Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Woland sanoi:On muuten pirun komia layout sivulla, mahtaako olla ihan ammattilaisen tekemä.
Mariko sanoi:Mä en sitte millään jaksa ymmärtää tota kauneudesta kisaamista. Turhamaisia ja pinnallisia ihmisiä. Jep. Ja tähän mun mielipiteeseeni EI sitten vaikuta MILLÄÄN LAILLA se, että olen itse ruma feministi ;)
:lol2:
ironchef sanoi:panisin
RedNeck sanoi:Mokomiin luuperseisiin vain satuttaa ittensä.
Parannus ehdotus missikisoihin: uimapukukierroksen tilalle farkut ja wet t-shirt kiekka. Mahtaisiko käydä niin et t-paidan alta näkyis vain lauta jossa naulankannat on vähä pystyssä
Mike sanoi:Tuo on kyllä aika omituista että kauneudesta pitää kisata.

Wildemar sanoi:Noo siinä tapauksessa olisi omituista, että pitää kisata äärimmäisestä lihaksikkuudesta, vaikkakin esteettiset arvot ehkä tällöin unohdetaan. Bodauskin kuitenkin ulkonäköarvosteluun perustuva laji, tietenkin painottaen täysin muuta kuin missien tärkeintä elementtiä - kasvoja, mutta silti. Vielä enemmän fitness. Siitä melkein seuraava aste onkin kaikki Mr. & Ms. Finland taistot.![]()
Ps. Kyl mä niit mizikizoi ihan mielelläni ziigailen. :haart:![]()
:lol2:RedNeck sanoi:Mokomiin luuperseisiin vain satuttaa ittensä.
Mike sanoi:Nyt ei puhuta samasta asiasta. Jos synnyt rumaksi niin asialle et mitään voi, jos synnyt rumaksi laihaksi, niin aina voit saada kuitenkin lihasta ja voittaa kehonrakennuksessa.
Onhan ne nyt hieman verrattavissa toisiinsa, ulkonäkö on arvosteluperuste (mikäli olen oikein käsittänyt..?).Mike sanoi:Nyt ei puhuta samasta asiasta. Jos synnyt rumaksi niin asialle et mitään voi, jos synnyt rumaksi laihaksi, niin aina voit saada kuitenkin lihasta ja voittaa kehonrakennuksessa.
Wildemar sanoi:esimerkkeinä vaikkapa Colemanin rumiksi haukutut vatsalihakset
Mike sanoi:Minähän esimerkkinä tämä nyt oikein käy? Mieshän maailman paras, eipä ole kovasti vaikuttanut lopputulokseen.
Wildemar sanoi:Totta ainakin jossain määrin, jos ei huomioida erilaisia geneettisiä ominaisuuksia, esimerkkeinä vaikkapa Colemanin rumiksi haukutut vatsalihakset ja sitten taas jotkut tasapainoisiksi ja esimerkillisiksi lihaksistoltaan ylistetyt kropat. Esteettisempi puoli vaikuttaa menestysmahdollisuuksiin tilanteessa, jossa massoiltaan tasavertaiset henkilöt pitäisi rankata. Kokonaismerkitys ns. kauneudella bodauksessa missikisoihin verrattaen kuitenkin luonnollisesti pienempi.
Mike sanoi:Saapas ei voi tosissaan uskoa, että joku ruma voisi plastiikkakirurgian avulla voittaa missikisat?
Mike sanoi:Jos synnyt rumaksi niin asialle et mitään voi ---
:D