mistä kurssiverkkarit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xjanix
  • Aloitettu Aloitettu
moro!
tietääkö joku jotain hyvää liikettä josta voisi tilata laadukkaita verkka/tuulipukuja ja brodeerata ne? tai miten se homma toimii noiden adidaksen ja niken kanssa, eli mistä sais niiden kuvastoja ja miten niitä pystyy tavallinen pulliainen tilaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
xjanix sanoi:
moro!
tietääkö joku jotain hyvää liikettä josta voisi tilata laadukkaita verkka/tuulipukuja ja brodeerata ne? tai miten se homma toimii noiden adidaksen ja niken kanssa, eli mistä sais niiden kuvastoja ja miten niitä pystyy tavallinen pulliainen tilaan...

Maahantuojalta vois kokeilla. Yleensä se menee kai niin, että tilataan kamppeet ja viedään ne erikseen brodeeraukseen. Jos tulee useampi puku ni ne alennukset on aika huomattavia.

R-Collection ja Menox team ovat ne, joita itse olen käyttänyt, katso löytyykö sieltä sopivaa vaatepartta. Lisäksi liikelahjoja myyvät yritykset tekevät brodeerauksia, jos paikkakunnallasi on sellainen niin käy kyselemässä.

xjanix sanoi:
moro!

Finnbrode on hyvä ja edullinen

Painatus on parempi kuin brodeeraus. Kysyt tarjouksen jostain urheiluliikkeestä, he voivat tilata ne suoraan ja sitten vain painatus jostain.

xjanix sanoi:
moro!

Ku intis olin ni Niken vermeet hommattii maahantuojalta ja samal saatii sielt brodeeraus.

pitää varmaan marssia sitten rintamäelle ja tilata niiden kautta suoraan ne verkkarit ja sitten prodeerata/painattaa jossain muualla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom