mistä juhlapaikka h:gissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blackcat
  • Aloitettu Aloitettu
kaverilla olis synttärit kesäkuussa :kippis1: , ja olis tarkotus järjestää pienetbailut (max 50h + aveckit). ongelmana on et missä?? tietty joku baari alkuillasta olis yks vaihtoehto mut pitäis olla joku semmonen paikka mihin voi ite hoitaa juoma ja ruoka tarjoilut ja hommata jonkun kaverin ovelle.. eli jos joku tietää jonkun paikan niin vinkkejä otettaan vastaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hirvenpäänmaja Herttoniemessä. Siellä olen juhlinu kaksi kertaa. Vetää noin 70-80 ihmistä ja täyttää kaikki mainitsemasi kriteerit. Maksaa 100 euroa ja klo 00.00 saatte siirtyä baariin.

Mä en muuten itse vuokraisi sitä majaa seurueelle sun ikäsiä, joilla on tarvetta pokelle. Ei kuulosta hyvältä. Tai sitten mä vain missasin jotakin...

ringside sanoi:
Mä en muuten itse vuokraisi sitä majaa seurueelle sun ikäsiä, joilla on tarvetta pokelle. Ei kuulosta hyvältä. Tai sitten mä vain missasin jotakin...

:lol2: siis tosta mun kirj.sai vähän väärän kuvan. porukka on kyl ihan siistiä ja hyvä käyttöksistä. tarvetta jollekin ovelle on vaan siks ettei tuu ketään ylimääräsiä ihmisiä kuokkimaan. ja kaveri meinas viel et jos se juhlapaikka on on kallis et se ottaa jtn sisäänpääsy maksua :confused: mikä ei kyllä oo mun mielestä kovin hyvä idea ja muutenkin silloin niille synttäreille tarvis vissiin ihan virallisen luvan??

Synttäreille pääsymaksu? :eek:

Huvilupa tarttee hakea poliisilta (muuten ei ole hauskaa :rolleyes: ). Siihen pitää muistaakseni laittaa myös järkkäreiden nimet.

D.Yates sanoi:
Synttäreille pääsymaksu? :eek:

Jep, paras idea. "Moi! Tervetuloa mun synttäreille. Kai kaikki ymmärtävät että pahastun jos ette tule. Niin ja synttäreillehän ei tulla ilman lahjaa. Ainiin, ja jotta pääsisitte tuomaan minulle lahjan niin teidän on ensin maksettava minulle siitä ilosta".. Rikonpa david-neitsyyteni ja annan tuolle idealle täydet :0: ja kaupanpäälle vielä :david:

Paikan metsästyksestä senverran että useimmin tuollaisia "omatoimisia" juhlapaikkoja varmaan metsästetään häihin, joten hyviä ideoita varmaan löytyisi enempikin niihin keskittyineiltä foorumeilta. Täältä voi sitten ehkä kalastella niitä järkkäreitä :)

synttäreille pääsymaksu???

sanoin just tänään tosta asiasta juhlakalulle et vähän heikko idea.... järkkärit on jo tiedossa :)

Hampaankolo

Itse samassa tilanteessa varaisin Hammaslääketieteen opiskelijoiden kerhotilan Hampaankolon. Sijaitsee muistaakseni Krunikassa. Halpa ja hyvä paikka moiseen toimintaan. Sieltä löytyy baaritiskit, jääkaapit, sohvat, pöydät yms.

Jos se on ravintola siel ei saa anniskella omia juomia (alkoholilaki kieltää) Asiakkaan omien alkoholijuomien anniskelu ja nauttiminen anniskelupaikassa on aina kiellettyä. Ravintolassa järjestettävissä yksityistilaisuuksissa, kuten häissä, ei ole sallittua nauttia esimerkiksi häämaljana asiakkaan ulkomailta tuomaa samppanjaa, vaan yksinomaan laillisesti anniskeluun hankittuja alkoholijuomia. www.sttv.fi Eli tarkottaa et teijän pitää tilata ne juomat siltä ravintolalta ja se maksaa.. Niin siis jos ette haluu rikkoo lakii

Ihan ehdoton biletysmesta:
Legendaarinen Ravintola Kannas Ruoholahdessa ja nimenomaan kellarin saunaostasto. Vetää kivasti 20-30 hlöä ja enemmänkin jos porukka saunoo. Ei tilavuokraa jos tilaatte nakkeja ja lihapullia ruoaksi. Kellarialue ei ole anniskelualuetta eli sinne saa tuoda omat juomat.
Ravintolassa KARAOKEA perjantaisin ja henkilökunta käyttäytyy vähintään yhtä väkivaltaisesti kuin kaupungin halvinta olutta litkivä asiakaskunta. Tästä huolimatta (tai ehkä juuri sen vuoksi) todella viehättävä paikka!

Hyviä ja testattuja mestoja:
http://www.hel.fi/kkansl/jugendsali/juhlatila.htm

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom