Mistä kunnon tietokonepöytä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Pöydän pitäisi olla aika syvä, jotta saa 19" näytön mahtumaan. Ei näppäimistötasoa, vaan näppäimistö pöytätasolle. Hienoa olisi, jos näytön saisi alemmalle tasolle kuin pöytätaso.

Onko kellään mitään ideaa, mistä löytyisi edes jotain tonnepäin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Säästää vois myös siinä, että ostaa pienemmän pöydän, mutta pitää sitä 30 cm irti seinästä, näytön jalusta sitten ihan reunalle.

Käy kattelee ihan pienehköjä ruokapöytiä. Simppeleitä :)

Miten melkeen aina kun tietokonepöytää katsoo, tietää että sitä suunnitellut ihminen ei käytä tietokonetta?

Nyt en vastannu mihinkään, sori.

Omani ostin Iskusta tai Askosta, en muista, kun ovat tuossa vierekkäin. Ainakin omassa tapauksessa kulmaratkaisu säästi tilaa ja olisi sinne sopinut 19" putkikin.

Replay sanoi:
Omani ostin Iskusta tai Askosta, en muista, kun ovat tuossa vierekkäin. Ainakin omassa tapauksessa kulmaratkaisu säästi tilaa ja olisi sinne sopinut 19" putkikin.

Sama juttu..Iskun tai Askon kalusteita..onkohan sama paikka kun ovat myös mun ostopaikassani vierekkäin :D
Jokatapauksessa väri kirsikan ja harmaan yhdistelmä, kulmamalli ylätasolla ja sivupöydällä. Kone pöydän alapuolisella hyllyllä ja 19 tuuman näyttö sujahti alempana olevalle tasolle näpsäkästi näppiksen ollessa pöydällä.
Materiaali on jotain levyä mutta tuntuu toistaiseksi korkealaatuiselta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hinta ei ollut ihan halvimmasta päästä muttei muistaakseni korkeimmastakaan....tarkkaa muistikuvaa ei ole.
Eli jos kulmamalli käy niin suosittelelen lämpimästi

Meillä on kotona sellainen kiinteällä seinäkkeellä erotettu tietsanurkkaus, johon kulmapöytä ei oikein sovi. Tällä hetkellä on kulmapöytä, mutta tietokoneen käyttö on aika hankalaa. Syvyyssuunnassa taas tilaa on vaikka kuinka.

Wall sanoi:
Sama juttu..Iskun tai Askon kalusteita..onkohan sama paikka kun ovat myös mun ostopaikassani vierekkäin :D
Jokatapauksessa väri kirsikan ja harmaan yhdistelmä, kulmamalli ylätasolla ja sivupöydällä. Kone pöydän alapuolisella hyllyllä ja 19 tuuman näyttö sujahti alempana olevalle tasolle näpsäkästi näppiksen ollessa pöydällä.
Materiaali on jotain levyä mutta tuntuu toistaiseksi korkealaatuiselta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hinta ei ollut ihan halvimmasta päästä muttei muistaakseni korkeimmastakaan....tarkkaa muistikuvaa ei ole.
Eli jos kulmamalli käy niin suosittelelen lämpimästi

Kuulostaa tutulta ja väritkin passaa, ettet vain ole ostanut samanlaista? :hyper: No, pöytä on hyvä ja toimii.

Me ostettiin oma atk-pöytä Iskun toimistokalusteiden puolelta. Näytön saa alemmalle tasolle ja näyttötasoa voi nostaa / laskea oman mieltymyksen mukaan. Näppäintaso on samalla tasolla kuin pöytä, mitä kaipasitkin. Ergonomia tuntuu muutenkin olevan aika passeli, mutta ihmekös tuo, kun pöytä on tehty toimistokäyttöön.

Hintaa en muista, mutta luulisin, että samalla tasolla se pyörii kuin muissakin kunnollisissa atk-pöydissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom