Tänään alkoi masentaa. Kaupoilla ollessani törmäsin vanhaan tuttuun ongelmaan; vaatteet kirraavat mm. hartioista, pepusta ja reisistä. Olen 170cm pitkä ja painan 73kg, lihasta on paljon, mutta on sen lihaksen päällä pieni fläsäkerroskin. Sinällään minulla ei ole ongelmia kokoni suhteen muuten, mutta shoppaillessa ärsyttää, ettei vaatteita meinaa löytyä. Kun en ole liikkumassa, tykkään käyttää naisellisia vaatteita, mutta nyt alkaa ihan oikeasti koot loppua, erityisesti hartioiden kohdalta, kesken.
Olen jo pidempään ajatellut "ei hätää kyllä viimeistään urheilukaupoista löytyy jotain päällepantavaa, jos perus henkkamaukan kamppeet eivät meinaa istua", mutta tänään totesin, että monet koon 42 vaatteet näyttävät todella urpoilta. Käsiä ei saa nostettua ylös, kun hartiat ja selkä ottaa kiinni. Vyötäröltä vaatteet taas pussittavat. :wall:
Onneksi sentään takapuolelleni löytyy toistaiseksi housuja ja hameita. :D
Onko täällä muita, jotka ovat suurinpiirtein samoissa mitoissa? Mistä hankitte vaatteenne? Olen pari kertaa yrittänyt googletellakin "raamikkaammille" tytöille vaatteita ulkomailtakin, mutta ei ole sattunut silmiin tällaisia nettikauppoja.
Yksikin kiva huppari jota käytän on miesten L-kokoa. Aina vaan ei tekisi mieli kulkea urheilullisissa kledjuissa, kun se oma tyyli on kuitenkin aikalailla naisellisempi.
PS. Toivottavasti tällaista ketjua ei ole vielä tehty.
Olen jo pidempään ajatellut "ei hätää kyllä viimeistään urheilukaupoista löytyy jotain päällepantavaa, jos perus henkkamaukan kamppeet eivät meinaa istua", mutta tänään totesin, että monet koon 42 vaatteet näyttävät todella urpoilta. Käsiä ei saa nostettua ylös, kun hartiat ja selkä ottaa kiinni. Vyötäröltä vaatteet taas pussittavat. :wall:
Onneksi sentään takapuolelleni löytyy toistaiseksi housuja ja hameita. :D
Onko täällä muita, jotka ovat suurinpiirtein samoissa mitoissa? Mistä hankitte vaatteenne? Olen pari kertaa yrittänyt googletellakin "raamikkaammille" tytöille vaatteita ulkomailtakin, mutta ei ole sattunut silmiin tällaisia nettikauppoja.
Yksikin kiva huppari jota käytän on miesten L-kokoa. Aina vaan ei tekisi mieli kulkea urheilullisissa kledjuissa, kun se oma tyyli on kuitenkin aikalailla naisellisempi.
PS. Toivottavasti tällaista ketjua ei ole vielä tehty.