Mistä halvalla kamat BJJtä varten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooCee
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
judogi käy mainiosti. lisäksi munasuojat ja myöhemmin hammassyndit on paikallaan.

BHMG sanoi:
Multa irtoaa täysin uusia Ataman (www.atamakimonos.com) bjj pukuja. Värit valkoinen/sininen/musta. Malli Traditional Gi, valmistettu Brasiliassa. Hintaa about 80€, mutta en ole tehnyt tilausta vielä...
Meikäläisellä taitaa silmät olla siellä mihin aurinko ei paista mutten löydä tuollaista "Traditional Gi" mallia, ainakaan jj-osastolta. Eli mikä malli on kyseessä?

Kun teet tilauksen niin kauanko tavaran saapumisajaksi on lupailtu?

Nage jotkut noista JudoGi:t on näköjään aika paljon halvempia. Mutta mitäs luulet onko valmentajilla esim mitään sanomista jos semmoista käyttää? Onko paljon eroa JJ Gi:hin verrattuna?
Mimmoisia munasuojia BJJ:ssä muuten käytetään? Käykö Thai-malliset vai onkohan ne vain pystyotteluun tarkotetut. Hammassuojat nyt varmaan samat joka lajissa.

edittiä: Niin onko muita paikkoja ostaa noita kuin Nidan?

Ei luulisi olevan väliä käyttääkö judogia vai BJJ Gi:tä. Niissä saattaa olla hieman erilainen leikkaus, mutta eri malliset Gi:t vaihtelevat myös leikkaukseltaan. Kisoissa saattaa olla tiukempia vaatimuksia puvun suhteen. Thai-suojat on hyvät ja sopivat myös BJJ-käyttöön. Itellä on lukkopainissa ollu kyseiset suojat ja hyvin on pysyny paikallaan. Hammassuojat on ollu tavalliset kattilassa keitettävät.

HooCee sanoi:
Onko paljon eroa JJ Gi:hin verrattuna?
Esimerkiksi se että judo gi:n kaulukset ovat monasti huomattavasti paksummat ja jäykemmät kuin JJ gi:n. Tämä vaikuttaa siihen miten hyvän otteen puvusta saa, ts. JJ gi on vastustajalle "helpompi". Tuskin on väliä alkeiskurssilla tms mutta jos meinaat enemmänkin harrastella niin suosittelen kyllä nimenomaan JJ gi:n hankintaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai Keikon puvut ei oo kalliita? :D Miks sä laitat linkin Keikon pukuihin, kun tuolla on halvempiakin pukuja? Ei nyt oikeen tajua, hehe.

Krugansin puvun saa 89e hintaan.

Mutta, tosiaan. Menkää kirpputorille jos sillä puvulla ei oo niin väliä. Sieltä ostatte sit vanhan judopuvun 10e hintaan. Kyllä kelpaa treenata sit :D

Itsellä on Keikon puku ja olen kyllä ollut tyytyväinen siihen. Mulla tosin puku taisi maksaa 130 euroa,että ei nyt halvimmasta päästä ollut. Taisi kamppailuvarusteessa olla jokin aika sitten puku 80€. En nyt muista minkä merkkinen se oli,mutta kuitenkin edullinen.

Noita vanhoja Mantoja saa 79e hintaan. Mutta kokoja on rajotetusti jäljellä. Toi Krugansin sponssipuku on pirun hyvä, ostettiin sitä kurssin jälkeen viime syksynä, varmaan 85% tilas semmosen. Ja hyvin on kestäny, itellä sama puku periaatteessa, mutta ilman sponssipatcheja ja sinisenä, makso 120e joskus 2005. Vielä on suht ehjä, nyt on polvet auennu.

Nojoo onhan noita halvempia, mutta ne on yleensä tosi ohuita ja menee todennäkösesti paskaksi. Itsellä on Koralin puku, oli kallis mutta oon tyytyväinen.

Mä testasin montaa eri pukua,mutta Keiko tuntui parhaalta mun päällä ja olen ollut todella tyytyväinen. Jos on mahdollisuus niin kannattaa kokeilla noita pukuja. Kruganskin oli ihan jees,mutta päädyin silti Keikoon.
Mites Benu on treenit menneet? En ole käynnyt kauheasti potkussa seurailemassa päiväkirjaa.

Hehe, en tiedä jos tää on oikee paikka rapportoida... mut loukkaantumisia ollu jonkun verran. Mutta kai ne siinä on menny missä kaikki muukin, ei nyt mitään kauheesti kehumisen arvosta, mutta ihan ok. Kiitos kysymästä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom