Missa urheilulajissa parhaat matsaajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään TKO 34: Wes Sims vs. Steve Bosse.
Steve Bosse "pelailee" lätkää Kanadalaisissa alasarjoissa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Bosse
Eikös joskus Jenkeissä tai Kanadassa järjestetty noita strong man nyrkkeilymatseja noille lätkän varsinaisille taitopelaajille. Eiköhän vastaavaa tulla sitten joskus näkemään vaparisäännöilläkin.

Kuulantyöntäjät jotka työntävät yli 20 m on suht vahvoja ja nopeita. Vois lentää kalsarit puuhun ky antais avokämmentä jollekin Teemu Selänteelle. Itse en ole koskaan pitänyt lätkänpelaajia minään mestariottelijoina.

Olen vetänyt paini/mma tyylisiä treenejä SM-sarjan futareille ja monille erilaisille kiekkoilijoille ja täytyy sanoa, että futarit todella paljon kovemmassa fysiikassa. Tietysti on niitä muutamia kiekkoilijoitakin mutta nämä futarit olivat järjestäen kovassa kunnossa. Kiertopotkutkin lähtivät aika painavasti.

Joukkuelajeista rugby on ihan järjetön kovuuden mukaan. Siinähän painitaan hullun tavalla ilman suojia. Sen näköisiä ukkoja, jotka näyttääkin ihan vapaaottelijoilta. Näyttääkö lätkänpelaajat? ;)

Kuulantyöntäjät jotka työntävät yli 20 m on suht vahvoja ja nopeita. Vois lentää kalsarit puuhun ky antais avokämmentä jollekin Teemu Selänteelle. Itse en ole koskaan pitänyt lätkänpelaajia minään mestariottelijoina.

Olen vetänyt paini/mma tyylisiä treenejä SM-sarjan futareille ja monille erilaisille kiekkoilijoille ja täytyy sanoa, että futarit todella paljon kovemmassa fysiikassa. Tietysti on niitä muutamia kiekkoilijoitakin mutta nämä futarit olivat järjestäen kovassa kunnossa. Kiertopotkutkin lähtivät aika painavasti.

Joukkuelajeista rugby on ihan järjetön kovuuden mukaan. Siinähän painitaan hullun tavalla ilman suojia. Sen näköisiä ukkoja, jotka näyttääkin ihan vapaaottelijoilta. Näyttääkö lätkänpelaajat? ;)

Korjaus: Kuulantyöntäjät ovat järjestään ihan mahdottoman vahvoja ja nopeita.
Toi lätkäpelaajat on kyllä pirun laaja käsite, koska lajissa voi ajella huipullakin niin erilaisilla fyysisillä ominaisuuksilla, laji sisältää niin paljon eri roolin pelaajia. Eli se taikurin kädet ja ylivertaiset pelinlukutaidot omaava sentteri saattaa vaikuttaa ihan sikiö-asteen kaverilta verraten fyysisesti ylivertaiseen voimahyökkääjään tai puolustajaan.

Korjaus: Kuulantyöntäjät ovat järjestään ihan mahdottoman vahvoja ja nopeita.
Toi lätkäpelaajat on kyllä pirun laaja käsite, koska lajissa voi ajella huipullakin niin erilaisilla fyysisillä ominaisuuksilla, laji sisältää niin paljon eri roolin pelaajia. Eli se taikurin kädet ja ylivertaiset pelinlukutaidot omaava sentteri saattaa vaikuttaa ihan sikiö-asteen kaverilta verraten fyysisesti ylivertaiseen voimahyökkääjään tai puolustajaan.

No tuo on kyllä taivaan tosi. Toi suht vahva oli sarkasmia. Sitä nopeus/voimatasoa ei edes ymmärrä meikäläinen mitä vaaditaan yli 20 metrin työntöön.

Mitäs Teemu Selänteellä on tekemistä matsaavien jääkiekkopelaajien kanssa?Mä luulen että monikaan ihminen ei haluu mennä luistimet jalassa kaukaloon ja lyödä Georges Laraquelle litsaria.

Jääkiekko ja jalkapallo on niin erillaisia lajeja ettei kunto vertailussa ole mitään mieltä.
Stanley Cupin finaalissa sai eniten peliaikaa Niklas Lidström 28min10sek joka koostui 36 vaihdosta kekimäärin 46sek.
Eikös ne parhaat futaajat pelaa aina sen 90min?Pelit on aivan eriluonteisia ja vaatii erilaisen fysiikan.

Esimerkiksi Valtteri Filppula pelas 17.10 mikä oli toiseks eniten Detroitin senttereistä.

runkkauksen_sm81.jpg

No tuo on kyllä taivaan tosi. Toi suht vahva oli sarkasmia. Sitä nopeus/voimatasoa ei edes ymmärrä meikäläinen mitä vaaditaan yli 20 metrin työntöön.

:offtopic:
20m treeneissä työntänyttä joskus haastatelleena, voin kertoa perusvoimakaudella tulokset oli luokaa penkki n.250, etykyykky n.270, rinnalleveto n.200, sekä elopainokin oli 150+.

Muistaakseni Mike Monroe veti joskus lavalle noussutta häirikköä hyppypotkulla päin pläsiä, joten vastaan rock'n'roll.

Joo, eiköhän se ollutkin tässä ---> locketi lock!

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom