miss suomi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADEBIS
  • Aloitettu Aloitettu

Liitteet

• 1316853-468_missiaamu_K.jpg
    1316853-468_missiaamu_K.jpg
    19,5 KB · Katsottu: 4 361
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa kun otetaan miss suomesta kuva juuri aamusängystä heränneenä. Harva on parhaimmillaan tuossa tilanteessa :D

edit. Eipä se kyllä noissa muissakaan kuvissa ole hirveän edustava meikäläisen makuun.

Olin kyllä aivan helvetin järkyttynyt... Olin ihan että: "Mitä v****a?!"
Esimerkiksi se numero 9 oli tosi kuuma katti, mutta ei, otetaan joku tollane randomi joka ei edes ole erityisen nätti.
Ihme touhua.

Harvemmin nuo missit on oikeasti kauniita olleetkaan ja tuo kyseinen muija ei ainakaan mun silmää miellytä.

OHO, tosiaankin!

On kyllä ollut niin luokattoman huono taso noissa kisoissa jo muutaman vuoden ajan. Olisi voinut ottaa käytäntöön saman menettelyn kuin vuotena 1968, eli valitaan vaan joku messutyttö ja ei jaeta ollenkaan Suomen kaunein titteliä. Jommassa kummassa iltapäivä lehdessä tuosta olikin jo kirjoitettu.
Nämä viime vuosien finalistit ovat olleet kyllä sellaisia IRC-galleria mutristajia ja perus-pirkkoja ettei mitään rajaa. En edes halua kuvitella miltä se osa porukasta on näyttänyt, ketkä ovat olleet jossain osakilpailuissa ja eivät sieltä ole jatkoon päässeet. Kyllä ns. maan kauneimman tulisi oikeasti kääntää katseita, eikä olla sellainen joita tulee jatkuvalla syötöllä kadulla vastaan...

Olihan toi tyttö aika ihmeissään itsekin. Antaa sen nyt "nauttia" misseydestään, vaikka siitä ei itse tykkäisikään. Eikös ne "parhaimmat" valita usein perintöprinsessoiksi ja lehdistön ihannetytöiksi? Niitä pystyy varmaan helpommin käyttämään sit eri duuneissa. Musta noi misseilyt ovat vähän sellaista mennyttä aikaa. Enemmän arvostan itse tyttöjä, jotka eivät myy itseään, vaan jotain tuotetta kuten mallit esittelemiään tuotteita.

Eikös noissa mee sillai et sä oot vuoden sidottu noihin missihommiin ja otat ihan koiran palkkaa siitä? Tän pakkovuoden jälkeen pääset vasta tekemään fyrkkaa jos edes sitä saat tehtyä.

Wow en edes teinnyt että miss Suomi-kisat olivat nyt. Kyllä vähän yllätti tuo taso kun äsken kurkkasin iltasanomien webbisivuja. Suomen voittajakolmikko;

26657-1_missit22.jpg

Eipä niissä miss universe tms skabossa taideta tulla pitkälle pärjäämään.

Eikös noissa mee sillai et sä oot vuoden sidottu noihin missihommiin ja otat ihan koiran palkkaa siitä? Tän pakkovuoden jälkeen pääset vasta tekemään fyrkkaa jos edes sitä saat tehtyä.

Mun käsityksen mukaan duunin tekeminen on tytöstä itse kiinni, eli tyttö itse hoitaa itselleen töitä ja sit tää missifirma vetää omansa pois tosta välistä. Se yks tyttö joka diskattiin, oli nätti.

Eilen kuulin pakkis-kannussa, että kisat on.

En edes tiedä voittajan nimeä, nyt olen nähnyt jopa kuvan.

EDIT: Joo, Noora Hautakangas... katsoin tuosta linkistä.

Uskaltaisiko sanoa täydeksi flopiksi koko tämän vuotista kisa...

Noista ehdokkaista oli vaikea valita kauneinta, sitä ei minun mielestäni tämän vuoden ehdokkaissa ollut. Tasaista massaa ja voittaja ei ainakaan minun silmää miellyttänyt. No aika harvoin olen täysin samaa mieltä ollut tuomariston kanssa. Jonkun mielestä joku toinen on kaunis ja jonkun toisen mielestä taas joku toinen vielä kaunihimpi. Se joka miellyttää toisen silmää, voi taas jostain tuntua rumalta...

Nuo älyttömät pituus- ja painovaatimukset karsivat normaalien kauniiden osallistumisen koko kisaan. Toivottavasti kisa uudistuisi tai kuolisi pois täysin vanha-aikaisena.

Ihmetelin Formula-Tomin valintaa juontajaksi valintaa ja edellisvuoden sisäänsä kauniin voittajan Ninnin kuunteleminen oli aikas järkyttävän tönkköä kuunneltavaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom