lej Liittynyt 27.12.2003 Viestejä 2 841 14.11.2004 #1 Olen tuhannesta threadista lukenut Miken 2x6 penkki- tai mikä lienee ohjelmasta johon kaikki viittaa, mutta mistään en sitä löydä. Jos joku ystävällismielinen laittaa vaikka linkin siihen tai selittää lyhykäisesti sen perusidean. Kiitos.
Olen tuhannesta threadista lukenut Miken 2x6 penkki- tai mikä lienee ohjelmasta johon kaikki viittaa, mutta mistään en sitä löydä. Jos joku ystävällismielinen laittaa vaikka linkin siihen tai selittää lyhykäisesti sen perusidean. Kiitos.
masantti Liittynyt 18.5.2004 Viestejä 500 14.11.2004 #2 lej sanoi: Olen tuhannesta threadista lukenut Miken 2x6 penkki- tai mikä lienee ohjelmasta johon kaikki viittaa, mutta mistään en sitä löydä. Jos joku ystävällismielinen laittaa vaikka linkin siihen tai selittää lyhykäisesti sen perusidean. Kiitos. Click to expand... Löytyy faq:sta. 2x6
lej sanoi: Olen tuhannesta threadista lukenut Miken 2x6 penkki- tai mikä lienee ohjelmasta johon kaikki viittaa, mutta mistään en sitä löydä. Jos joku ystävällismielinen laittaa vaikka linkin siihen tai selittää lyhykäisesti sen perusidean. Kiitos. Click to expand... Löytyy faq:sta. 2x6
Jonny Liittynyt 7.10.2003 Viestejä 2 588 14.11.2004 #3 lej sanoi: Olen tuhannesta threadista lukenut Miken 2x6 penkki- tai mikä lienee ohjelmasta johon kaikki viittaa, mutta mistään en sitä löydä. Jos joku ystävällismielinen laittaa vaikka linkin siihen tai selittää lyhykäisesti sen perusidean. Kiitos. Click to expand... Hakusanaksi kun laittaa Miken 2x6 niin löytyy tämmöinen
lej sanoi: Olen tuhannesta threadista lukenut Miken 2x6 penkki- tai mikä lienee ohjelmasta johon kaikki viittaa, mutta mistään en sitä löydä. Jos joku ystävällismielinen laittaa vaikka linkin siihen tai selittää lyhykäisesti sen perusidean. Kiitos. Click to expand... Hakusanaksi kun laittaa Miken 2x6 niin löytyy tämmöinen
Miikkakka Liittynyt 28.2.2004 Viestejä 46 14.11.2004 #4 Jonny sanoi: Hakusanaksi kun laittaa Miken 2x6 niin löytyy tämmöinen Click to expand... loistavaa :thumbs:
Jonny sanoi: Hakusanaksi kun laittaa Miken 2x6 niin löytyy tämmöinen Click to expand... loistavaa :thumbs: