Mistä jäähdytin opeliin?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joku purkaamo,varaosamyynti tms,mistä saisi käytettynä opeliin jäähdyttimen.Näyttäs perhana vuotavan alareunasta,eikä raaskis uutta ostaa.Eli tietääkö joku mistä kannattais kysellä?Malli on vectra 2.0i cd sport -96...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eleonoora sanoi:
..yllättävää, että Opelissa on jotain vikaa..
Vuotava jäähdytin vanhassa autossa nyt ei mitään mullistavaa ole. Itse vaihdoin suosiolla uuden, ei ne niin arvokkaita ole.

Eleonoora sanoi:
:rock:

..yllättävää, että Opelissa on jotain vikaa.. :jahas:
Mähän täs kysyinkin sun mielipidettäs opeleista :rolleyes:

Zone-sarja -42%
D.Yates sanoi:
Vuotava jäähdytin vanhassa autossa nyt ei mitään mullistavaa ole. Itse vaihdoin suosiolla uuden, ei ne niin arvokkaita ole.
Juu,taidanpa kallistua myös uuden puoleen,näytti saavan 124egellä.Ei mikään paha...

D.Yates sanoi:

No ei tuo niin vanha ole mutta syylärihän menee rikki aika helposti kolhusta varsinkin jos on muovipäädyillä jotka tuossa vectrassakin taitaa olla.

Jesuiitta sanoi:
No ei tuo niin vanha ole mutta syylärihän menee rikki aika helposti kolhusta varsinkin jos on muovipäädyillä jotka tuossa vectrassakin taitaa olla.
Ja syöpyy, jos on suolakuralle ja muille roiskeille alttiina. Niinkuin taitaa Vectrassakin olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jesuiitta sanoi:
Kyllä vain,muovipäädyt on.

Eleonoora sanoi:
No anteeksi.
Saat lähestyvän juhannuksen kunniaksi :D :kippis1:

Mitähän keskusteluista tulisi jos jokainen kävisi aina kommentoimasssa keskusteluja, joissa on aiheena merkki josta ei itse juurikaan välitä?
Voisihan sitä käydä kaikkia japseja haukkumassa vaikka wokkipannuiksi ja jenkkejä löysiksi losseiksi.... Mutta fiksut ihmiset ei näin tee... Vai mitä? :thumbs: Yritä hillitä itsesi, kuten monet muut tekevät.

Kerpele sanoi:
Mitähän keskusteluista tulisi jos jokainen kävisi aina kommentoimasssa keskusteluja, joissa on aiheena merkki josta ei itse juurikaan välitä?

Hei hei hei. Mä nimenomaan olen Opel ihmisiä! Mutta olen saanut huomata, että vikoja riittää.

Kuopiossa oli aikoinaan sellainen jäähdytin korjaamo joka "hitsasi/juotti" jäähdyttimiä kuntoon. Teki varsin hyvää työtä ja kohtuulisella hinnalla. Muistaakseni firman nimi oli Jäähdytinkorjaamo Korkalainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom