Missä ja miten vietät uuttavuotta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Itse varmaan tissuttelen himassa/baarissa!

Viime uusivuosi meni Playa del inglesissä ja siistiä oli mutta kallista!

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahdollisesti jossain Helsingin kuppilassa umpijurrissa kun ei taida päästä lappiin hiihtämään.

Isän tädin hautajaisissa menee ainakin seitsemään asti :kippis1: (pari kertaa eläessäni olen tämän naisen nähnyt ja vielä pääsen hautaa kantamaan), hiukan vastahakoisesti lähdin mutta en ajatellut asiasta suurta riitaa järjestää.

Illalla varmaan sitten vietetään iltaa ystävien kanssa hieman kuppia kilistellen(mukavaa vastapainoa hautajaisseurueelle)

Bangkokissa. Jostain Khao San roadilta varmaan alottaa ja saa nähdä minne eksyy. Poikkeuksena baarit ja diskot menee kiinni kello 6 aamulla, joten kerrankin aikaa juhlia kunnolla thaimaassakin! :kippis1: :hyper:

Kaverin häissä, luultavasti. Sekin on vasta 18 ja nyt jo meinaa mennä. Jonkun kirkon se on täältä Tampereelta aatoksi varannut. Mitähän siitäkin tulee...

Ei oikein viellä tietoa.... on aika monta mahdollisuutta että mitä tekis mutta kai joka tapauksessa viina kuuluu vuoden vaihtumisen viettoon.

vedän vitun kovan treenin ja oksennan muutaman päivän =)

No pilkkihaalari päälle, kossupullo kätee ja hankee möyryämää kavereiden kans!!! Ja raketit on ihan ehottomia, ku niitä kerranki saa ostaa itse, järki varmaa pitää yrittää pitää niiden kans, ettei lähe silmät ja sormet.. tai käy niinku viime vuonna!!!

ei missää baarissa uuttavuotta kuullu viettää...sitä voi tehä niin usein. Noh ite oon menossa kaveri luo...siitä eteenpäin ei ole vielä tietoa. Varmaan löydän itteni sieltä hiton baarista illalla kuitenkin.

Helsingissä teknobileissä: rush -> illut
jiihaa.gif

Taitaa vuoden vaihde mennä kaverin mökillä kalajoella.
Ja paikalle on kutsuttu paikallisia enemmän ku mökki vetää joten bileet on varmasti tiedossa. :rock: :kippis1:

wacko sanoi:
Taitaa vuoden vaihde mennä kaverin mökillä kalajoella.
Ja paikalle on kutsuttu paikallisia enemmän ku mökki vetää joten bileet on varmasti tiedossa. :rock: :kippis1:

Voi helkutti, en edes huomannut. Ehkä nähdään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom