Misfits

Diggaako haba-äijät? Ite pidän niin vanhoista kuin viimeisimmistäkin jutuista. Mitähän niille kuuluu..comebackia Glenin kanssa..? Ois vitun hienoa. Itse yrittänyt saada vähän samaa meininkiä The Hard Devilsien kanssa, vaikka Metallitaustainen olenkin. :rock:

Kyllä Misfits on yksi parhaista bändeistä. Vanhat sekä uudet levyt ovat loistavia. Toivotaan, että joskus saataisiin vielä uutta materiaalia kyseiseltä bändiltä!

Misfits - Scream :rock:

Juu kyllä Misfits oli aikanaan osaksi vastuussa meikäläisen musiikillisesta heräämisestä.

Joskus varhaisessa teini-iässä ekoilla stereoilla aluksi kuunteli samoja levyjä kuin kaikki muutkin kunnes sitten tuli jossain Misfits vastaan ja tuli semmonen fiilis että "oho, onko näin loistavaa musiikkia oikeesti olemassa?!"

"And I turned into a martian...WOOOOO-OOO-OU!!!" :D

Asennetta löytyy, elämää suurempi imago ja sopivasti kieli poskessa. Mittavan tuotannon seasta löytyy loistavia kappaleita, jopa useita klassikoita. Vanhaa tuotantoa vain vaivaa äänityksen heikko laatu. Uusin täysin uusilla kappaleilla varustettu levy, Famous Monsters, on mielestäni poppoon tuotannon kirkkain helmi. Silloinen vokalisti Michaela Gravesin tyyli on virkistävän erilaista Danzigiin ulosantiin verrattuna. Levyn kappaleet on selvästi tehty uudelleenlöytyneellä nuoruuden innolla ja levyltä välittyy tekemisen ilo.

Misfits.comista poimittua:

"TONS of dates have been announced for the Misfits Summer Tour! Jerry, Dez and...Robo will make a few select stops in the U.S. (including Alaska, & Cleveland) prior to embarking on a full tour of Europe where they will be performing at venues and large festivals throughout Spain, Germany, France, Austria, the UK & more this June thru July 2005.
You can expect more of the harder, thrashier sound of the Misfits within the set as well as a few Black Flag classics LIVE on the Misfits Summer Tour. If you have the chance to be there, do not miss these shows Fiends..."

Joo..tuo "uudempi" Misfits on sairaan hyvää, ensin pidin enempi "Famous..", mutta sitten aukesi totaalisesti myös tuo "American.." albumi. Asenne & imago=ihan sairaan hyvä konsepti, musiikista puhumattakaan. Vanhoista joku "In the doorway" on yksi "alakuloisimmista" punk rock biiseistä, minkä olen koskaan kuullut. Anyway, kaikki Misfits-puntti ukot saa The Hard Devils demo Cd:n ilmaiseksi lähettämällä osoitteensa tänne: harddevils@hotmail.com
Tällä kamppanjalla yritetään taas saada kunnon Punk Rock meininki nousuun...

Misfits on loistava! Tosin ite tykkään enemmän Danzigin aikaisesta kun näistä uudemmista. Famous monsters on kuitenkin ihan kelpo levy ja taitaa american psychollakin jokunen hyvä ralli olla.

np: Misfits - Children in heat

Ratu sanoi:
Vanhaa tuotantoa vain vaivaa äänityksen heikko laatu.

Mä oon taas sitä mieltä, että ne soundit sopii siihen musiikkin kuin nenä päähän :).

Itse en Misfitsiä niin paljoa kuuntele mutta sivukorvalla olen joitain biisejä kuullut ja pari kipaletta ovat todella loistavia! Näitä ovat mm:

Misfits - Scream
Misfits - Helena
Misfits - Attitude
Misfits - Dig up her bones

Vanhempi rokkaa helvetin lailla, uudempi onkin jo vähän liian popahtavaa mun makuuni. Saisivat tajuta jo vihdoin lopettaa - vanhat, kaljut, "never-beenit" aiheuttavat lähinnä myötähäpeän tunnetta esiintyessään.

EDIT: Ilmeisesti ainoa comeback, johon Glenn on suostunut, ovat Doylen satunnaiset vierailut Danzigin keikkakokoonpanossa.

Yövuoroista vittuuntuneena/väsyneenä katson oikeudekseni nostaa tän threadin taas esiin, koska bändi oli/on niin loistava. Comments?! Anyone?!

joo kyllä mäkin vanhan matskun fani olen...

On ollut hiljaista tän threadin suhteen..jumalauta eikö näin hienosta bändistä irtoa kommenttia?
Itse olin positiivisesti yllättynyt tuosta Project 1950 -levystä..Jerry Only rulaa..
Toivottavasti jotain selkeyttä vielä tulee mahd. comebackien muodossa.
Uutta mahd. materiaalia odotellessa, kuunnelkaa vaikka The Hard Devilsejä:)

No onhan se alkuperäinen bändi 10x :david: parempi kuin Guns 'N Roses yhtyeen tekemät coverit.

Oma Misfits-innostukseni rajoittuu aikaan ennen Danzigin lähtöä. Ei oo enää senjälkeinen Misfits saatika Danzigin omat viritelmät (vaikka upea ääni miehellä onkin) kolahtaneet tähän tyttöön... Mutta onneksi perintönä on jäänyt niinkin mahtavia biisejä kuin Bullet ja Attitude :rock: :worship:
E: tarkennusta...

Metalviking sanoi:
On ollut hiljaista tän threadin suhteen..jumalauta eikö näin hienosta bändistä irtoa kommenttia?
Itse olin positiivisesti yllättynyt tuosta Project 1950 -levystä..Jerry Only rulaa..
Toivottavasti jotain selkeyttä vielä tulee mahd. comebackien muodossa.
Uutta mahd. materiaalia odotellessa, kuunnelkaa vaikka The Hard Devilsejä:)
Juu kyllähän tuo Project 1950 on ihan hyvä levy. Sitä kuunnellessa huomaa, että viiskytluvulla ei taidettu tietää muita sointukulkuja kuin C Am F G :) Mutta sehän ei ole Misfitsin vika.

C Am F ja G on ihan jees, varsinkin tässä tapauksessa. Hyvä meininki.
Meikä diggailee myös tuota Danzigin jälkeistä matskua, se on oikeastaan niin hyvää kuin olla voi eri laulajalla. Myös tuollainen vitun-kova-särö-matalat-bassot-soundipäivitys toimii, vaikka tuollaisesta Hollywood Babylon-rämistelystä tykkääkin.
...Kyllä joku Dig up her bones, Resurrection, Scream jne. uudet biisit toimii ihan kybällä.

Vanhoista suosikkiaikaa on tuo `78 Static Age -aika.

Oma Misfits-innostus meni jo niin yli, että piti metallipäänkin alkaa soittaan punkrockia, tuolla pari biisiä: http://pappisrulaa.pa.funpic.org/download.html ja The Hard Devils..

Back
Ylös Bottom