Miss Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grumby
  • Aloitettu Aloitettu
Kakkonen ja kutonen ovat minun suosikkini, ja vieläpä meikittöminä. Varsinkin tuo Suomiska tuo natuna mieleen just sellaisen kiltin naapuritytön, johon voisi vaikka rakastua. :kuola:

Pumpanen siis voittaa jos yleisö äänestää. Ei menesty maailmalla koska on liian lyhyt missiksi.

Suominen tosiaankin oma lemppari, voisi kuvitella että ihmiset maailmalla otaksuvatkin Suomen edustajan olevan jotakuinkin Suomisen näköinen, mikä on mielestäni hyvä asia. Kuitenkin mielestäni olisi paljon parempi kuin muut menneet voittajat, Mira Saloa lukuun ottamatta. Mira Salolla ja Suomisella on se yhteistä että ovat molemmat kauniita myös meikittä.

Suominen on mun mielestä tosi mitäänsanomattoman näköinen. Sievä, mutta ei varsinaisesti säväyttävän kaunis. Näyttää muuten hiukan salkkari-Pepiltä :D
Viivi Pumpanen on enemmän kansainvälisen kaunis ja veikkaan, että hän vie tämän kisan.

Itse äänestin silti Essiä, sillä hän nyt vaan on paras noista.

Suominen tosiaankin oma lemppari, voisi kuvitella että ihmiset maailmalla otaksuvatkin Suomen edustajan olevan jotakuinkin Suomisen näköinen, mikä on mielestäni hyvä asia. Kuitenkin mielestäni olisi paljon parempi kuin muut menneet voittajat

Munkin lemppari on sittenkin Suominen. Pumpanen on kaunis, mutta Pumpasesta tulee ennemminkin mieleen joku stadilainen gimma kun kiltti raikas suomineito ja kun se puhuu ja esittelee itsensä se kuulostaa lähinnä joltain karaoke-emännältä. Ja Suominen on just sellanen missimäinen suomityttö.

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a105...levat+missifinalistit+kehuvat+kilpaa+itseaan/

e: Pumpaselle kyllä iso plussa siitä ettei oo niin laihaläski kun missit yleensä

Pumppanen on edelleen idiootti :(

Ei miellytä kukaan noista, liian vähän treeniä ja lihasta, sisäinen kauneus muuttunut pinnallisesksi jos sitä edes on. Jutta voisi olla kilpailija numero 11. ja näyttää mallia

Onkohan Pimiä kirjoitellut itse nuo kysymykset? "Mitä sä täällä teet, kun sähän seurustelet jo jääkiekkoilijan kanssa?" :eek:

Katkerin ämmä ikinä.

edit. Ja tärisee ja änkyttää ku ekakertalainen. Onhan se harjoitellut noita juontohommia jo kymmenen vuotta. :hyvä:

saisvat jättää laulamisen:jahas:,no sehän on käsikirjotettu mutta tunnen myötähäpeää:rolleyes:

ja pimiän juontajantaidot on perseestä!

e;liki yhtä notkeeta meininkiä kuin heinäseipäällä.

Viivi Pumpanen on kasvoista kaunein. Mä en oikeen tajua miten noi laulamiset yms. liittyy kauneuskisaan?

Jeejee, se voitti!

Mua ilahdutti suuresti, että Pumpanen kantaa huolta kehitysmaiden lasten yleissivistyksestä...

Edit. Voittanee silti, ehdottomasti nätein.

Viivi Pumppanen on ainakin kasvoista nätein, mutta mulle on hirviä turn-off sen paska yleistieto.

Noh, ei se mitään. Pääasia, ettei se vitun Essi voittanu.

Back
Ylös Bottom