Mistä helvetin halpa ja pieni videokamera?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mun tapauksessa sillä äänellä ei oo mitään väliä, kuvanlaatu ja käytettävyys ratkaisee. onhan se selvä tollasta hankkiessa et se ei oo mikään elokuvakamera. noita kypäräkameria kun ei kuitenkaan kovin paljon ole tarjolla.

paljollako lähtee? harmi ettei toi vaan nyt ole se helmet malli, mut ilmeisesti sen kiinnityssysteemin voi ostaa myös jälkikäteen...

Heivasin heti aluksi tuosta jonkun rannehihnan helvettiin kun en sitä tarttenut. Mutta se ei kyllä mikään kypäräkiinnitys ollut. Eikä mukanakaan näyttänyt mitään semmoista olevan. 2 gigasen kortin ostin messiin.

Puoleen hintaan voin myydä kerran käytetyn vekottimen. Omituinen vehje vähän muutenkin käyttää kun on tottunut aina, että voi katsoa ottamansa videon edes joltain näytöltä.

Omassa käytössä tämä panasonic on osoittautunut ihan kelpo hankinnaksi. Melko pieni, mutta silti ihan ok kuvan-/äänenlaatu. Tallentaa muistikortille eikä kuitenkaan maksa miljuunia.

Mun Panasonic FX-33 pokkarikamera tallentaa ihan laadukasta videokuvaa, eikä maksa kuin 200erkkii. Heität kato Canonit rojukoppaan ja otat kuvat + videot samalla pelillä :lol2:

Myös hämärässä kuvanlaatu on ok. Ohessa joku ilotulituspätkä josta nyt ei nää yhtään mitään:
http://www.kimppakaverit.com/tulitus.mov

Pieksää kyllä laadultaan esim. edellisen Canonin 300i MiniDV-kamerani aivan 6-0, joka maksoi 700euroa aikoinaan.

product-5600899.jpg

Yllättävän hyvää jälkeä tekee hupen kamera. Olenko nähnyt unta, vai mainostettiinko jossain pokkarissa jo 1080p videota...?

Isälle pitäs synttärilahjaks saada videokamera (h-hetki kk päästä). Hölkäsen pöläystä en itse vehkeistä tiedä.

Budjettia on varattu 500-700 e, mutta jos halvemmalla löytyy hyvä, niin toki kelpaa. Uskoisin, että tärkeää on ainakin tarkka kuva (HD?) ja kätevä tallennusmuoto, joka mahdollistaa helpon siirtämisen tietokoneelle sekä katselun suoraan teräväpiirtotelkkarista. Isä on vähän sitä sorttia, että pitäs olla mielellään uusinta ja hienointa, vaikkei oikeasti niin tarvitsisikaan kaikkia herkkuja. Onko mitään ehdotonta, mitä pitäs kamerassa olla ominaisuutena (budjetin rajoissa)?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom