Mistä eniten proteiinia eurolla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PetkeJ
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mä yhteen aikaan useinkin jatkoin jauhelihaa soijarouheella. Ei oo vielä kasvanu tissejä ainakaan mulla ja panohalutkin on aikalailla ennallaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos vanhentunut päiväys ei haittaa niin ufs:lta saa nyt soijaproteiini-isolaattia 1€:lla 400 grammaa. 352g/€, tosta on vaikee laittaa paremmaksi!

Lidlistä Milbona maitorahka 0,89-0,99€ ja proteiinia on 60g

No saatana vastataas nyt tarkemmin sit :D 0,99€ = 60g joten olisko eurolla proteiinia sit paljonko? 60,1g/€ en osaa/jaksa laskea? Jos hormonipulvereita ei lasketa, niin Milbonan proteiinigramma/€ varmaan paras. Lidlissä tais muuten olla niitä kartanon tms. lihapullia 75snt jossa 50g proteiinia eli 62,5g/€? eli Melko halpaa ja kyseenalaista ravintoa :)

Jos vanhentunut päiväys ei haittaa niin ufs:lta saa nyt soijaproteiini-isolaattia 1€:lla 400 grammaa. 352g/€, tosta on vaikee laittaa paremmaksi!

:wtf:

No saatana vastataas nyt tarkemmin sit :D 0,99€ = 60g joten olisko eurolla proteiinia sit paljonko? 60,1g/€ en osaa/jaksa laskea? Jos hormonipulvereita ei lasketa, niin Milbonan proteiinigramma/€ varmaan paras. Lidlissä tais muuten olla niitä kartanon tms. lihapullia 75snt jossa 50g proteiinia eli 62,5g/€? eli Melko halpaa ja kyseenalaista ravintoa :)

60,6g/€ :D

Laskukaava: proteiinimäärä / hinta.

Minä ainakin pistelen tuota Xtran rahkaa menemään huoletta vaikka laktoosivammainen olenkin. Ei ole aiheuttanut minkäänlaisia vatsanväänteitä tai suolen löysyyttä. Xtran rahkassa on samanverran hiilihydraattia per 100g kuin Rainbown rasvattomassa laktoosittomassa rahkassa. Ja laktoosihan lasketaan kait hiilareihin, joten kai siitä voi jotain epätieteellisiä johtopäätöksiä vetää...

EDIT: Ja valmistajakin näkyy olevan sama Rainbowssa ja Xtrassa.

Itse tein kans näin, vedin normaalia r.juustoa ja vältin sitten muuten laktoosia. Itsellä ei oo koskaan ollu erityisen paha tuo intoleranssi. Jossain vaiheessa sitten huomasin että kummasti se maha jotain valittaa välillä. Takaisin vähälakt. siirryttyäni tajusin että vaivihkaa pikkuhiljaa se sietokyky oli heikentynyt ja se pienikin laktoosimäärä alkanut ärsyttää.

Myytti nuudeleista ja tonnikalasta "opiskelijan ruokana" muuten elää edelleen, vaikka molemmat ovat itseasiassa aika kalliita ruoka-aineita.

Ja ainii, ruoholahden cittarissa oli tässä taannoin kanan filee jotain 4e kilo, saattoi olla vähemmänkin. eli n. 60g pro. eurolla.

Lidlissä tais muuten olla niitä kartanon tms. lihapullia 75snt jossa 50g proteiinia eli 62,5g/€? eli Melko halpaa ja kyseenalaista ravintoa :)

Noista itseasiassa saa 69 g proteiinia eurolla. Ihan hyvä suhde kyllä.

Lidlin kalapuikoista saa 45 g proteiinia eurolla.

Jos proteiinin laadulla tai aminohappoprofiililla ei ole väliä niin perinteinen makaroni taitaa olla kaikista halvin proteiinin lähde.
Parhaimmillaan olen nähnyt tarjouksen 1€ 6 x 400g pussia, ja makaronissa on 12.8 proteiinia 100:ssa grammassa, joten 6 * 4 * 12.8 = 307.2 grammaa proteiinia eurolla :D

Voisi melkein tarkentaa missä eniten protskua eurolla, jonka syö kerta-annoksena. tuskin kukaan vetää noin 6-7kg makaroonia kerralla.

Paimenpojan heraproteiinijauhe. 5kg: 38€, proteiinia: 77g/100 -> 101g proteiinia/1€. Sanoisin että aika kova, eikä makukaan ole huono.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom