Vastauksia nopeesti kiirekiirekiire!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AT sanoi:Miksi ylipäätään ostaa mölkkypeli mistään???
Niin, kun Rinkun "köttbulla" -pelikin on keksitty.AT sanoi:Miksi ylipäätään ostaa mölkkypeli mistään???
Elcaco sanoi:Niin, kun Rinkun "köttbulla" -pelikin on keksitty.
Onhan tota tullut pelailtua. Ihan mukavaa ajanvietettä siinä missä tikanheitto ja petankkikin. Mielestäni vain tylsempää kuin muut edellä mainitsemani. Jos et mistään löydä mölökkyjä, tee ne itse. Ei niiden kovin kummoisia puupalikoita tarvitse olla.AT sanoi:Eikun kelailin vaan, että jos joku on harrastanu tota niin kertokoon mullekin hauskuuden sen takana niin ei tiedä vaikka joku kesäinen päivä innostuisin itsekin kokeilemaan... siis mölkkyä.
Tanu sanoi:Osta kyykkä! Paljon hauskempi laji, kuin mölkky. Eikä tarvitse edes laskea.. Tosin kyykkää ei taideta myydä missään..?
Salomaa sanoi:Kyykkä tehdään itse. Oon muuten voittanu kaupungikyykän mestaruuden vuonna 1998
Pitääkö siinä sun mielestä tehdä jotain seurantaa jotta huomaa että niitä on joka nurkassa? Eri asia tietysti jos ei poistu koskaan kotootaan. Hieman edes oma-aloitteisuutta voi harjoittaa tietyissä asioissa.vision sanoi:No mä oon ainakin niin laiska että jos pitää ostaa joku muu kuin ehkä litran maito niin mielummin kysyn joltain mistä niitä saa. Ei tarvitse välttämättä haahuilla joka kauppaa läpi, kaikki eivät välttämättä edes seuraa mölkyn myynnin levinneisyyttä kuten sinä.
-Marchi- sanoi:Kyykkämestarista 1998 kyykkymestariksi 2004..? :D