Mistä ostaa mölkkypeli Helsingistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miltä tahansa huoltoasemalta.

edit: autioasemilla voi olla nihkeämpää, ellei pihassa satu olemaan mölökkyautomaattia

Mä olen mielestäni isommissa citymarketeissa nähnyt. Itiksestä kuvittelisin löytyvän.

Nykyään niitä löytyy kaillialta. Robinhoodit ja kaikki normaalit kaupat jne.

Tosta vantaan rajalta löytyy varmaan biltemasta ja hong kongista.
Edit: Itsehän tömmosen nikkarois, maalia, moottorisaha ja puuta.

Elcaco sanoi:
Niin, kun Rinkun "köttbulla" -pelikin on keksitty.

Mä laittaisin "pelin" tossa lainausmerkkeihin. En todellakaan halua tietää mihin Rinkku tai kukaan mukaan laittaisi omansa. :)

Eikun kelailin vaan, että jos joku on harrastanu tota niin kertokoon mullekin hauskuuden sen takana niin ei tiedä vaikka joku kesäinen päivä innostuisin itsekin kokeilemaan... siis mölkkyä.

AT sanoi:
Eikun kelailin vaan, että jos joku on harrastanu tota niin kertokoon mullekin hauskuuden sen takana niin ei tiedä vaikka joku kesäinen päivä innostuisin itsekin kokeilemaan... siis mölkkyä.
Onhan tota tullut pelailtua. Ihan mukavaa ajanvietettä siinä missä tikanheitto ja petankkikin. Mielestäni vain tylsempää kuin muut edellä mainitsemani. Jos et mistään löydä mölökkyjä, tee ne itse. Ei niiden kovin kummoisia puupalikoita tarvitse olla.

Osta kyykkä! Paljon hauskempi laji, kuin mölkky. Eikä tarvitse edes laskea.. Tosin kyykkää ei taideta myydä missään..?

Tanu sanoi:
Osta kyykkä! Paljon hauskempi laji, kuin mölkky. Eikä tarvitse edes laskea.. Tosin kyykkää ei taideta myydä missään..?

Kyykkä tehdään itse. Oon muuten voittanu kaupungikyykän mestaruuden vuonna 1998 :nolo:

Salomaa sanoi:
Kyykkä tehdään itse. Oon muuten voittanu kaupungikyykän mestaruuden vuonna 1998 :nolo:

Kyykkämestarista 1998 kyykkymestariksi 2004..? :D

Tästä huomaa taas kuinka saamattomia ihmiset ovat, ei jakseta edes yhtä helvetin mölkkyä etsiä itse vaan kaikki kysytään täältä. Niitä nyt on nykyään aivan joka lävessä kuin jo esiin on tullutkin. Toisena hyvänä "vittuolenlaiskajasaamaton" -tredi oli se prätkäkortti -juttu. :david: Että tällaista näin aamusta...

No mä oon ainakin niin laiska että jos pitää ostaa joku muu kuin ehkä litran maito niin mielummin kysyn joltain mistä niitä saa. Ei tarvitse välttämättä haahuilla joka kauppaa läpi, kaikki eivät välttämättä edes seuraa mölkyn myynnin levinneisyyttä kuten sinä.

vision sanoi:
No mä oon ainakin niin laiska että jos pitää ostaa joku muu kuin ehkä litran maito niin mielummin kysyn joltain mistä niitä saa. Ei tarvitse välttämättä haahuilla joka kauppaa läpi, kaikki eivät välttämättä edes seuraa mölkyn myynnin levinneisyyttä kuten sinä.
Pitääkö siinä sun mielestä tehdä jotain seurantaa jotta huomaa että niitä on joka nurkassa? Eri asia tietysti jos ei poistu koskaan kotootaan. Hieman edes oma-aloitteisuutta voi harjoittaa tietyissä asioissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom