Mistä löytyy hyvä etäyhteyssofta?

Iltalehden sivuilla oli jokin aika sitten joku softa jolla pystyi hallitsemaan verkossa olevaa konetta, mutta en loyda sita linkkia enaa. Siis miten voin kayttaa esim kostona olevaa konetta eta yhteyden yli jostain muualta???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
https://secure.logmein.com/ tuo on ihan näpsäkkä etäkäyttöohjelma. Eli tuossa sinun pitää asentaa clientti koneeseen jota tahdot etänä käyttää. Tämän jälkeen menet tuonne sivulle ja kirjaudut sisään ja sitten pystyt selaimen kautta käyttämään konetta (edellyttäen tietenkin että käytettävä kone on päällä) :)

Voisitko kertoa tuosta vahan enemman..:worship:
http://www.remotelyanywhere.com/

Tuon kun koneelle asentaa, niini tosiaan kunhan selaimen eteen jossain pääset niin saat yhteyden koneelle. Pelkän desktopin selailun lisäksi on roppakaupalla muita ominaisuuksia, itselleni kätevä ominaisuus on tiedostonsiirrot ftp-clientin tapaan.

Itselläni beta-test versio, jonka löysin noiden sivuilta taannoin, kaupalliseen hintaan en osaa kommentoida.

Näemmä free trial löytyy. Itselläni on ollut käytössä muistaakseni 6-versio, näemmä nykyään menee jo kasissa.

Mikä XP:n prossa olevassa on vikana se toimii ainakin mulla mainiosti? Voi soittaa musaa yms. käyttää konetta kuin olisi kotona.

Mikä XP:n prossa olevassa on vikana se toimii ainakin mulla mainiosti? Voi soittaa musaa yms. käyttää konetta kuin olisi kotona.
Se pelaa ihan hienosti. Yhteys ei tosin ole suojattu, vaikka sekin on mahdollista. VNC-ohjelmisto on ihan ok, mutta omassa käytössä ne on ollu winkan omaa etätyöpöytää hitaampia, myös ilman suojausta.

Hetkinen. Eikö tässä haeta VNC:tä? Kermiitti ei taida tuolla tehdä mitään :)

[EDIT] Taitaa tuo sittenkin toimia, ainakin jollain lisäpulikalla.
VNC:llä käsittääkseni tarkoitetaan juurikin näppäimistön, hiiren ja näytön etäkäyttöä.

Fully control keyboard, mouse and monitor from any Java-enabled web browser

LogMeIn

Testasin tuota LogMeInin softaa. Tuttu jo ennestää tuo lafka, kun hamachia olen jo pari vuotta käyttänyt.

Sopii todella mainiosti kotikäyttäjälle, nimenomaan helppokäyttöisyyden ja matalan aloituskynnyksen vuoksi. Ei kuitenkaan ihan niin helposti käynyt, kuin hamachin kanssa VPN:n luominen :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom