Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jullikka sanoi:Malli on vectra 2.0i cd sport -96...
Vuotava jäähdytin vanhassa autossa nyt ei mitään mullistavaa ole. Itse vaihdoin suosiolla uuden, ei ne niin arvokkaita ole.Eleonoora sanoi:..yllättävää, että Opelissa on jotain vikaa..
Mähän täs kysyinkin sun mielipidettäs opeleistaEleonoora sanoi:
..yllättävää, että Opelissa on jotain vikaa.. :jahas:
Juu,taidanpa kallistua myös uuden puoleen,näytti saavan 124egellä.Ei mikään paha...D.Yates sanoi:Vuotava jäähdytin vanhassa autossa nyt ei mitään mullistavaa ole. Itse vaihdoin suosiolla uuden, ei ne niin arvokkaita ole.
D.Yates sanoi:Vuotava jäähdytin vanhassa autossa nyt ei mitään mullistavaa ole. Itse vaihdoin suosiolla uuden, ei ne niin arvokkaita ole.
Jullikka sanoi:Mähän täs kysyinkin sun mielipidettäs opeleista
Ja syöpyy, jos on suolakuralle ja muille roiskeille alttiina. Niinkuin taitaa Vectrassakin olla.Jesuiitta sanoi:No ei tuo niin vanha ole mutta syylärihän menee rikki aika helposti kolhusta varsinkin jos on muovipäädyillä jotka tuossa vectrassakin taitaa olla.
Kyllä vain,muovipäädyt on.Jesuiitta sanoi:No ei tuo niin vanha ole mutta syylärihän menee rikki aika helposti kolhusta varsinkin jos on muovipäädyillä jotka tuossa vectrassakin taitaa olla.
Saat lähestyvän juhannuksen kunniaksi :D :kippis1:Eleonoora sanoi:No anteeksi.
Jullikka sanoi:Saat lähestyvän juhannuksen kunniaksi :D :kippis1:
Kerpele sanoi:Mitähän keskusteluista tulisi jos jokainen kävisi aina kommentoimasssa keskusteluja, joissa on aiheena merkki josta ei itse juurikaan välitä?