Mistä ostatte lisäravinteenne?

En se ollu minä, en oo Makea vielä siellä nähnyt.

Kahesti oon kayny, ekal kerralla oli se Maken tyttökaveri ja nyt toissapäivänä oli joku muu heppu, ei se mun mielestä Make kuitenkaan ollu, tai sit kuvat valehtelee koko miehen ulkonäön... Ku en oo Makea livenä nähny...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Forumin alakerta Helsinki.
Hinnat on siinä lisäravinnekaupassa samat kuin viereisessä luontaistuote kaupassa ja valikoima isompi, mutta jos toisessa ei ole jotain, niin sitten on aina varalla vielä se toinen
:kippis1:

Originally posted by Tonza
En se ollu minä, en oo Makea vielä siellä nähnyt.
No voi p***a, mie jo luulin että bongasin ensimmäistä kertaa aidon pakkotoistolaisen...:( - Ai niin mutta itte Makekin on joskus kirjotellu tänne :D

Maza: Näit siis siellä jonkun alle 170cm ja n. 70kg kaverin juttelemassa Maken kanssa kuitenkin? Vai oliko ainoa tuntomerkki se, että kaveri valitti treenaamattomuuttaan?

Originally posted by Tonza
Maza: Näit siis siellä jonkun alle 170cm ja n. 70kg kaverin juttelemassa Maken kanssa kuitenkin? Vai oliko ainoa tuntomerkki se, että kaveri valitti treenaamattomuuttaan?
1. Jotain sitä kokoluokkaa
2. Osti jotain "hienompia" ravinteita (jotain optimumia tms.)
3. Valitteli treenaamattomuuttaan Makelle

Just. Yhtä hyvin olisin siis voinu olla mä...

Sit jos se vielä olis ollu kaljukin, ni pitää varmaan ruveta kattelemaan ympärillee, et pyöriikö täällä jossain Tonza Number Two...

Minkä nettimyymälän mainoskikka tämä hullu maanantai olikaan?
Onko siellä joka maanantai hullu maanantai?
Mitä hullua hullussa maanantaissa oikeastaan on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom