Mistä halvat talvirenkaat pääkaupunkiseudulla

Ikä
45
Mistäköhän päin pääkaupunkiseutua löytyisi edullisesti uusia talvirenkaita? Erityisesti Nokian Hakkapeliitta 4 -renkaat olis tähtäimessä. Plussaa olis ettei asennuksista ja tasapainoituksista otettais ylimääräistä hintaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asennuksen ja tasapainoitukset saa yleensä kaupan päälle kun vaan tajuaa pyytää. Itse olen talvirengashankinnat tehnyt aina keväällä kun kesärengaskauppa käy kuumana, huomattavasti edullisempaa kuin syksyisin. Malminkartanontiellä on pari rengasliikettä joissa ainakin mulla on palvelu pelannut.

Originally posted by polestar
Mistäköhän päin pääkaupunkiseutua löytyisi edullisesti uusia talvirenkaita?

Eikö Helsingin alueelta ole keltaisia sivuja mistä löytäisit rengasliikkeitä ja niiden puhelinnumeroita?
Voisit vaikka ihan ite soittaa ja kysyä.

Re: Re: Mistä halvat talvirenkaat pääkaupunkiseudulla

Originally posted by lepex
Eikö Helsingin alueelta ole keltaisia sivuja mistä löytäisit rengasliikkeitä ja niiden puhelinnumeroita?
Voisit vaikka ihan ite soittaa ja kysyä.

Kyllähän niitä on läpi soiteltu / kyselty tarjouksia sähköpostilla, mutta ei oikein meinaa mikään liike nousta muiden edelle. Ja helpomminhan ne edulliset renkaat löytää kun esim. täällä jaetaan kokemuksia asiasta. Vianorilla tuntuisi olevan tän hetken kyselyn mukaan halvimmat Hakkapeliitta 4:t -> hinta asennuksineen 510e (195/65/15).

Originally posted by pek
Eiks kannattais vähän panostaa talvirenkaisiin, et pysyis vähän paremmin sit tiel. Mut luulis Rengasmaailmasta löytyvän.

En tarkoittanut välttämättä halpoja renkaita, vaan esim. juuri suhteessa edullisia Nokian Hakkapeliitta 4:sia. Niillä pitäis kyllä pysyä myös tiellä ihan tarpeeks hyvin. :)

Originally posted by polestar
En tarkoittanut välttämättä halpoja renkaita, vaan esim. juuri suhteessa edullisia Nokian Hakkapeliitta 4:sia. Niillä pitäis kyllä pysyä myös tiellä ihan tarpeeks hyvin. :)

Kyllä ne rengasmaailmassa myy hyviäkin renkaita noi hakka neloset toi koko 195/65/15 maksaa siellä ilman asennusta 470. Soitappa ja kysy mitä maksaa asennuksineen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom