Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:no tuossahan se on pöydän päällä;)
Mulle tuli uusin Body jo viime viikolla.Jarrod sanoi:Itsekkin haeskellut kyseistä opusta muutaman päivän Kuopiosta.
MerZi sanoi:Mulle tuli uusin Body jo viime viikolla.
Jep eli kysäsin lehden sivuilta et mikä kestää.Sanoivat et painovirhe ja tilaajille tulee pari päivää myöhäs ja kauppoihin viikon.OPe sanoi:Painossa oli kuulema ollut joku häiriö ja siitä johtuen ilmestyminen myöhästyi.
Jaahas, paree olla sit torstain ärräl tai mä oon tosi äkänen :DFlegu sanoi:Jep eli kysäsin lehden sivuilta et mikä kestää.Sanoivat et painovirhe ja tilaajille tulee pari päivää myöhäs ja kauppoihin viikon.
Timba79 sanoi:Emäntä oli kuulemma kuvissa siina Käydyn kanssa. No saa ite hakee lehtensä.
Timba79 sanoi:Vitunvittu, en sitten huomannu tätä ketjua kun äsken etein sitä R-kiskalta, Sparista, Cittarista ja Prismasta. Emäntä oli kuulemma kuvissa siina Käydyn kanssa. No saa ite hakee lehtensä.
jos et sitä muualta saa, niin voin myydä omani satasellaTimba79 sanoi:Kerrotaan terkut, eikä ollut saatana minimanissakaan tota lehteä, soitin sinne just hetki sitten ja se kuuluu niiden valikoimiin, eli joku tässä mättää.
Ilmottakaa mulle joku vaikka privalla heti kun näitä alkaa löytymään, pakkohan tuo numero on talteen saada. :D