Miss Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grumby
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en sitte millään jaksa ymmärtää tota kauneudesta kisaamista. Turhamaisia ja pinnallisia ihmisiä. Jep. Ja tähän mun mielipiteeseeni EI sitten vaikuta MILLÄÄN LAILLA se, että olen itse ruma feministi ;)

:lol2:

Mariko sanoi:
Mä en sitte millään jaksa ymmärtää tota kauneudesta kisaamista. Turhamaisia ja pinnallisia ihmisiä. Jep. Ja tähän mun mielipiteeseeni EI sitten vaikuta MILLÄÄN LAILLA se, että olen itse ruma feministi ;)

:lol2:

Tuo on kyllä aika omituista että kauneudesta pitää kisata. Näkkileipädieettiset höppänät sitten siellä möllöttää ja jauhaa scheissea. Eipä olis eka kerta kun "sisäinen kauneus on tärkeintä, rakastan lapsia ja sademetsiä sekä haluan työskennellä julkisuudessa Namibialaisten parasiittien vuoksi"

Mä en kyllä antais noista kenellekään titteliä Miss Suomi.
Karmeeta. Ärsyttää toi tekohymy.

ironchef sanoi:

Mokomiin luuperseisiin vain satuttaa ittensä.
Parannus ehdotus missikisoihin: uimapukukierroksen tilalle farkut ja wet t-shirt kiekka. Mahtaisiko käydä niin et t-paidan alta näkyis vain lauta jossa naulankannat on vähä pystyssä

RedNeck sanoi:
Mokomiin luuperseisiin vain satuttaa ittensä.
Parannus ehdotus missikisoihin: uimapukukierroksen tilalle farkut ja wet t-shirt kiekka. Mahtaisiko käydä niin et t-paidan alta näkyis vain lauta jossa naulankannat on vähä pystyssä

huh huh ku käy kattoon jenkkien missikisoista kuvia. Ei ole muovia säästelty ku on laitettu tytöt kuosiin. Ja kaikki tietty vitun fiksuja maailman parantajia :lol2:

Mike sanoi:
Tuo on kyllä aika omituista että kauneudesta pitää kisata.

Noo siinä tapauksessa olisi omituista, että pitää kisata äärimmäisestä lihaksikkuudesta, vaikkakin esteettiset arvot ehkä tällöin unohdetaan. Bodauskin kuitenkin ulkonäköarvosteluun perustuva laji, tietenkin painottaen täysin muuta kuin missien tärkeintä elementtiä - kasvoja, mutta silti. Vielä enemmän fitness. Siitä melkein seuraava aste onkin kaikki Mr. & Ms. Finland taistot. :david:

Ps. Kyl mä niit mizikizoi ihan mielelläni ziigailen. :haart: :nolo:

Wildemar sanoi:
Noo siinä tapauksessa olisi omituista, että pitää kisata äärimmäisestä lihaksikkuudesta, vaikkakin esteettiset arvot ehkä tällöin unohdetaan. Bodauskin kuitenkin ulkonäköarvosteluun perustuva laji, tietenkin painottaen täysin muuta kuin missien tärkeintä elementtiä - kasvoja, mutta silti. Vielä enemmän fitness. Siitä melkein seuraava aste onkin kaikki Mr. & Ms. Finland taistot. :david:

Ps. Kyl mä niit mizikizoi ihan mielelläni ziigailen. :haart: :nolo:

Nyt ei puhuta samasta asiasta. Jos synnyt rumaksi niin asialle et mitään voi, jos synnyt rumaksi laihaksi, niin aina voit saada kuitenkin lihasta ja voittaa kehonrakennuksessa.

Mike sanoi:
Nyt ei puhuta samasta asiasta. Jos synnyt rumaksi niin asialle et mitään voi, jos synnyt rumaksi laihaksi, niin aina voit saada kuitenkin lihasta ja voittaa kehonrakennuksessa.

Totta ainakin jossain määrin, jos ei huomioida erilaisia geneettisiä ominaisuuksia, esimerkkeinä vaikkapa Colemanin rumiksi haukutut vatsalihakset ja sitten taas jotkut tasapainoisiksi ja esimerkillisiksi lihaksistoltaan ylistetyt kropat. Esteettisempi puoli vaikuttaa menestysmahdollisuuksiin tilanteessa, jossa massoiltaan tasavertaiset henkilöt pitäisi rankata. Kokonaismerkitys ns. kauneudella bodauksessa missikisoihin verrattaen kuitenkin luonnollisesti pienempi.

Ja sikälimikäli synnyt rumaksi niin aina voit tehä Mikkelikikkeli Jaksonit ja turvautua plastiikkakirurgiaan. Ja bodauksessa hommata vaikka sitä kautta silikonilihakset. Ähäkutti. Nojoo. Onhan noi erilaisia asioita. Mutta silti. ;)

Mike sanoi:
Onhan ne nyt hieman verrattavissa toisiinsa, ulkonäkö on arvosteluperuste (mikäli olen oikein käsittänyt..?).
Ja nykyajan kirurgit osaa tehdä ihmeitä.

Wildemar sanoi:
esimerkkeinä vaikkapa Colemanin rumiksi haukutut vatsalihakset

Minähän esimerkkinä tämä nyt oikein käy? Mieshän maailman paras, eipä ole kovasti vaikuttanut lopputulokseen.

Saapas ei voi tosissaan uskoa, että joku ruma voisi plastiikkakirurgian avulla voittaa missikisat?

Mike sanoi:
Minähän esimerkkinä tämä nyt oikein käy? Mieshän maailman paras, eipä ole kovasti vaikuttanut lopputulokseen.

Lainaan vielä itseäni:
Wildemar sanoi:
Totta ainakin jossain määrin, jos ei huomioida erilaisia geneettisiä ominaisuuksia, esimerkkeinä vaikkapa Colemanin rumiksi haukutut vatsalihakset ja sitten taas jotkut tasapainoisiksi ja esimerkillisiksi lihaksistoltaan ylistetyt kropat. Esteettisempi puoli vaikuttaa menestysmahdollisuuksiin tilanteessa, jossa massoiltaan tasavertaiset henkilöt pitäisi rankata. Kokonaismerkitys ns. kauneudella bodauksessa missikisoihin verrattaen kuitenkin luonnollisesti pienempi.

Tää alleviivattu kohta oli siis se tärkein pointti. Yhdyt argumenttiin?

Mike sanoi:
Saapas ei voi tosissaan uskoa, että joku ruma voisi plastiikkakirurgian avulla voittaa missikisat?

Mike sanoi:
Jos synnyt rumaksi niin asialle et mitään voi ---

Asiallehan voi, mutta ei välttämättä voittajaksi asti. Miss Suomeksi nyt ehkä jotain chancia! :lol2:

Alleviivattuun kohtaan yhdyn täysin. Mutta pointti nyt kuitenkin on se, että missiksi synnytään, siihen ei pahemmin vaikuteta. Voihan sitä toki olla syömättä ja hommata vauvalihaa, valehdella telkkarissa että on huolissaan jostain alkuasukasheimosta jossain hevonvitun perseessä, mutta pääpuolisin rumalla ei paljoa leseitä ole. Bodauksessa saa olla vielä missiäkin vajaampi päästään, mutta kuhan veivaa niin perkeleesti, niin pytty voi tulla kotiinkannettavaksi, pytty voi tulla vaikka olisi toxic avengerin näköinen naamaltaan.

Itseasiassa. Mites tuota esteettisyyttä painotetaan bodauksessa nimittäin onhan noita massan, ruman ja erittäin kyseenalaisen sellaisen, ääripäitä täällä palstallakin kuvien muodossa pyörinyt. Valentinot ja muut meinaa. :urjo: Siispä kuinka pitkälle kauniin lihasgenetiikan omaava on tasoissa huonommilla geeneillä varustettuun, mutta rotevampaan yksilöön verrattuna? Mihin tuomarit koko ajan kehittyvässä lajissa perustavat voittoon vaadittavat kriteerinsä ja niiden painotukset? "Kauneushan, kun on kuitenkin katsojan silmässä". Vai eleleekö jossain Afganistanin vuoristossa joku maailmalta visusti piiloutunut bodauksen oraakkeli, joka ohjeistukset laatii?

Asiasta toiseen. Tekniikan kehittyessä kaikenlaisten kauneusleikkausten määrä varmastikin nousee, eletelläänhän jo ideoita geenikorjailustakin, ja tottahan toki kauneuskilpailut tuosta tulevat kärsimään. "Laji" ei olisi siis enää tällöin puhdas... Varmaan jotain sääntöjä itsensä muokkaamisen suhteen jo onkin. Ehkä vastaisuudessa se voittaja onkin yhteiskunnan mieltymysten mukaisesti muokattu barbi? Probodauksessa nyt puhtaudesta ei voida puhuakaan, sehän nyt on selvä. Kyseessä ei tosin ole leikkaushoito vaan jotkut muut vippaskonstit. :rolleyes: :D

Back
Ylös Bottom