Mistä kalorilaskuri?

Osaiskohan joku auttaa. Koitan nostaa painoa pahan taudin jäljiltä. Tällä hetkellä vielä lähinnä lepään jonkin aikaa, tosin töissä jo käyn ja pääsen liikkumaan normaalusti kodin ulkopuolella. Fat secret määrittelee kaloritavoitteekseni 2000-2300, aktiivisuustason määrittelin vähäiseksi. Kuuluukohan tuohon kulutusarvioon kaikki normaali arkiaktiivisuus? Sitten kun enemmän pääsen liikkumaan ja kirjaan liikunnat ohjelmaan ja näen niihin arvioidut kulutukset, kannattaakohan minun sitten vielä nostaa kalorimäärää mitä laitan sisääni?
Sanoisin, että kokeile miten kehosi reagoi muuttuviin tekijöihin. Jos syöt X määrän ja liikut Y määrän viikossa ja paino pysyy edelleen samana niin lisää jompaa kumpaa tai molempia ja tarkista viikkoa myöhemmin tilanne uudestaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoisin, että kokeile miten kehosi reagoi muuttuviin tekijöihin. Jos syöt X määrän ja liikut Y määrän viikossa ja paino pysyy edelleen samana niin lisää jompaa kumpaa tai molempia ja tarkista viikkoa myöhemmin tilanne uudestaan.

Juurikin näin... laskurit ovat geneerisiä ja sinä olet oma yksilösi. Laske kaikki mitä menee sisään ja käy vaa'alla vaikka joka päivä... laske sitten vaikka aina 7 päivän keskiarvo niin pääset hyvään arvaukseen. Siitä sitten iteroimaan, mihin päin sitä painoa pitää alkaa hilaamaan. Vaaka ei kuitenkaan ota kantaa kehon koostumukseen.

Vähän epäileväisenä otin MyFitnessPalin käyttöön, mutta oon oikein tyytyväinen. Joskus ammoisina aikoina oon käyttänyt kiloklubia tms. ja se oli yhtä tuskaa tähän verrattuna. Sujuvaa on ja lähes kaikki tuotteet löytyy tietokannasta. Yhden soijaprotskujauheen jouduin sinne lisäämään, mutta muuten kaikki on ollut valmiina.

Onko joku löytänyt kätevän keinon luoda valmiit sapuskat myfitnesspalliin tms? Sais helpommin tulostettua valmiin plänin makroilla ja vois muokata tarpeen mukaan.

Onko joku löytänyt kätevän keinon luoda valmiit sapuskat myfitnesspalliin tms? Sais helpommin tulostettua valmiin plänin makroilla ja vois muokata tarpeen mukaan.

Sinnehän pystyy ainakin mealien alle luomaan omia aterioita? Itsellä on siellä esim. voileivät tietyillä leikkeleillä sekä joku tonnikalamunakas syötetty valmiiksi niin saa lisättyä suoraan kun tulee syötyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom