Missä sinä kävit armeijan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloitettu Aloitettu
Pistän pohjat...
Lapin Rennosto II/98, RUK213 1.K
:)

TJJ sanoi:
Sodankylä JPr I/98 (silloin kun tetsattiin -48 pakkasessa), välissä mutka KaiPr 1kk spol-kurssille ja takaisin JPr:n spol miehistöön.

284vrk :) (kapparit ei jaksanu tulla lauantaina töihin kotiuttamaan meitä)

Pistetään paremmaksi, -50 astetta pakkasta, morteilla morttiyö teltoissa ja mulla vartio-AU nakki.

Ai niin, 2/98 JPr ja 362 nurmipora 1.JK:ssa.

Kuparikatto sanoi:
Pistetään paremmaksi, -50 astetta pakkasta, morteilla morttiyö teltoissa ja mulla vartio-AU nakki.

Meilläkin tais joskus mennä tuo -50 rikki, mutta silloin köllötin sairaana.. Mulle on jäänyt mieleen vain päivä (5-6h) ampumaradalla tuossa -48-50 tienoilla olevassa pakkasessa. Hieman viileää, kun puhe ei enää luistanu. Muistona vieläkin pieni tuntopuutos toisessa ukkovarpaassa.

Kainuun Prikaatin sissikomppanian pumppu -95

TJJ sanoi:
Meilläkin tais joskus mennä tuo -50 rikki, mutta silloin köllötin sairaana.. Mulle on jäänyt mieleen vain päivä (5-6h) ampumaradalla tuossa -48-50 tienoilla olevassa pakkasessa. Hieman viileää, kun puhe ei enää luistanu. Muistona vieläkin pieni tuntopuutos toisessa ukkovarpaassa.

:offtopic:
Mulla on huono pintaverenkierto käsissä. Hiihtomarssi, täky ja kvkk, väsy ja kynsikkäät kädessä perillä venttiseiskan ja jäisen teltan rassausta => toisen asteen paleltuma joka sormessa, ensimmäisestä nivelestä sormen kärkeen. Ei kiva.

Buuffitus sanoi:
II/02 KotRa 9kk Spol

EDIT: Hitto, kirjoitin tyttöystävän koneelta ja vahingossa hänen tunnuksillaan, eli Clayman on käynyt armeijan tuolloin :)

Olinpa itsekin II/02 KotRa, tosin koko vuoden. Kirkonmaalla koko ajan.

PorPr 1.JK, KV-joukot. Tosin siellä vaan 5 kuukautta, ens tammikuussa mennään takaisin 7 kk:ksi :rock:

Kontiorannassa 1/04 alotin, Haminaan keväällä/kesällä 04, sieltä takas Kontiorantaan SissiK:hon josta kotiuduin tammikuussa 05.

Hämeen rykmentti, Urheilukoulu 2002

Vaarpsto,vuosi muistaakseni -97

Suositut

Back
Ylös Bottom