä lähde tohon vyötärökikkailuun, että ostetaan vyötäröstä liian isoja, koska ne eivät yleensä sitten istu hyvin.

Joo pitääpä vastailla kun mielestäni kärsin usein huonosti istuvista farkuista jotka ainakin TUNTUVAT kiristävän reisistä ja perseestä. Otin ihan mitatkin ja eihän nämä kummoiset ole: reisi 60 cm, lantio/perse 100 cm ja vyötärö 87 cm... eli mittojen puolesta ei pitäis kiristää, mutta ehkä vaan oon herkkä sitten... reidet ei tosin ole mitenkään kivestä veistetyt vaan aika löysät.

Joo pitääpä vastailla kun mielestäni kärsin usein huonosti istuvista farkuista jotka ainakin TUNTUVAT kiristävän reisistä ja perseestä. Otin ihan mitatkin ja eihän nämä kummoiset ole: reisi 60 cm, lantio/perse 100 cm ja vyötärö 87 cm... eli mittojen puolesta ei pitäis kiristää, mutta ehkä vaan oon herkkä sitten... reidet ei tosin ole mitenkään kivestä veistetyt vaan aika löysät.

Farkkumerkkejä kokeiluun ei VARMASTI ole ongelmia löytää vielä vuoosikausiin istuvia ja reisistä sopivia farkkuja sun mitoilla. perus 501 pilli leviksetkin vielä istuu päällä :hyper:

Farkut on kyniksille ja läskeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom