Mistä halpoja tyhjiä dvd-levyjä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Niin, onko kellekään tullut vastaan jotain paikkaa, mistä tilata halvalla tyhjiä dvd-levyjä?

Kaveri tuossa kyseli, että tietäisinkö, mutta ei ole tarvetta ollut, eikä vahingossa ole silmiin osunut..

Ite olen noista hinnoista aika pihalla.. :david:

www.digitalpromo.co.uk :thumbs:
Kyllähän nuo kiekot on "vähän" edullisempia kuin täälläpäin, ja noihin ei edes tule veroja taikka kasettimaksua kun EU:n sisällä ollaan. Briteistä / Saksasta taitaa halvimmalla saada tällä hetkellä.

Onkos tuolla ulkomailla mitään paikkaa, jonne voisi maksaa esim. postiennakolla? Kun ei ole nuita luottokortteja lähipiirissä...

Minkäslaisissa hinnoissa suomalaisissa paikoissa nuo levyt ovat? Hyviä paikkoja?
Taitavat tietenkin olla melkoisesti kalliimpia.. :(

Luulen, että kaverilla saattaisi olla samanlainen henkinen kynnys tuohon ulkomailta tilaamiseen, kuin itelläkin..
:david:

Onhan tuota sakemannia. ym sitten mihin voi maksaa suoraan tilille kuten www.technikdirekt.de + monta muuta. Aika hyvää juttua eri paikoista, kimppatilauksista ja kaikesta muusta asiaan liittyvästä: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/46. Ja mitä hintaan tulee niin jos Suomessa maksaa jossain Anttilassa 5kpl DVD-R kiekkoja jotain 25€(?) niin digitalpromosta saat 50kpl DVD-R spindlen suunnilleen samaan hintaan. :david: Kannattaa muuten tuolta foorumilta tai jostain muualta lukasta mitä kiekkoja polttimesi suostuu nielemään.. ne kun ei kaikista merkeistä tahdo tykätä.

www.cdrohlinge24.com

Itse maksoin Nordean solomaksulla rahnat niiden tilille. Tänään tuli vahvistus, että tavarat lähtee tulemaan. Tätä porukka on suositellut ja lähetyskulut ovat kohtuulliset. Itse tilasin kokeeksi 25 DVD-R levyä. Lähetyskulut 10e.

Tuolla mm. Princon DVD-R 1x levyt 0,99e/kipale.

OK, kiitoksia kaikille. Välitän tiedot kaverille, kunhan ehkä huomenissa paremmin ehdin...

:kippis1:

Back
Ylös Bottom