mistä nipistää tässä dietissä/miten tekisitte toisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu
punttiantti sanoi:
Olen ollut tähän mennessä siinä uskossa, että aamupalalla tulisi välttää rasvaa, jotta aineenvaihdunta saataisiin nopeammin käyntiin???

Näin minä ainakin teen. Aamulla keho on katabolisessa tilassa ja glykogeenivarannot vähissä. Rasva vain hidastaa hiilareitten ja proteiinien imeytymistä ja pitkittää katabolista tilaa. Itse asiassa massakaudella olen kokeillut vetää heti herättyäni pienen annoksen heraa ja maltoa ja puolen tunnin päästä tästä varsinaisen aamupalan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä lukiessa mun dieetti on ilmeisesti ihan perseestä? Pituus 175 cm / paino 83.
aamupala: 1 keltuainen, 3 valkuaista paistettuna (ilman rasvaa), lautasellinen puuroa, vitamiinit, omegat
lounas: lautanen kolmeen lohkoon = liha/peruna/salaatti, 2 palaa ruisleipää, maito
välipala: purkki ananasta ja protskujuoma
treenin jälkeen: 30 g p/ 30 g hh/ 5 g krea /monivitamiinit
päivällinen: 1 keltuainen, 3 valkuaista paistettuna (ilman rasvaa), 100 gr raejuustoa, 1 ps nuudelia, maito
iltapala: protskujuoma maitoon jossa krea ja 1 rkl öljy

Öljyä ilmeisesti liian vähän, mutta miltä tuo muuten näyttää? Syönkö edelleen liikaa kun nälkä ei oikeastaan vaivaa? Sali + 20 min aerobista 3 x vko, sauvakävelyä tyhjin vatsoin 1h x 3 / vko. Yks mässypäivä (irtsaria ja ruokaa). Tavoitteena on tiputtaa noin kolme kiloa höttöä navan ympäriltä, muualta olen ihan ok kunnossa. Ja syksystä saavutetuista "lihaksista" en halua luovuttaa grammaakaan ;)

Neuvoja, kiitos!

Jkk sanoi:
Tätä lukiessa mun dieetti on ilmeisesti ihan perseestä? Pituus 175 cm / paino 83.
aamupala: 1 keltuainen, 3 valkuaista paistettuna (ilman rasvaa), lautasellinen puuroa, vitamiinit, omegat
lounas: lautanen kolmeen lohkoon = liha/peruna/salaatti, 2 palaa ruisleipää, maito
välipala: purkki ananasta ja protskujuoma
treenin jälkeen: 30 g p/ 30 g hh/ 5 g krea /monivitamiinit
päivällinen: 1 keltuainen, 3 valkuaista paistettuna (ilman rasvaa), 100 gr raejuustoa, 1 ps nuudelia, maito
iltapala: protskujuoma maitoon jossa krea ja 1 rkl öljy

Neuvoja, kiitos!

Laske kuinka paljon saat päivittäin kaloreita/proteiineja/hiilareita/rasvaa ja laske niistä prosenttiosuudet päivittäisestä energiansaannista. Yhden korjattavan asian ainakin äkkiseltään löydän ruokavaliostasi: Nuudelit ovat valkoista vehnää eivätkä kuulu diettaajan ruokavalioon. Korvaa ne vaikka kokojyväpastalla tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom