SUPERCARB 1kg -40%

Mistä ostatte vaatteenne (ei treeni)?

Ehkä tuon Niken voisi laittaa korvan taakse, jos ei muuta tule vastaan. Miesten puolelta varmaan löytyis eri mitotuksella, mutta minusta naisten vaatteiden tulisi istua myös naisille tyttöjen lisäksi. En kyllä miellä että olisin jotenkin epäsuhta, ehkä vain leveä :D tai jotain.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miesten leikkaus on muutenkin yleensä huppareissa "säkkimäisempi". Painitaan meinaan saman ongelman kanssa myös mun miehen vaatteiden kanssa. Kai noissa voi olla vielä merkin sisällä vaikka ja mitä erilaisia malleja ja leikkauksiakin. Neulaa heinäsuovasta ja sillee.. :D

Millaisia housuja te sitten käytätte, ellette farkkuja? Minulla sama ongelma... tai sehän taitaa kaikilla kyykkäävillä naisialla olla. Olisi vähän pakko laittaa kouluun/ töihin muut kuin verkkarit.
Jos töihin tarvii siistimpiä, niin hameiden löytäminen on paljon helpompaa kuin housujen, kun on paljon eroa vyötärön ja lantion välimaastossa. Varsinkin kun jakkupuvun housujen sisäänottaminenkin vyötäröltä on niin ärsyttävää. Yläosissa sentään on yleensä kohtuullisen näppärää ottaa sivusaumoista sisään, kun nykyisin kaikki vaatteet tehdään pötkylöille. Ois kyllä mahtavaa löytää vaatemerkki jolta vois suoraan tangosta hakea istuvia vaatteita, mutta vielä on löytämättä... (pois lukien trikoovaatteet ym. joissa ei oo niin noponuukaa.)

Yhdet eniten kävellyistä housuistani on Better Bodiesin semmoiset camot.
Onko noi sun mahdollisesti sellaiset reisitaskulliset?
Mulla on yhdet mustat reisitaskulliset (myytiin myös camoina) monta vuotta vanhat. Rrrrrakastan niitä housuja, eikä sitä mallia enää tehdä. Olisikohan niin onnellisesti, että leikkaus muissakin BB:n housuissa olisi saman tyyppinen ja näin ollen löytäisin uudet pian päälleni hiutuvien housujen tilalle?

Mulla on yhdet mustat reisitaskulliset (myytiin myös camoina) monta vuotta vanhat. Rrrrrakastan niitä housuja, eikä sitä mallia enää tehdä. Olisikohan niin onnellisesti, että leikkaus muissakin BB:n housuissa olisi saman tyyppinen ja näin ollen löytäisin uudet pian päälleni hiutuvien housujen tilalle?

On kyllä! Juuripa samat. Wrangelta tilasin taannoin. Tulipahan taas todettua että kun löytyy yhet hyvät niin pitäisi melkein ostaa toiset mokomat samalla. Sitä mallia ei ole vuosiin tehty enää. Näyttäisi oleva uutta mallia, mutta en osaa sanoa onko miten samanlainen. Tilaan sovitukseen jossain vaiheessa, voipi palautella takaisin jos ei matsaa http://www.gazoz.fi/product/273/better-bodies--camo-loose-wind-pant-uutuus

Miten toi bb:n mitoitus menee? Mun housukoko on nyt 34 (joissain malleissa 32 ja joissain 36), tuumissa varmaan 26"-27". Olisinko mä S vai XS?
Kertokaa joku jotain vertailukokoja. :)

Olen kyllä aika Sherlock! Kato mitä löysin ;) http://www.geevoima.fi/Better-Bodies-New-Rockdale-Pant Ja siellä oli vielä mustanakin niitä mitä ilmeisemmin.

No mutta junaleissön! Siinähän ne on! Hinta on hieman hypännyt ylös edellisestä investoinnista, mutta ei väliä. HETI tilaukseen!
Olitpa taitava jäljittäjä, kiitos!!

Tarttis saada istuva kauluspaita. Hinnalla ei niin hirveästi väliä, valkoinen pitäisi olla.
Minne kannattaa suunnata etsimään? Pitäisi olla hartioiden kohdilta melko leveä ja käsille tilaa. Vyötäröstä silti saisi olla kapea.

Tarttis saada istuva kauluspaita. Hinnalla ei niin hirveästi väliä, valkoinen pitäisi olla.
Minne kannattaa suunnata etsimään? Pitäisi olla hartioiden kohdilta melko leveä ja käsille tilaa. Vyötäröstä silti saisi olla kapea.

Eikös Helsingin Kampin kauppakeskuksessa ole se joku lafka, joka tekee mittatilauksena paitoja?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Bootz, Nelly, Jutta Gustafsbergin liike Sunny`s, sit ihan Kappahl. Viimeset vaateostokset tein Ideaparkin Tommy Hilfiger-liikkeestä, kun meni hermot, kun en tahtonut mitään löytää. No sieltä löytyi ja sitten sai kaivaa kuvetta :wtf: Housuissa pitää olla aina strechiä, että ne istuu. Leikkaan aina housujen kokolaput pois, kun ne eivät miellytä mua :rolleyes: Jyväskylässä on täydellinen vaatekauppa (ja hintava) nimeltään Minzi.

Voi kökkö, Kamppiinko sitä pitää jaksaa lähteä.. :( Hööööhhh...!
Mut ei kai auta jos ei muualtakaan löydy.
Ei kellään muulla ois mitään vinkkejä?

Ostat minkä tahansa kauluspaidan joka on hartioista/rinnasta/käsistä sopiva, ja kavennat / viet ompelijalle kavennutettavaksi vyötäröltä?

Mulla on sama ongelma kuin Herhillä, mutta en oikein saata uskoa, että maailmasta ei edes rahalla löydy valmiiksi sopivaa paitaa. Se nyt on kuitenkin vain paita, eikä esimerkiksi henkeä pelastava lääketieteellinen toimenpide.

Sitten kannattaa käydä kysymässä ihan mistä tahansa ompelijalta paidan teettämisestä. Mielellään sitä kait maksaa vähän enemmän ja saa kunnolla istuvan paidan. Ja eikä noi ompelijat välttämättä ole edes kauhean kalliita.

Osaisitteko vinkata nettikauppoja (tai Kuopiossa sijaitsevia kauppoja), joista löytyy rintsikoita isolla ympärysmitalla & pienellä kuppikoolla? Jos jostain löytyisi tällaisia rintsikoita vieläpä kohtuuhintaisina (ja ilman Hello Kitty tms. -kuvioita), niin olis hienoa. Mun täytyy laittaa koko rintsikkavarasto uusiksi ja ei oo vara maksaa ainakaan kaikista rintsikoista ihan himokallista hintaa..
Kiitos jo etukäteen vinkeistänne!
T: Silariton punttimimmi

^Koita rinnakkaiskokoja. Saattaa jopa istua paremmin.
Eli vaikka esim A80 --> B75 --> C70.. Tai A90 --> B85 --> C80 --> D75 jne...
Mulla tosi pienet rinnat, mutta rintsikoista paras koko on D65 (joita ei meinaa löytyä mistään, ja pitää sitten tyytyä yleensä kokoon C70, joka siis rinnakkaiskoko).

Suositut

Back
Ylös Bottom