Miss Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grumby
  • Aloitettu Aloitettu
Iltalehden kuvauksista:

Ensimmäiset viisi ehdokasta vasemmalta oikealle: Anne-Marie Nurminen, Viivi Suominen, Essi Hellstén, Heidi Myllylä ja Susanna Turja.
2w53sk8.jpg

Loput viisi ehdokasta vasemmalta oikealle: Viivi Pumpanen, Riina-Maria Seise, Viktoria Sinjakova, Ghia Granlund ja Oona Kare.
1rfb4l.jpg

Iltalehden juttuun.

voittais jos kyse olis kauneudesta ,mutta miss suomea hänestä ei tule. Tuo viivi pumpanen nimittäin..

Mä veikkaan että numero 7 voittaa.

Valitaanko voittaja taas yleisöäänestyksellä niin kuin viime vuonna? Jos olis menny tuomariston päätöksellä, niin silloin olis varmaan voittanut se pitkä gaselli, mutta yleisö valkkas tusinatussun voittajaksi.

Nythän tossa rivissä näyttäis erottuvan edukseen Anne-Marie, Heidi ja kolmanneksi Viktoria tai Essi.

Viivi on liikaa glamour-malli. Silmätki ihan eri paria.

Noissa näyttää aika hyvältä, voiskohan olla sittemmin laihtunut turhaan. Jossain uudessa kuvassa vaan näytti rinnoista alaspäin vähän laihalta.

kasvo_Seise.jpg
Totahan säikähtäis jumalauta. Varmaan vaan meikattu jotenkin vituilleen, vai näyttikö samalta yläasteella? :D

Toi Anne oli mun kans samal yläasteel ja samas kuorossa. En mä kyl koskaan ois aatellu, että siitä missiä tulee :eek: Vaikka nätti tyttö on :)
Mun suosikki oli 5., mutta sitten katsoin videot ehdokkaista ja kun kuulin, miten se puhuu, niin en enää tykännyt siitä :D

Mun mielestä miss Suomen pitäis olla blondi ;)

Blondit on saatanasta.

Mutta joka tapauksessa tämän vuoden sato näyttää tosi hyvältä. Numerot 1, 3, 5 ja 6 selkeästi normaalia Strömberg-tasoa parempia ja muutkin erittäin hörspäytettäviä. Hienot kisat tulee, paras voittakoon tyynysodassa!

Back
Ylös Bottom