Mistä mahdollisimman edukas Wow-kone?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Osaako kukaan neuvoa, kun nyt tarvitaan akuutisti mahdollisimman pienellä rahalla tietokonetta, joka pyörittää Wowia. Ei tarvi olla mikään hieno, kunhan toi peli nyt toimisi kunnolla (ei tarvi olla mitään fps 100 kuitenkaan).

Meillä toi avokki on täys wowi-riippuvainen ja istuu koneella aamusta iltaan ja mulla palaa hattu, koska minäkin haluaisin joskus käyttää konetta.

Perkele. Meen avautuu mun blogiin :D

Onks siis vinkkejä? Mä en koneista niin paljoa tiedä. Ilman käyttistä voi kyllä olla ja mielellään ilman vistaa.

Olen lähetellyt tarjouspyyntöjä ympäriinsä, mutta kun ei ole tullut vielä vastauksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehe...potki nyt sitä avokkias sen verran että ettii ite sen WoW koneensa. Eihä se nyt sun homma ole.
Itse aiheeseenhan mulla ei sitten ollutkaan mitään annettavaa.

Mitä nopsaa vilkasin noita sinun laittamiasi Huuto.net koneita nii, tuo viimeinen vaikutti pätevimmältä. Uuden koneen rakentamistakin voisitte harkita, luultavasti maksaa jonnin verran enemmän ku 300€.
Jospa joku paremmin koneista tietävä vielä tulisi neuvomaan. Omaan silmään tuo kuitenkin viimeisin kone vaikutti kivalta.

Itse sanoisin kyllä, että tuo eka kone olisi se paras noista. Vaikka ei kovotilaa pahemmin olekaan, mutta se nyt on törkeen halpaa. Ja jos vain wow-koneeksi tulee, niin tuskinpa sitä enempää tarvii. 8800GT on ihan tarpeeksi hyvä näyttis ja tuo E4600 prossukin kelpaa varmasti ihan hyvin.

edit. Tässä 8800GT:n ja X1950XT:n vertailu. Suurempi luku parempi. Ei kovin monessa kohdassa parempi tuolla XT:llä.

Kyllä olet aivan oikeassa. Minä vain en ottanut konetta ollenkaan huomioon ku siinä luki, että kohde suljettu. Ajattelin, ettei sitä voi enää ostaa. Huuto.nettiä en ole koskaan käyttänyt, joten mistä minä näistä tiedän :D

Mutta joo, eka kone jos sen saa ostettua, kolmas muuten. Se keskimmäinen on ihan hanurista.

Samaa mieltä, ensimmäinen ehdottomasti jos sen vielä saa. Sehän on vaan umpeutunut eikä niinkään myyty, mutta kai sille myyjälle voi viestiä pistää. Siinä ei sitten ole käyttöjörjestelmää mutta sellasen saa järkättyä varmaankin. Tilanne on sama tossa kolmannessa kun se ei ole aktivoitu ja lisenssiä ei tule.

Jos sitä ekaa ei saa, niin sitten tuo kolmas. Keskimmäinen on vähän härpäke.

En ostaisi käytettyä, kun ei ole täysiä takuita.
Onhan se totta.

Noissa koneissa ei ole missään näppistä/hiirtä/näyttöä, ja vain keskimäisessä käyttöjärjestelmä mutta sitä ei muutenkaan kukaan komppaa.

Noilla kriteereillä saa esim. Verkkokaupasta uudet WoW-sopivat komponentit hintaan 300e, ei tarvitse kuin koota.

Transcend JetRam 2GB Dual Channel Kit (2 x 1GB) DDR2 800MHz 240-pin DIMM, 3v takuu!
Sapphire Radeon HD 3850 PCI-E 512MB 2X DVI - näytönohjain PCI-E
Western Digital Caviar Blue 160GB 7200 SATA II 160Gb 7200rpm kiintolevy SATAII -väylään
AMD Athlon 64 X2 7850 Black Edition -prosessori AM2+ -kantaan, boxed
Gigabyte GA-M52L-S3P - ATX-emolevy AM2/AM3 -kantaan. Piiri: Nvidia nForce
Chieftec BG-02B-B-B-OP Uni miditornikotelo 350W virtalähteellä, musta

Hinta 304,40e

Varmasti pystyisi paremmankin kasailemaan jos vertailisi saman hintaisten näytönohjainten ja prossujen suorituskykyä mutta tämä nyt oli pikaisesti tehty tutkimus :rolleyes:

EDIT: Tarkastelin lähempää ja prkl... oma koneeni on samaa tasoa ja pelailen myös tuoreita pelejä siedettävillä asetuksilla. Vähällä saa kyllä todella paljon.

Wowikoneeksi käy melkein mikä vaan ruoska. Mulla kolme vuotta vanha kone (joka oli silloin keskitasoinen) ja toimi wowi täydellisesti. Ja jos pelkäksi wowikoneeksi hankkii niin xp käyttöjärjestelmäksi (eikö se vielä ole halvempi?) ja giga muistia riittää.

Wowikoneeksi käy melkein mikä vaan ruoska. Mulla kolme vuotta vanha kone (joka oli silloin keskitasoinen) ja toimi wowi täydellisesti. Ja jos pelkäksi wowikoneeksi hankkii niin xp käyttöjärjestelmäksi (eikö se vielä ole halvempi?) ja giga muistia riittää.

Eipä kannattane ees maksella tosta käyttiksestä. W7 vaan ineen ilmaseks.

[E]
Dinholla ois kiva kone myynnisä ja halvalla! Osta siitä Hippa kone tai myy dinho mulle muistit ja näyttis. :rolleyes:

Omien kokemuksien mukaan wowille kannattaa hommata Nvidian näyttis, fps oli itsellä ainakin parempi ja grafiikat vähän sulavammat, tosin voi johtua toi sulavuus asetuksistakin. Muissa peleissä ATIn kortit on kyllä ihan jees mutta wowissa jotenkin tuntuu tökkivän. Ittellä HD4870. Ja ajurien kanssa säätö on helpompaa Nvidian korttien kanssa jos ei ole mitään tietokone-experttejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom