Mistä "ruoka" tavasta et ikinä luovu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
En luopuisi (enää, aiemmin olin raivoraitis muutamia vuosia - jonka "katkaisin" kunnon juopotteluputkella ;):

- irkkuviskit
- tummat oluet
- Winter Cider tai joku muu vaniljainen, kuivahko...
- hyvä punkku(täyteläinen unkaril./espanjal.)/valkkari(kuiva, italialainen)
- jäätelö
- ruisleipä kunnon päällystein
- juustot

Olen luopunut:

- suklaa
- karkit
- leivonnaiset (sanan perinteisessä merkityksessä, joitain rasvaton-sokeriton-versioita saatan itsetekeminäni joskus syödäkin)
- mäkkäriruoat
- pizzastakin melkein, syön 1-2krt/vuosi

Summa summarum - juomapuolelle kallistuu mullakin näemmä :rolleyes: Sellanen fitnessmimmi!

Joskus minäkin olin ihan hirmunen suklaahirviö,mutta vähitellen se on jäänyt poies.Toki vieläkin on joskus ihan pakko ostaa ihanaa Maraboun pehmeänihanan suloista maitosuklaata.. :hmmm: Toisekseen iha itsekseen on jäänyt turhat limut. Ennen ei ollut päivää ilman limua,mutta nykyään ei oikeastaan tee enää mielikään. Olutta tuli vielä joku aika sitten otettua saunassa,mutta nyt kun ei ole enää sitä saunakaveria,niin jäänee olutkin vähemmälle..

Toiseen suuntaan taas,tilalle on tullut vesi joskus ruoan kanssa, samoin salaatti ja leipä.
En siis varsinaisesti ole luopunut mistään (enkä tunne tarvettakaan).. :)

Näistä en luopuisi:
- Hesen kerroshampurilainen n 2krt/kk
- siideriä silloin tällöim

Näistä olen luopunuut:
- jokaviikkoinen pizzan syönti
- vaalea leipä
- sipsit yms.
- rasvaiset juustot

Raejuusto on kyllä minulle sellainen, että siitä en voi oikein helposti luopua! Se kun on niin mahdottoman hyvää, ja sitä voi sekoittaa melkein mihin tahansa! :hmmm: Nam! Olen myös aikamoinen "vesihirviö", en millään ymmärrä ihmisiä jotka juovat vain vähän vettä, minä kun oikein litrakaupalla "vetelen"! On se vain niin ihanan raikasta!

Taidanpa mennä tällä mistä (ilomielin) luovun puolella vähän vastavirtaan; Minulla kun ei olisi mitään vaikeuksia luopua alkoholista kokonaan. Mutta täytyy myöntää että siideri voi joskus olla kivan raikas juoma. Sipsiäkään ei oikein usein (siis todella harvoin, ehkä kerran vuodessa!) löydä tämän tytön suusta!
:D

Näin ex-mäkkärin työntekijänä en voi koskaan luopua Bic Magistä!!! Annan itselleni luvan herkutella kerran viikossa, ilman huonoa omaa tuntoa. Silloin tulee käytyä mäkkärillä herkuttelemassa!
Minä en myöskään luovu kaurapuurosta ja raejuustosta...eilenkin tuli syötyä aamupalaksi ja ennen treeniä:D

Tosin olen päässyt eroon:
-margariinista
-juustoista (joita en ole syönyt yli vuoteen)
-sipseistä ja valkkaridipistä (=heikkous)
-pizzoista
-viinasta ja siideristä (kuten jo aikaisemmin olen tällä palstalla maininnut että ennen olin melkoinen sidukkasieni:p Just tuossa laskeskelin, et viime vuoden puolella tuli otettua vain 4-5 kert. Good for me!!!:lol2: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom