Missä uusin Body-lehti ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin pitkästä aikaa ostaa uuden Body-lehden, mutta ainakaan Jyväskylästä sitä ei löydy mistään vaikka ko. lehden nettisaitin mukaan ilmestyi jo 20.10.
Miten mahtaa olla muiden kaupunkien laita ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo oon ihmettely samaa,ei oo Imatrallakaan näkyny

Niinpä perkele! Tänäänkin tuli taas ärrältä etsittyä vaan ei näy lehteä missään :eek:

no tuossahan se on pöydän päällä;)
Ainakin Kauppakadun ärrällä on joskus ollut ja luulis Sokkarilta myös löytyvän.

Itsekkin haeskellut kyseistä opusta muutaman päivän Kuopiosta.
Tulee vaan pirun kalliiks kun ei kehtaa lähtee kaupasta ostamatta mitään...

MerZi sanoi:
Mulle tuli uusin Body jo viime viikolla.

no tokihan ne tilaajille tulee mutta kaupoissa ei tunnu näkyvän :D

Lieneekö joku mokannut siellä organisaatiossa ?

OPe sanoi:
Painossa oli kuulema ollut joku häiriö ja siitä johtuen ilmestyminen myöhästyi.
Jep eli kysäsin lehden sivuilta et mikä kestää.Sanoivat et painovirhe ja tilaajille tulee pari päivää myöhäs ja kauppoihin viikon.

Vitunvittu, en sitten huomannu tätä ketjua kun äsken etein sitä R-kiskalta, Sparista, Cittarista ja Prismasta. Emäntä oli kuulemma kuvissa siina Käydyn kanssa. No saa ite hakee lehtensä.

Flegu sanoi:
Jep eli kysäsin lehden sivuilta et mikä kestää.Sanoivat et painovirhe ja tilaajille tulee pari päivää myöhäs ja kauppoihin viikon.
Jaahas, paree olla sit torstain ärräl tai mä oon tosi äkänen :D

Timba79 sanoi:
Emäntä oli kuulemma kuvissa siina Käydyn kanssa. No saa ite hakee lehtensä.

No kappas, niinpäs onkin. Oikein Fastin mainoksessa heti ekalla sivulla!

Timba79 sanoi:
Vitunvittu, en sitten huomannu tätä ketjua kun äsken etein sitä R-kiskalta, Sparista, Cittarista ja Prismasta. Emäntä oli kuulemma kuvissa siina Käydyn kanssa. No saa ite hakee lehtensä.

Mä pongasin sen kanssa sieltä. Hyvä kuva! Sano terveisiä :)

Kerrotaan terkut, eikä ollut saatana minimanissakaan tota lehteä, soitin sinne just hetki sitten ja se kuuluu niiden valikoimiin, eli joku tässä mättää.

Ilmottakaa mulle joku vaikka privalla heti kun näitä alkaa löytymään, pakkohan tuo numero on talteen saada. :D

Timba79 sanoi:
Kerrotaan terkut, eikä ollut saatana minimanissakaan tota lehteä, soitin sinne just hetki sitten ja se kuuluu niiden valikoimiin, eli joku tässä mättää.

Ilmottakaa mulle joku vaikka privalla heti kun näitä alkaa löytymään, pakkohan tuo numero on talteen saada. :D
jos et sitä muualta saa, niin voin myydä omani satasella

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom