Tyttöystävän kanssa leffaa katsellessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipa vaikee arvata, ei ku menoksi :kippis1:neutraali sanoi:Varmaan viinapullon ääressä menee uus vuosi, tosin nyt tällä hetkellä ei viinahammasta kolota pätkääkään, mutta eiköhän se huomisen reenin jälkeen ole eri aatokset mielessä;)
Se nyt kyllä tiedetään, että sä treenaisit vaikka omissa häissäs. Paljon vetoa, niin olit laskenut jo 5kk aikaisemmin kierron niin, että pääset treenaamaan uutenavuotena jalat ja mainostamaan sitten täällä miten erinomaisen omistautunut olet?Hulkki sanoi:Treenasin Meijerillä jalat. :D
Mike sanoi:Se nyt kyllä tiedetään, että sä treenaisit vaikka omissa häissäs. Paljon vetoa, niin olit laskenut jo 5kk aikaisemmin kierron niin, että pääset treenaamaan uutenavuotena jalat ja mainostamaan sitten täällä miten erinomaisen omistautunut olet?
edit:
En ollut itse dokaamassa, ihan leffassa käytiin ja kotiin nukkumaan.
Hehehee :D, noinhan sitä luulisi mutta tuo perjantai nyt vain sattui olemaan jalkatreenipäivä ja koska salin aukiolo ei ollut etukäteen mikään maailman varmin juttu olin melkoisen iloinen päästyäni vielä myöhään illalla treenaamaan.Mike sanoi:Paljon vetoa, niin olit laskenut jo 5kk aikaisemmin kierron niin, että pääset treenaamaan uutenavuotena jalat ja mainostamaan sitten täällä miten erinomaisen omistautunut olet?
Porkkanaraastin sanoi:Vituiksi meni. Kaverien luo ryyppäämään. Kuski joka lupas viedä kotiin teki oharit. Sain kävellä 3km ihanassa laskuhumalassa. Eihän 3km ole matka eikä mikään, kun aamullakin yleensä vedetään 5km, mutta vitutti se, että oli niin naiivi kun luuli nauttivansa täyttä luottamusta kaverin suhteen.
Itse asiassa "vain" kahdessa, mutta kyllähän tuo melkoiselta mainostamiselta alkaa jo tuntua jopa omastakin mielestä. :lol2:neutraali sanoi:Hulkki oot jo 3:ssa tredissä maininnut tuon uudenvuoden jalkatreenin jollain tapaa, kyllä se uskotaan että oot siellä salilla ollut ;)