Missä ja miten vietät uuttavuotta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
Varmaan viinapullon ääressä menee uus vuosi, tosin nyt tällä hetkellä ei viinahammasta kolota pätkääkään, mutta eiköhän se huomisen reenin jälkeen ole eri aatokset mielessä;)
Olipa vaikee arvata, ei ku menoksi :kippis1:

Kotona + kavereiden tykönä, kavereiden sekä tyttöystävän seurassa. Olutta nauttien (kuten jo tällä hetkellä).

Mie lähden kohta salille kiusaamaan rintalihaksia, sit juon palautusjuoman käyn suihkussa ja lähden varmaan kaverille pelaamaan Pro Evolution Soccer 4:sta. Vuoden vaihteen aikoihin sit mennään katsomaan menoa keskustaan...

No enpäs meekkään baariin, vaan olen viisasti kotona! Aamulla olin salilla vetääs rinta-haukka treenit(mun lemppari):hyper: ja nyt on naamariin mätetty mitä ruokaa sattuu pizzaa,jäätelöä ja karkkia. Ammun muijan kanssa parit raketit klo 24.00, hieman kuppia ja nukkumaan. Omatunto kolkuttaa mässäilyn takia jo siihen malliin, että huomenna on taas kiva aloittaa low-carb. :hyper:

Töissä töissä ja töissä....Sopii kyllä kuvioon kun en meinannut pulloonkaan tarttua.Mut ei toisaalta jaksais kattoa koko iltaa umpitunnelissa olevia.

Syömäl paljon roskaruokaa ja pakkista selaillen :evil: :rock:

Hulkki sanoi:
Treenasin Meijerillä jalat. :D
Se nyt kyllä tiedetään, että sä treenaisit vaikka omissa häissäs. Paljon vetoa, niin olit laskenut jo 5kk aikaisemmin kierron niin, että pääset treenaamaan uutenavuotena jalat ja mainostamaan sitten täällä miten erinomaisen omistautunut olet?

edit:

En ollut itse dokaamassa, ihan leffassa käytiin ja kotiin nukkumaan.

Omalla perinteisellä tavallani:
Vanhempieni kanssa katsoin telkkaria, UIT:n musiikki-iloittelu (ei muuten yhtä hyvä kuin paikan päällä), elokuva ja ykkösen vuodenvaihde Senaatintorilta. Skoolattiin pienet konjakit uudelle vuodelle. Katsottiin virolainen nauhalle otettu elokuva. Muut sitten nukkumaan, mie selaamaan Pakkista. Johonkin aikaan aamuyöstä miekin nukahdin.

Just tällä hetkellä kuuluu olohuoneesta Wienin filharmonikkojen konsertti. Sen jälkeen ruvetaan katsomaan Janne Ahosen showta Garmisch-Partenkirchenistä. Illemmalla käyn kai kävelemässä.

Vituiksi meni. Kaverien luo ryyppäämään. Kuski joka lupas viedä kotiin teki oharit. Sain kävellä 3km ihanassa laskuhumalassa. Eihän 3km ole matka eikä mikään, kun aamullakin yleensä vedetään 5km, mutta vitutti se, että oli niin naiivi kun luuli nauttivansa täyttä luottamusta kaverin suhteen.

Mike sanoi:
Se nyt kyllä tiedetään, että sä treenaisit vaikka omissa häissäs. Paljon vetoa, niin olit laskenut jo 5kk aikaisemmin kierron niin, että pääset treenaamaan uutenavuotena jalat ja mainostamaan sitten täällä miten erinomaisen omistautunut olet?

edit:

En ollut itse dokaamassa, ihan leffassa käytiin ja kotiin nukkumaan.

Minkäs takia Mike nyt näin ilkeä Hulkille on? :lol2:

No ei oltu baarissa. Ei viitsitty lähtee kun ei tietty miten tuo koira reagoi ilotulituksiin. Noh, sepä tuli selväksi nyt. Ei ollut moksiskaan.
Kynttiläillallista vietettiin ja katsottiin Papillon ja ilotulituksia, pikkuisen juotiin.

Mike sanoi:
Paljon vetoa, niin olit laskenut jo 5kk aikaisemmin kierron niin, että pääset treenaamaan uutenavuotena jalat ja mainostamaan sitten täällä miten erinomaisen omistautunut olet?
Hehehee :D, noinhan sitä luulisi mutta tuo perjantai nyt vain sattui olemaan jalkatreenipäivä ja koska salin aukiolo ei ollut etukäteen mikään maailman varmin juttu olin melkoisen iloinen päästyäni vielä myöhään illalla treenaamaan.

Hulkki oot jo 3:ssa tredissä maininnut tuon uudenvuoden jalkatreenin jollain tapaa, kyllä se uskotaan että oot siellä salilla ollut ;)

Porkkanaraastin sanoi:
Vituiksi meni. Kaverien luo ryyppäämään. Kuski joka lupas viedä kotiin teki oharit. Sain kävellä 3km ihanassa laskuhumalassa. Eihän 3km ole matka eikä mikään, kun aamullakin yleensä vedetään 5km, mutta vitutti se, että oli niin naiivi kun luuli nauttivansa täyttä luottamusta kaverin suhteen.

Itsekin kävelin kotiin :lol2: . Oltiin tyttöystävän kanssa pubissa ryyppäämässä. :kippis1: välillä käväistiin pihalla ja eksyttiin uudestaan sisälle.

ps. porkkis: Jätkä kuulemma sytytti roomalaista aivan helvetin kännissä. :thumbs: ei tainnu onnistua ku oot vieläkin täällä. :love:

neutraali sanoi:
Hulkki oot jo 3:ssa tredissä maininnut tuon uudenvuoden jalkatreenin jollain tapaa, kyllä se uskotaan että oot siellä salilla ollut ;)
Itse asiassa "vain" kahdessa, mutta kyllähän tuo melkoiselta mainostamiselta alkaa jo tuntua jopa omastakin mielestä. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom