Mistä "maisematapettia" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Odu
  • Aloitettu Aloitettu

Odu

Ikä
39
Sellanen vaan kiinnostaa, että mistä saan tapettia, jossa olis maisema.
Jossain lehdessä näin ajat sitte sellasia ranta ja new york -tyylisiä
tapetteja. Ajattelin vaan että vois tän mun "oman" vessan seinät
tapetoida vähän pirteämpään tyyliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin kesällä Kaisaniemen Cumuluksessa pari yötä ja siellä oli tapetoitu katto sellaisella pilvitaivas-tapetilla. Se jäi jotenki mieleen rauhoittavana elementtinä vaikkkei siinä huoneessa muuta rauhallista ollutkaan niinä öinä..

Soita Rantasipin hankintavastaavalle ja kysy mistä ne hankki nämä tapetit. Samasta yrityksestä luulisi löytyvän muitakin kuva/kuviotapetteja.

Netistä ne kaikki löytyy. Wallpaper, inner decorarion ja landscape vaan hakuun, niin kyllä se kuukkeli auttaa. Täällä Suomessakin ainakin joku juliste/mainosfirma teki vaikka omasta maisemavalokuvasta seinään sopivan version, hinnasta en kyllä tiedä, mutta olettaisin, etä useampikin mainosfirma tekee melkein mitä vaan kunhan on rahaa.

Pitäis löytyä kaikista tapetti/maalikaupoista, joista saat tilata niitä tapetteja. Meet sinne ja pyydät maisematapetteja, niin luultavasti näyttävät sulle sellasta isoa kirjaa missä on malleja ko. valmistajalta.

Kiitoksia paljon avusta! :haart: Pitää käydä muutama kauppa läpi. Toistaseks oon vaan netistä ettiny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom